1 nummer van Switchfoot. en dat is volgens wiki een tikkie christelijk. maar t klonk wel lekkerquote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft JezusKlaas al een praise liedje gedraaid?
Ik luister nog.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
óf klaas, óf miranda, óf ik, óf een combi van de 3 voorgaande opties heeft iedereen weggejaard
Draait ie niet zoveel, daarvoor moet je toch echt bij Miranda zijn.quote:Op zondag 5 februari 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Heeft JezusKlaas al een praise liedje gedraaid?
miranda draait ook nog wel eens, voor 3fm begrippen, keihard spul...quote:Op zondag 5 februari 2012 23:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik luister nog.
[..]
Draait ie niet zoveel, daarvoor moet je toch echt bij Miranda zijn.
Maar dan wel Christelijk keihard spulquote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
miranda draait ook nog wel eens, voor 3fm begrippen, keihard spul...
ach, niet teveel van de boodschap aantrekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 23:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar dan wel Christelijk keihard spul
Genesis - Jesus he knows me ?quote:Op zondag 5 februari 2012 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
miranda draait ook nog wel eens, voor 3fm begrippen, keihard spul...
quote:
voorspellende gave? nu Faithless!quote:
je slaat door jonguh!quote:
ja! dat is een echte EO-plaat!quote:
Das van oorsprong een gospelnummer, die telt nietquote:
Nope, zit mobiel en de katten slapen...quote:Op maandag 6 februari 2012 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
DIe youtube clip al gekeken mint?SPeakers op volume nivo 40
Mag 't ook een horrorzomer in plaats van horrorlente zijn? *hatsjie*quote:
ik ben vóór een mooie lente en een mooie, niet bloedhete, zomer.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mag 't ook een horrorzomer in plaats van horrorlente zijn? *hatsjie*
Eens. En dat alles mag van mij direct na de Elfstedentocht van komende zaterdag gaan gebeurenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben vóór een mooie lente en een mooie, niet bloedhete, zomer.
wehehe. ik stel vooral voor dat we de herst vanaf nu skippen en dat we ook geen sneeuw doen. lente en zomer van rond de 25 graden en een winter van -10 een maand lang.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens. En dat alles mag van mij direct na de Elfstedentocht van komende zaterdag gaan gebeuren
Alle seizoenen hebben hun leuke kanten, al baal ik van de kou (alleen door m'n zere knie, krukken kan ik niet gebruikenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe. ik stel vooral voor dat we de herst vanaf nu skippen en dat we ook geen sneeuw doen. lente en zomer van rond de 25 graden en een winter van -10 een maand lang.
Om toch een beetje in de stemming te blijven; OMG!!quote:
is ook wel zo. zo af en toe vind ik het prima om met wind en regen tegen naar mn werk te wandelen, maar het liefste heb ik van de temperaturen dat je net in je tshirtje naar buiten kunt zonder dat je je meteen kapotzweet.quote:Op maandag 6 februari 2012 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Alle seizoenen hebben hun leuke kanten, al baal ik van de kou (alleen door m'n zere knie, krukken kan ik niet gebruikenen van mijn niet-startende auto). Verder ben ik dol op de winter, waardeer de cv des te meer nu
ik kan je het oeuvre van Elly en Rikkert aanbevelen!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:16 schreef wolfrolf het volgende:
Aha ditsoort ellende muziek hoeft van mij persoonlijk niet dus.
En winamp erin
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kan je het oeuvre van Elly en Rikkert aanbevelen!
tisser? niet goddeloos genoeg?quote:
In ieder geval boven een graad of 10, dan wil m'n Polootje tenminste weer startenquote:Op maandag 6 februari 2012 00:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is ook wel zo. zo af en toe vind ik het prima om met wind en regen tegen naar mn werk te wandelen, maar het liefste heb ik van de temperaturen dat je net in je tshirtje naar buiten kunt zonder dat je je meteen kapotzweet.
Niks tegen geloof. Ik wil het gewoon niet op 3FM horen ofzoquote:
kun je zn motor niet inpakken met iets?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
In ieder geval boven een graad of 10, dan wil m'n Polootje tenminste weer starten
och, de teksten hoor ik niet .als de muziek maar lekker isquote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niks tegen geloof. Ik wil het gewoon niet op 3FM horen ofzo
Nee, helpt niets. Ik heb nog gevraagd of een standkachel ingebouwd kon worden, maar dat was ook geen oplossing. Ik hoop dat ze morgen bellen, benzineauto waarin ik nu rijd is duurquote:Op maandag 6 februari 2012 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kun je zn motor niet inpakken met iets?
gastank erin leggen!quote:Op maandag 6 februari 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helpt niets. Ik heb nog gevraagd of een standkachel ingebouwd kon worden, maar dat was ook geen oplossing. Ik hoop dat ze morgen bellen, benzineauto waarin ik nu rijd is duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |