Zou maar zo kunnen dat ze komende vrijdag/zaterdag mag beginnen met kauwenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand op Facebook gaat haar schoen opeten als er echt een Elfstedentocht komt.
Ze heeft er niet bijgezet dat ie dit jaar moet komen, dus die schoen kan ze opeten.
De andere websites die ik open heb staan, deden het wel gewoon, dus 't moest wel aan FOK! liggen. Wel irritant voor je trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net alles (modem/router) uit frustratie een schop gegeven, omdat de verbinding eruit leek te liggen...
Zat op mobiel, Fok als enige open. Ben naar pc gelopen, deed de site het ook niet. Ik moet leren eerst op andere sites te kijken voordat ik mijn frustraties botvier op apparatuur wat er niets aan kan doenquote:Op zondag 5 februari 2012 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
De andere websites die ik open heb staan, deden het wel gewoon, dus 't moest wel aan FOK! liggen. Wel irritant voor je trouwens.
Twee woorden: alcohol en sfeer.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:02 schreef 3rdRock het volgende:
mmm....ik denk btw niet dat ik langs de route ga staan. mij te koud en vooral te druk....en o[ TV zie je het beter
alcohol....nee, dat is voor mij geen sfeerverhogerquote:
Nee, stel je even voor! Ik ben hier bijna het hele weekend niet geweest en lijd al vrij jong aan Alzheimerquote:
Hoi ik ben SilentChaos en wolfrolf is een n00bquote:Op zondag 5 februari 2012 23:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, stel je even voor! Ik ben hier bijna het hele weekend niet geweest en lijd al vrij jong aan Alzheimer
Lijkt me wel tof om mee te maken, al moet ik veel werken de komende week... Zit er niet inquote:
Hoe was wintersport??quote:Op zondag 5 februari 2012 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi ik ben SilentChaos en wolfrolf is een n00b
quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol ben niet wezen skieen wolfrolf is mijn kloon wehehe
Ik vind het verwarrend...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lol ben niet wezen skieen wolfrolf is mijn kloon wehehe
Ik zei ook niet dat alcohol een sfeerverhoger isquote:Op zondag 5 februari 2012 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
alcohol....nee, dat is voor mij geen sfeerverhoger
Hot Chelle Rae wel![]()
![]()
![]()
Het heeft hier amper gesneeuwd gelukkigquote:Op zondag 5 februari 2012 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Komt door de sneeuw. Die moet je niet zo diep insnuiven![]()
![]()
![]()
ow...nee, dan heb ik liever koffie of thee. Shandy zal wel niet genoeg alcohol bevatten...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat alcohol een sfeerverhoger isIk doelde dus op alcohol die je warm houdt
Van koffie of thee blijf je niet zo lang warm. Er moet hier op zolder nog wel een mini-flesje beerenburg staan die werd verkocht bij de Elfstedentocht. Het is ook niet zo dat je je lam moet zuipen, maar het helpt om warm te blijvenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow...nee, dan heb ik liever koffie of thee. Shandy zal wel niet genoeg alcohol bevatten...
oe, The Connells. blijf ik leuk vinden...
en in mijn geval om mijn maaginhoud naar buiten te werken vermoed ikquote:Op zondag 5 februari 2012 23:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van koffie of thee blijf je niet zo lang warm. Er moet hier op zolder nog wel een mini-flesje beerenburg staan die werd verkocht bij de Elfstedentocht. Het is ook niet zo dat je je lam moet zuipen, maar het helpt om warm te blijven
trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |