Heer-lijk nummertje ditquote:
Badly Drawn Boy, Monkees en Crowded House in één uur... Het is dat het gigantisch maandag is verder, anders was m'n dag al goed geweest.quote:
quote:
Ik zou wachten op iets warmer weerquote:Op maandag 6 februari 2012 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
M'n ruitje is klaar
Donderdag komt'ie, zal maar weer een fles jagermeister kopen
Eens! Al vind ik niet gauw iets een guilty pleasurequote:Op maandag 6 februari 2012 11:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker toch es op met je 'guilty' pleasure.
Als je dit guilty vindt, is de tune van Tik Tak nog te veel voor z'n oortjes.
Welk nummer werd er gedraaid dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 11:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens! Al vind ik niet gauw iets een guilty pleasure
Celebration van Kool & the gang (als ik de groep goed heb, was wat voor m'n tijdquote:
Knuppelquote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zow ff lunchen
ZONDER BROOD WANT DAT BEN IK VERGETEN![]()
![]()
Gelukkig heb ik nog Wasa Sandwich met Cream cheese & Paprika ...
Geen fatsoenlijke kantine waar je brood kunt kopen?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat wordt chips uit de snoepautomaat, like a BAUSS
Brood meenemen? Dat heb ik in een jaar of 13 werken nog nóóit gedaan.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:38 schreef wolfrolf het volgende:
Zow ff lunchen
ZONDER BROOD WANT DAT BEN IK VERGETEN![]()
![]()
Gelukkig heb ik nog Wasa Sandwich met Cream cheese & Paprika ...
lolwut. Bedrijf van rond de 50-60 man.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijke kantine waar je brood kunt kopen?
Lekker gezond ookquote:Op maandag 6 februari 2012 12:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat wordt chips uit de snoepautomaat, like a BAUSS
Heel zijn album isquote:Op maandag 6 februari 2012 12:48 schreef minthy het volgende:
Ondanks mijn afkeer van romantische muziek, Brandon Flowers![]()
Jazekers!!!!1!!!111quote:
Ik ben mij volledig bewust van deze lekkernijquote:
Die moet ik nog steeds eens in z'n geheel gaan beluisterenquote:
Nope, ik wil m'n goede been niet breken...quote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Maar alles goed met iedereen verder? Nog een beetje geschaatst?
Ik heb een klein beetje spierpijnquote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef wolfrolf het volgende:
Maar alles goed met iedereen verder? Nog een beetje geschaatst?
Het scheelt dat ik 3 benen heb. En dat ik niet kan schaatsen.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope, ik wil m'n goede been niet breken...![]()
Jij?
Cool. Kan je ook pirouetjes?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje spierpijnMaar morgen ga ik gewoon weer wat km's maken
Respect!quote:Op maandag 6 februari 2012 12:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb een klein beetje spierpijnMaar morgen ga ik gewoon weer wat km's maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |