dat liedje van Eels? Eels heeft heel mooie nummer gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Cee het volgende:
Die jongens zingen woord voor woord mee.Ik ken het liedje niet. Vind 't leuk!
http://en.wikipedia.org/wiki/Hey_Man_(Now_You're_Really_Living)quote:
ik ken echt maar 1 plaat van die man: uglyquote:
Geldt het ook als het om een bouwvakker gaat die een Barbieverzameling heeft dat op zolder ligt omdat z'n dochters die vroeger hadden?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
een bouwvakker met barbieverzameling
d
at is bijna net zo moeilijk als een grote stoere blinblingneger met vliegangst vinden.....ow...wacht...![]()
je gaat je vader opgeven?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Geldt het ook als het om een bouwvakker gaat die een Barbieverzameling heeft dat op zolder ligt omdat z'n dochters die vroeger hadden?
u heeft de songtekst uit uw hoofd geleerd?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef alors het volgende:
Next to miiiiehhiiiieeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ik heb laatst de greatest hits van Celine geluisterd. en stiekem neuriede ik op straat allerlei flarden meequote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef CindieY het volgende:
Alleen al omdat ze als Celine Dion klinkt, vind ik het een kutnummer.
Moeten we haar al langer kennen dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Cee het volgende:
Dat eerste nummer van haar vond ik verschrikkelijk maar deze vind ik leuk.
Ze had een tijdje geleden dat liedje dat Domien zo geweldig vond en uiteindelijk werd het Megahit, 'Heaven'.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we haar al langer kennen dan?Ik onthoud die naam niet, omdat ik steeds aan Celine Dion denk
Heaven is vorig jaar nog een aardig aantal keer gedraaid. maar dat klonk meer eurohouse dacht ik...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we haar al langer kennen dan?Ik onthoud die naam niet, omdat ik steeds aan Celine Dion denk
Ohja. Die vind ik dan wel weer aardig.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze had een tijdje geleden dat liedje dat Domien zo geweldig vond en uiteindelijk werd het Megahit, 'Heaven'.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
Timur is weg, Bart begint dus ga ik wat anders doen
tabee mensen en tot later/morgen/ooit!
twitter:martijnvandijke twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:52:05#3fm tini tempa labyrint eurtqauke #knallen reageer retweet
Ik ben erquote:Op zondag 5 februari 2012 19:08 schreef hole1988 het volgende:
NK Marathon Natuurijs in Emmen (700 meter van mijn huis vandaan)
Oh leukquote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst weer, geloof ik
is idd goed te doen met de trein en als de gemeente een peddelbus inzet zou het helemaal mooi zijn.quote:
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben nooit lang pissig op iemandquote:Op zondag 5 februari 2012 20:11 schreef minthy het volgende:
Leuk onderwerp! Ik ben erg slecht in ruziemaken helaas... Ben dagen kwaad op iemand en denk dan "laat maar..."
Leuke typfoutquote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is idd goed te doen met de trein en als de gemeente een peddelbus inzet zou het helemaal mooi zijn.
http://maps.google.nl/map(...)rsp=1&sz=14&t=h&z=14
Ik ook, ik kan wel even heel boos zijn, maar nooit lang.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben nooit lang pissig op iemand
Oh, ik kook nog na van een opmerking die ik vrijdagnacht te lezen kreeg hierquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben nooit lang pissig op iemand
Helemaal. Zaterdagochtend zag ik dat er paden zijn geveegd. Waarschijnlijk is de persoon iets te ver de diepte ingegaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke typfout![]()
Ligt de plas al dicht dan? Een klasgenoot van me heeft er gisteren nog iemand door het ijs zien gaan
Dat zou kunnen! Persoon had iig een flink nat (en koudquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Helemaal. Zaterdagochtend zag ik dat er paden zijn geveegd. Waarschijnlijk is de persoon iets te ver de diepte ingegaan.
Ik ben ooit eens met één been tot net boven m'n knie door het ijs gezakt, dat is echt verschrikkelijk koud. Al helemaal als je er helemaal door heen zaktquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen! Persoon had iig een flink nat (en koud) pak...
Is maar goed dat ik niet meer kan schaatsen, ik ben zo'n typje dat dat soort dingen overkomt... Structureelquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens met één been tot net boven m'n knie door het ijs gezakt, dat is echt verschrikkelijk koud. Al helemaal als je er helemaal door heen zaktDat lijkt me echt kut.
Auto ook wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is idd goed te doen met de trein en als de gemeente een peddelbus inzet zou het helemaal mooi zijn.
http://maps.google.nl/map(...)rsp=1&sz=14&t=h&z=14
programmaquote:
maar waar kan je die zetten. er is een parkeerterrein (zie google map linkje bij ballonnetje B), maar je zal net zien dat die gebruikt wordt door de organisatie/deelnemers.quote:
Liggen er geen weilanden bij Parc Sandur in de buurt waarop geparkeerd kan worden?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar waar kan je die zetten. er is een parkeerterrein (zie google map linkje bij ballonnetje B), maar je zal net zien dat die gebruikt wordt door de organisatie/deelnemers.
parkeertrein waar ik het over heb is ook 80% weiland, de rest is niet toegankelijk met de auto. Het is nogal heuvelachtig.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Liggen er geen weilanden bij Parc Sandur in de buurt waarop geparkeerd kan worden?
Oke, ik ben er ooit eens langs geweest, maar niet goed opgelet. Volgende week woensdag ga ik erheen, dan geen toertochten graagquote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
parkeertrein waar ik het over heb is ook 80% weiland, de rest is niet toegankelijk met de auto. Het is nogal heuvelachtig.
hier het terrein http://maps.google.nl/map(...)en,+Drenthe&t=h&z=18quote:Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, ik ben er ooit eens langs geweest, maar niet goed opgelet. Volgende week woensdag ga ik erheen, dan geen toertochten graag
Juistquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
*duimt*quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een aandachtsstunt, zoals haar hele image, maar hoop doet leven: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ede-album-maken.html
Jammer.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een aandachtsstunt, zoals haar hele image, maar hoop doet leven: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ede-album-maken.html
Ja, of ze moet een vrolijk zomeralbum gaan uitbrengen ipv die depressieve meuk. Denk niet dat het gebeurtquote:
Neuh. Als ik dat bericht zo lees, moest ze gewoon haar verhaal kwijt en dat is nu gebeurd. Jeuj!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ze moet een vrolijk zomeralbum gaan uitbrengen ipv die depressieve meuk. Denk niet dat het gebeurt
Mooi!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Als ik dat bericht zo lees, moest ze gewoon haar verhaal kwijt en dat is nu gebeurd. Jeuj!
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nu gun ik Adele een prachtig liefdesleven zonder donkere wolkjes, zijn we daar ook van af
Ik denk dat één of ander reboundneukertje ook al een stap in de goede richting isquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nu gun ik Adele een prachtig liefdesleven zonder donkere wolkjes, zijn we daar ook van af
Als die nummers dan net zo goed zijn als de voorgaande vind ik dat prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik bind ze zelf liever onder dan te kijken. Dinsdag hopelijk weerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar Emmen toe woensdag?
Dan gun ik haar de beste rebound-fuck allertijdenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat één of ander reboundneukertje ook al een stap in de goede richting is
Sorry, ik ben niet zo'n grote fan van haar muziek. Wel een sympathiek mens trouwens, ik hoor haar graag pratenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als die nummers dan net zo goed zijn als de voorgaande vind ik dat prima.
Nee, denk het niet... Een week later wel en niet om te schaatsen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Ik heb even in Market gekeken, die apps heb je dus ook voor Android... Man, wat een raar idee; word je gebeld onder het masturberenquote:
Ik luister graag naar haar nummers die nog niet grijs gedraaid zijn, zitten geweldige nummers tussen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n grote fan van haar muziek. Wel een sympathiek mens trouwens, ik hoor haar graag praten
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen. En Gotyequote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik luister graag naar haar nummers die nog niet grijs gedraaid zijn, zitten geweldige nummers tussen.
Gewoon jammer dat een paar nummers gewoon echt zijn doodgedraaid dat zelfs mensen die het op het begin ook prachtig vonden er nu zelfs een hekel aan krijgen.
Ik begin dat nu een beetje te krijgen met Gotye.
Ook bij Celine Dion ?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen. En Gotye
Ja. Alleen My heart will go on kan ik aanhoren, maar das meer om de filmquote:
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen.
nja, als je stampers wil horen moet je zaterdagavond luisteren toch? dit is afwisseling...maar idd, dit hoeft voor mij ook niet hoorquote:
Check.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Ik hoef niet per se een stamper te horen hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, als je stampers wil horen moet je zaterdagavond luisteren toch? dit is afwisseling...maar idd, dit hoeft voor mij ook niet hoor
hell noquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Is dat een zucht waard?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
leuk liedje. wel eerder gehoord, maar wist niet van wie het was ofzo.
*zucht*
nee, de zucht staat er los van. dat heeft een andere reden. tis geen ergerniszucht, maar meer een stommeactiezucht. laat maarquote:
Ah, vandaar.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, de zucht staat er los van. dat heeft een andere reden. tis geen ergerniszucht, maar meer een stommeactiezucht. laat maar
lykke li...ja, leuk liedje....maar ben er langzaamaan beetje klaar mee
ik ook niet.....de voorspellingen zeggen dat het alleen deze week nog gaat vriezen en dat het in of na t weekend weer gaat dooien. in leeuwarden iig.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof nog steeds niet in die Elfstedentocht.
Het vriest anders hard genoeg hoorquote:Op zondag 5 februari 2012 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook niet.....de voorspellingen zeggen dat het alleen deze week nog gaat vriezen en dat het in of na t weekend weer gaat dooien. in leeuwarden iig.
ach, ik zal het allemaal wel zien...evt kan ik in mijn kamer wel 5 man a 100euro kwijtquote:Op zondag 5 februari 2012 22:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het vriest anders hard genoeg hoorSneeuw is alleen wel problematisch.
Iemand op Facebook gaat haar schoen opeten als er echt een Elfstedentocht komt.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
Ik geloof nog steeds niet in die Elfstedentocht.
Ik kon er net een kwartier lang helemaal niet opkomen. Mijn leven, wat doe jequote:Op zondag 5 februari 2012 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik zal het allemaal wel zien...evt kan ik in mijn kamer wel 5 man a 100euro kwijt
is btw bij iedereen Fok! zo traag?
mijn leven ook! wat een dramaquote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kon er net een kwartier lang helemaal niet opkomen. Mijn leven, wat doe je
dat weet je niet...misschien komt er wel nooit meer een 11stedentocht....quote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand op Facebook gaat haar schoen opeten als er echt een Elfstedentocht komt.
Ze heeft er niet bijgezet dat ie dit jaar moet komen, dus die schoen kan ze opeten.
Ik heb net alles (modem/router) uit frustratie een schop gegeven, omdat de verbinding eruit leek te liggen...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kon er net een kwartier lang helemaal niet opkomen. Mijn leven, wat doe je
Zou maar zo kunnen dat ze komende vrijdag/zaterdag mag beginnen met kauwenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand op Facebook gaat haar schoen opeten als er echt een Elfstedentocht komt.
Ze heeft er niet bijgezet dat ie dit jaar moet komen, dus die schoen kan ze opeten.
De andere websites die ik open heb staan, deden het wel gewoon, dus 't moest wel aan FOK! liggen. Wel irritant voor je trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net alles (modem/router) uit frustratie een schop gegeven, omdat de verbinding eruit leek te liggen...
Zat op mobiel, Fok als enige open. Ben naar pc gelopen, deed de site het ook niet. Ik moet leren eerst op andere sites te kijken voordat ik mijn frustraties botvier op apparatuur wat er niets aan kan doenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De andere websites die ik open heb staan, deden het wel gewoon, dus 't moest wel aan FOK! liggen. Wel irritant voor je trouwens.
Twee woorden: alcohol en sfeer.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....ik denk btw niet dat ik langs de route ga staan. mij te koud en vooral te druk....en o[ TV zie je het beter
alcohol....nee, dat is voor mij geen sfeerverhogerquote:
Nee, stel je even voor! Ik ben hier bijna het hele weekend niet geweest en lijd al vrij jong aan Alzheimerquote:
Hoi ik ben SilentChaos en wolfrolf is een n00bquote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, stel je even voor! Ik ben hier bijna het hele weekend niet geweest en lijd al vrij jong aan Alzheimer
Lijkt me wel tof om mee te maken, al moet ik veel werken de komende week... Zit er niet inquote:
Hoe was wintersport??quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi ik ben SilentChaos en wolfrolf is een n00b
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol ben niet wezen skieen wolfrolf is mijn kloon wehehe
Ik vind het verwarrend...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol ben niet wezen skieen wolfrolf is mijn kloon wehehe
Ik zei ook niet dat alcohol een sfeerverhoger isquote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alcohol....nee, dat is voor mij geen sfeerverhoger
Hot Chelle Rae wel![]()
![]()
![]()
Het heeft hier amper gesneeuwd gelukkigquote:Op zondag 5 februari 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt door de sneeuw. Die moet je niet zo diep insnuiven![]()
![]()
![]()
ow...nee, dan heb ik liever koffie of thee. Shandy zal wel niet genoeg alcohol bevatten...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat alcohol een sfeerverhoger isIk doelde dus op alcohol die je warm houdt
Van koffie of thee blijf je niet zo lang warm. Er moet hier op zolder nog wel een mini-flesje beerenburg staan die werd verkocht bij de Elfstedentocht. Het is ook niet zo dat je je lam moet zuipen, maar het helpt om warm te blijvenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...nee, dan heb ik liever koffie of thee. Shandy zal wel niet genoeg alcohol bevatten...
oe, The Connells. blijf ik leuk vinden...
en in mijn geval om mijn maaginhoud naar buiten te werken vermoed ikquote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van koffie of thee blijf je niet zo lang warm. Er moet hier op zolder nog wel een mini-flesje beerenburg staan die werd verkocht bij de Elfstedentocht. Het is ook niet zo dat je je lam moet zuipen, maar het helpt om warm te blijven
trustenquote:
1 nummer van Switchfoot. en dat is volgens wiki een tikkie christelijk. maar t klonk wel lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft JezusKlaas al een praise liedje gedraaid?
Ik luister nog.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
óf klaas, óf miranda, óf ik, óf een combi van de 3 voorgaande opties heeft iedereen weggejaard
Draait ie niet zoveel, daarvoor moet je toch echt bij Miranda zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft JezusKlaas al een praise liedje gedraaid?
miranda draait ook nog wel eens, voor 3fm begrippen, keihard spul...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister nog.
[..]
Draait ie niet zoveel, daarvoor moet je toch echt bij Miranda zijn.
Maar dan wel Christelijk keihard spulquote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
miranda draait ook nog wel eens, voor 3fm begrippen, keihard spul...
ach, niet teveel van de boodschap aantrekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar dan wel Christelijk keihard spul
Genesis - Jesus he knows me ?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
miranda draait ook nog wel eens, voor 3fm begrippen, keihard spul...
quote:
voorspellende gave? nu Faithless!quote:
je slaat door jonguh!quote:
ja! dat is een echte EO-plaat!quote:
Das van oorsprong een gospelnummer, die telt nietquote:
Nope, zit mobiel en de katten slapen...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
DIe youtube clip al gekeken mint?SPeakers op volume nivo 40
Mag 't ook een horrorzomer in plaats van horrorlente zijn? *hatsjie*quote:
ik ben vóór een mooie lente en een mooie, niet bloedhete, zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mag 't ook een horrorzomer in plaats van horrorlente zijn? *hatsjie*
Eens. En dat alles mag van mij direct na de Elfstedentocht van komende zaterdag gaan gebeurenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben vóór een mooie lente en een mooie, niet bloedhete, zomer.
wehehe. ik stel vooral voor dat we de herst vanaf nu skippen en dat we ook geen sneeuw doen. lente en zomer van rond de 25 graden en een winter van -10 een maand lang.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. En dat alles mag van mij direct na de Elfstedentocht van komende zaterdag gaan gebeuren
Alle seizoenen hebben hun leuke kanten, al baal ik van de kou (alleen door m'n zere knie, krukken kan ik niet gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. ik stel vooral voor dat we de herst vanaf nu skippen en dat we ook geen sneeuw doen. lente en zomer van rond de 25 graden en een winter van -10 een maand lang.
Om toch een beetje in de stemming te blijven; OMG!!quote:
is ook wel zo. zo af en toe vind ik het prima om met wind en regen tegen naar mn werk te wandelen, maar het liefste heb ik van de temperaturen dat je net in je tshirtje naar buiten kunt zonder dat je je meteen kapotzweet.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Alle seizoenen hebben hun leuke kanten, al baal ik van de kou (alleen door m'n zere knie, krukken kan ik niet gebruikenen van mijn niet-startende auto). Verder ben ik dol op de winter, waardeer de cv des te meer nu
ik kan je het oeuvre van Elly en Rikkert aanbevelen!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Aha ditsoort ellende muziek hoeft van mij persoonlijk niet dus.
En winamp erin
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan je het oeuvre van Elly en Rikkert aanbevelen!
tisser? niet goddeloos genoeg?quote:
In ieder geval boven een graad of 10, dan wil m'n Polootje tenminste weer startenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ook wel zo. zo af en toe vind ik het prima om met wind en regen tegen naar mn werk te wandelen, maar het liefste heb ik van de temperaturen dat je net in je tshirtje naar buiten kunt zonder dat je je meteen kapotzweet.
Niks tegen geloof. Ik wil het gewoon niet op 3FM horen ofzoquote:
kun je zn motor niet inpakken met iets?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
In ieder geval boven een graad of 10, dan wil m'n Polootje tenminste weer starten
och, de teksten hoor ik niet .als de muziek maar lekker isquote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niks tegen geloof. Ik wil het gewoon niet op 3FM horen ofzo
Nee, helpt niets. Ik heb nog gevraagd of een standkachel ingebouwd kon worden, maar dat was ook geen oplossing. Ik hoop dat ze morgen bellen, benzineauto waarin ik nu rijd is duurquote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je zn motor niet inpakken met iets?
gastank erin leggen!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helpt niets. Ik heb nog gevraagd of een standkachel ingebouwd kon worden, maar dat was ook geen oplossing. Ik hoop dat ze morgen bellen, benzineauto waarin ik nu rijd is duur
Zei ik vanmiddag ook tegen de eigenaar, ook daarop was het antwoord negatief... Net als mijn voorstel om onze auto's om te ruilenquote:
oude polo...vrij nieuwe golf......mmmmmquote:Op maandag 6 februari 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag ook tegen de eigenaar, ook daarop was het antwoord negatief... Net als mijn voorstel om onze auto's om te ruilen![]()
Vroeger deed hij daar niet moeilijk over, heb al eens een oude Golf met hem geruild
Trustenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
buh, ik ga toch maar eens mn bed opzoeken...
slaap lekker allemaal
Trustequote:Op maandag 6 februari 2012 00:27 schreef 3rdRock het volgende:
buh, ik ga toch maar eens mn bed opzoeken...
slaap lekker allemaal
Jep en wel handig met die linkjes erbij. Volg het account alleen niet meer omdat het bij mij nogal m'n timeline overheerstquote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef FZN05 het volgende:
Even een vraagje, kennen jullie @Spotify3FM en zoja, wat vinden jullie er van?
bestaat al een ruime jaar en ik vind het nogal onnodig.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:03 schreef FZN05 het volgende:
Even een vraagje, kennen jullie @Spotify3FM en zoja, wat vinden jullie er van?
Dat account is van mij.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jep en wel handig met die linkjes erbij. Volg het account alleen niet meer omdat het bij mij nogal m'n timeline overheerst
Waarom vind je het onnodig? Ik vind het wel makkelijk als ik een leuk liedje hoor om dan meteen het liedje in Spotify te hebben.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bestaat al een ruime jaar en ik vind het nogal onnodig.
Haha, we hebben het er hier geloof ik een jaar geleden ook wel eens over gehad. Hoe krijg ik alleen het account in Tweetdeck als lijst dan? /noobquote:Op maandag 6 februari 2012 01:18 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Dat account is van mij.![]()
Ik volg het wel, omdat ik veel mensen volg overheerst het mijne timeline niet. Eerst volgde ik hem zelf ook niet omdat hij overheerste.
Maar ik begrijp dat veel mensen hem als lijst hebben in Tweetdeck, ook handig.
Ik heb het script iets aangepast, vanaf nu zullen er nog meer links worden gevonden en het is voor mij makkelijker om een link aan te passen. Dat is best eens nodig als de spelling net iets anders is van de feed en van Spotify.
Daarnaast worden alle links nu ook met spoti.fi/.... gepost ipv. bit.ly..... Al zal de meesten het niet eens zijn opgevallen dat er een verschil was.
Add column > Groups/List > New listquote:Op maandag 6 februari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Haha, we hebben het er hier geloof ik een jaar geleden ook wel eens over gehad. Hoe krijg ik alleen het account in Tweetdeck als lijst dan? /noob
of een search met de tekst "from:Spotify3FM"quote:Op maandag 6 februari 2012 01:24 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Add column > Groups/List > New list
Dan kun je @Spotify3FM toevoegen aan die lijst en die lijst als column weergeven.
Kan, maar ik stuur ook wel eens een tweet naar iemand die reageert op mij als een link niet klopt of niet gevonden is.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:26 schreef hole1988 het volgende:
[..]
of een search met de tekst "from:Spotify3FM"
het vervuild je timeline, de meeste nummers worden meerdere malen per dag gedraaid en hoor je een keer iets nieuws of speciaals komt het niet uit Dalet.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:19 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Waarom vind je het onnodig? Ik vind het wel makkelijk als ik een leuk liedje hoor om dan meteen het liedje in Spotify te hebben.
Het is inderdaad wel jammer dat alleen die liedjes uit Dalet kunnen worden uitgelezen...quote:Op maandag 6 februari 2012 01:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het vervuild je timeline, de meeste nummers worden meerdere malen per dag gedraaid en hoor je een keer iets nieuws of speciaals komt het niet uit Dalet.
Da's natuurlijk persoonlijk hè, of je dat vervuilend vindt of niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 01:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
het vervuild je timeline, de meeste nummers worden meerdere malen per dag gedraaid en hoor je een keer iets nieuws of speciaals komt het niet uit Dalet.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op maandag 6 februari 2012 01:38 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel jammer dat alleen die liedjes uit Dalet kunnen worden uitgelezen...
Maar ik vind het wel leuk om terug te kijken wat er gedraaid werd als ik niet luisterde.
Over vervuilen van je timeline gesproken, dat doet die bom met Gielfilmpjes zo rond 16:00u ook.
Klopt, maar dat moet je weer helemaal opzoeken. Dan heb ik het net zo lief in mijn timeline!quote:Op maandag 6 februari 2012 01:40 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats
*snif*twitter:rudymackay twitterde op maandag 06-02-2012 om 07:28:41Morgen! Precies drie jaar geleden plaatste ik mijn allereerste tweet: '3FM-show voorbereiden'. Tis wat. reageer retweet
quote:Op maandag 6 februari 2012 08:07 schreef 3rdRock het volgende:
*snif*twitter:rudymackay twitterde op maandag 06-02-2012 om 07:28:41Morgen! Precies drie jaar geleden plaatste ik mijn allereerste tweet: '3FM-show voorbereiden'. Tis wat. reageer retweet
twitter:rachidfinge twitterde op maandag 06-02-2012 om 09:20:08#3FM Presents Rockin' Park: Snow Patrol, Elbow, Fink, dEUS en Selah Sue. Zaterdag 30 juni, Goffertpark #Nijmegen. reageer retweet
quote:
Ja heerlijkquote:
Mooi! En -20 hebben we hier ook bijna gehaald, mij een tikkie te koudquote:Op maandag 6 februari 2012 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja heerlijk
Goede sneeuw, goed weer, alleen de laatste 2 dagen was't -20 overdagMaar met goed inpakken overleef je dat ook wel
ja maar bij jullie was het 's nachts en niet overdagquote:Op maandag 6 februari 2012 10:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi! En -20 hebben we hier ook bijna gehaald, mij een tikkie te koud
Ik haal dag en nacht nogal eens door elkaar...quote:Op maandag 6 februari 2012 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja maar bij jullie was het 's nachts en niet overdag
Heer-lijk nummertje ditquote:
Badly Drawn Boy, Monkees en Crowded House in één uur... Het is dat het gigantisch maandag is verder, anders was m'n dag al goed geweest.quote:
quote:
Ik zou wachten op iets warmer weerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
M'n ruitje is klaar
Donderdag komt'ie, zal maar weer een fles jagermeister kopen
Eens! Al vind ik niet gauw iets een guilty pleasurequote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch es op met je 'guilty' pleasure.
Als je dit guilty vindt, is de tune van Tik Tak nog te veel voor z'n oortjes.
Welk nummer werd er gedraaid dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens! Al vind ik niet gauw iets een guilty pleasure
Celebration van Kool & the gang (als ik de groep goed heb, was wat voor m'n tijdquote:
Knuppelquote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zow ff lunchen
ZONDER BROOD WANT DAT BEN IK VERGETEN![]()
![]()
Gelukkig heb ik nog Wasa Sandwich met Cream cheese & Paprika ...
Geen fatsoenlijke kantine waar je brood kunt kopen?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat wordt chips uit de snoepautomaat, like a BAUSS
Brood meenemen? Dat heb ik in een jaar of 13 werken nog nóóit gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zow ff lunchen
ZONDER BROOD WANT DAT BEN IK VERGETEN![]()
![]()
Gelukkig heb ik nog Wasa Sandwich met Cream cheese & Paprika ...
lolwut. Bedrijf van rond de 50-60 man.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke kantine waar je brood kunt kopen?
Lekker gezond ookquote:Op maandag 6 februari 2012 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat wordt chips uit de snoepautomaat, like a BAUSS
Heel zijn album isquote:Op maandag 6 februari 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
Ondanks mijn afkeer van romantische muziek, Brandon Flowers![]()
Jazekers!!!!1!!!111quote:
Ik ben mij volledig bewust van deze lekkernijquote:
Die moet ik nog steeds eens in z'n geheel gaan beluisterenquote:
Nope, ik wil m'n goede been niet breken...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Maar alles goed met iedereen verder? Nog een beetje geschaatst?
Ik heb een klein beetje spierpijnquote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Maar alles goed met iedereen verder? Nog een beetje geschaatst?
Het scheelt dat ik 3 benen heb. En dat ik niet kan schaatsen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik wil m'n goede been niet breken...![]()
Jij?
Cool. Kan je ook pirouetjes?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje spierpijnMaar morgen ga ik gewoon weer wat km's maken
Respect!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje spierpijnMaar morgen ga ik gewoon weer wat km's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |