dat liedje van Eels? Eels heeft heel mooie nummer gemaaktquote:Op zondag 5 februari 2012 14:20 schreef Cee het volgende:
Die jongens zingen woord voor woord mee.Ik ken het liedje niet. Vind 't leuk!
http://en.wikipedia.org/wiki/Hey_Man_(Now_You're_Really_Living)quote:
ik ken echt maar 1 plaat van die man: uglyquote:
Geldt het ook als het om een bouwvakker gaat die een Barbieverzameling heeft dat op zolder ligt omdat z'n dochters die vroeger hadden?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef 3rdRock het volgende:
een bouwvakker met barbieverzameling
d
at is bijna net zo moeilijk als een grote stoere blinblingneger met vliegangst vinden.....ow...wacht...![]()
je gaat je vader opgeven?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Geldt het ook als het om een bouwvakker gaat die een Barbieverzameling heeft dat op zolder ligt omdat z'n dochters die vroeger hadden?
u heeft de songtekst uit uw hoofd geleerd?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef alors het volgende:
Next to miiiiehhiiiieeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ooooehhoooooehhoooeeee
ik heb laatst de greatest hits van Celine geluisterd. en stiekem neuriede ik op straat allerlei flarden meequote:Op zondag 5 februari 2012 14:50 schreef CindieY het volgende:
Alleen al omdat ze als Celine Dion klinkt, vind ik het een kutnummer.
Moeten we haar al langer kennen dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:52 schreef Cee het volgende:
Dat eerste nummer van haar vond ik verschrikkelijk maar deze vind ik leuk.
Ze had een tijdje geleden dat liedje dat Domien zo geweldig vond en uiteindelijk werd het Megahit, 'Heaven'.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we haar al langer kennen dan?Ik onthoud die naam niet, omdat ik steeds aan Celine Dion denk
Heaven is vorig jaar nog een aardig aantal keer gedraaid. maar dat klonk meer eurohouse dacht ik...quote:Op zondag 5 februari 2012 14:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Moeten we haar al langer kennen dan?Ik onthoud die naam niet, omdat ik steeds aan Celine Dion denk
Ohja. Die vind ik dan wel weer aardig.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze had een tijdje geleden dat liedje dat Domien zo geweldig vond en uiteindelijk werd het Megahit, 'Heaven'.
quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
Timur is weg, Bart begint dus ga ik wat anders doen
tabee mensen en tot later/morgen/ooit!
twitter:martijnvandijke twitterde op zondag 05-02-2012 om 17:52:05#3fm tini tempa labyrint eurtqauke #knallen reageer retweet
Ik ben erquote:Op zondag 5 februari 2012 19:08 schreef hole1988 het volgende:
NK Marathon Natuurijs in Emmen (700 meter van mijn huis vandaan)
Oh leukquote:Op zondag 5 februari 2012 20:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst weer, geloof ik
is idd goed te doen met de trein en als de gemeente een peddelbus inzet zou het helemaal mooi zijn.quote:
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben nooit lang pissig op iemandquote:Op zondag 5 februari 2012 20:11 schreef minthy het volgende:
Leuk onderwerp! Ik ben erg slecht in ruziemaken helaas... Ben dagen kwaad op iemand en denk dan "laat maar..."
Leuke typfoutquote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is idd goed te doen met de trein en als de gemeente een peddelbus inzet zou het helemaal mooi zijn.
http://maps.google.nl/map(...)rsp=1&sz=14&t=h&z=14
Ik ook, ik kan wel even heel boos zijn, maar nooit lang.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben nooit lang pissig op iemand
Oh, ik kook nog na van een opmerking die ik vrijdagnacht te lezen kreeg hierquote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik ben nooit lang pissig op iemand
Helemaal. Zaterdagochtend zag ik dat er paden zijn geveegd. Waarschijnlijk is de persoon iets te ver de diepte ingegaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Leuke typfout![]()
Ligt de plas al dicht dan? Een klasgenoot van me heeft er gisteren nog iemand door het ijs zien gaan
Dat zou kunnen! Persoon had iig een flink nat (en koudquote:Op zondag 5 februari 2012 20:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Helemaal. Zaterdagochtend zag ik dat er paden zijn geveegd. Waarschijnlijk is de persoon iets te ver de diepte ingegaan.
Ik ben ooit eens met één been tot net boven m'n knie door het ijs gezakt, dat is echt verschrikkelijk koud. Al helemaal als je er helemaal door heen zaktquote:Op zondag 5 februari 2012 20:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zou kunnen! Persoon had iig een flink nat (en koud) pak...
Is maar goed dat ik niet meer kan schaatsen, ik ben zo'n typje dat dat soort dingen overkomt... Structureelquote:Op zondag 5 februari 2012 20:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben ooit eens met één been tot net boven m'n knie door het ijs gezakt, dat is echt verschrikkelijk koud. Al helemaal als je er helemaal door heen zaktDat lijkt me echt kut.
Auto ook wel ja.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:12 schreef hole1988 het volgende:
[..]
is idd goed te doen met de trein en als de gemeente een peddelbus inzet zou het helemaal mooi zijn.
http://maps.google.nl/map(...)rsp=1&sz=14&t=h&z=14
programmaquote:
maar waar kan je die zetten. er is een parkeerterrein (zie google map linkje bij ballonnetje B), maar je zal net zien dat die gebruikt wordt door de organisatie/deelnemers.quote:
Liggen er geen weilanden bij Parc Sandur in de buurt waarop geparkeerd kan worden?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
maar waar kan je die zetten. er is een parkeerterrein (zie google map linkje bij ballonnetje B), maar je zal net zien dat die gebruikt wordt door de organisatie/deelnemers.
parkeertrein waar ik het over heb is ook 80% weiland, de rest is niet toegankelijk met de auto. Het is nogal heuvelachtig.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Liggen er geen weilanden bij Parc Sandur in de buurt waarop geparkeerd kan worden?
Oke, ik ben er ooit eens langs geweest, maar niet goed opgelet. Volgende week woensdag ga ik erheen, dan geen toertochten graagquote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
parkeertrein waar ik het over heb is ook 80% weiland, de rest is niet toegankelijk met de auto. Het is nogal heuvelachtig.
hier het terrein http://maps.google.nl/map(...)en,+Drenthe&t=h&z=18quote:Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, ik ben er ooit eens langs geweest, maar niet goed opgelet. Volgende week woensdag ga ik erheen, dan geen toertochten graag
Juistquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
*duimt*quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een aandachtsstunt, zoals haar hele image, maar hoop doet leven: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ede-album-maken.html
Jammer.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een aandachtsstunt, zoals haar hele image, maar hoop doet leven: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ede-album-maken.html
Ja, of ze moet een vrolijk zomeralbum gaan uitbrengen ipv die depressieve meuk. Denk niet dat het gebeurtquote:
Neuh. Als ik dat bericht zo lees, moest ze gewoon haar verhaal kwijt en dat is nu gebeurd. Jeuj!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ze moet een vrolijk zomeralbum gaan uitbrengen ipv die depressieve meuk. Denk niet dat het gebeurt
Mooi!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Als ik dat bericht zo lees, moest ze gewoon haar verhaal kwijt en dat is nu gebeurd. Jeuj!
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nu gun ik Adele een prachtig liefdesleven zonder donkere wolkjes, zijn we daar ook van af
Ik denk dat één of ander reboundneukertje ook al een stap in de goede richting isquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nu gun ik Adele een prachtig liefdesleven zonder donkere wolkjes, zijn we daar ook van af
Als die nummers dan net zo goed zijn als de voorgaande vind ik dat prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik bind ze zelf liever onder dan te kijken. Dinsdag hopelijk weerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar Emmen toe woensdag?
Dan gun ik haar de beste rebound-fuck allertijdenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat één of ander reboundneukertje ook al een stap in de goede richting is
Sorry, ik ben niet zo'n grote fan van haar muziek. Wel een sympathiek mens trouwens, ik hoor haar graag pratenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als die nummers dan net zo goed zijn als de voorgaande vind ik dat prima.
Nee, denk het niet... Een week later wel en niet om te schaatsen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar Emmen toe woensdag?
Ik heb even in Market gekeken, die apps heb je dus ook voor Android... Man, wat een raar idee; word je gebeld onder het masturberenquote:
Ik luister graag naar haar nummers die nog niet grijs gedraaid zijn, zitten geweldige nummers tussen.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet zo'n grote fan van haar muziek. Wel een sympathiek mens trouwens, ik hoor haar graag praten
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen. En Gotyequote:Op zondag 5 februari 2012 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik luister graag naar haar nummers die nog niet grijs gedraaid zijn, zitten geweldige nummers tussen.
Gewoon jammer dat een paar nummers gewoon echt zijn doodgedraaid dat zelfs mensen die het op het begin ook prachtig vonden er nu zelfs een hekel aan krijgen.
Ik begin dat nu een beetje te krijgen met Gotye.
Ook bij Celine Dion ?quote:Op zondag 5 februari 2012 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dat zo'n beetje met alle zingende vrouwen. En Gotye
Ja. Alleen My heart will go on kan ik aanhoren, maar das meer om de filmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |