parkeertrein waar ik het over heb is ook 80% weiland, de rest is niet toegankelijk met de auto. Het is nogal heuvelachtig.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Liggen er geen weilanden bij Parc Sandur in de buurt waarop geparkeerd kan worden?
Oke, ik ben er ooit eens langs geweest, maar niet goed opgelet. Volgende week woensdag ga ik erheen, dan geen toertochten graagquote:Op zondag 5 februari 2012 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
parkeertrein waar ik het over heb is ook 80% weiland, de rest is niet toegankelijk met de auto. Het is nogal heuvelachtig.
hier het terrein http://maps.google.nl/map(...)en,+Drenthe&t=h&z=18quote:Op zondag 5 februari 2012 20:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, ik ben er ooit eens langs geweest, maar niet goed opgelet. Volgende week woensdag ga ik erheen, dan geen toertochten graag
Juistquote:Op zondag 5 februari 2012 21:14 schreef alors het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
*duimt*quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een aandachtsstunt, zoals haar hele image, maar hoop doet leven: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ede-album-maken.html
Jammer.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:23 schreef alors het volgende:
Waarschijnlijk gewoon een aandachtsstunt, zoals haar hele image, maar hoop doet leven: http://www.nu.nl/muziek/2(...)ede-album-maken.html
Ja, of ze moet een vrolijk zomeralbum gaan uitbrengen ipv die depressieve meuk. Denk niet dat het gebeurtquote:
Neuh. Als ik dat bericht zo lees, moest ze gewoon haar verhaal kwijt en dat is nu gebeurd. Jeuj!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of ze moet een vrolijk zomeralbum gaan uitbrengen ipv die depressieve meuk. Denk niet dat het gebeurt
Mooi!quote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh. Als ik dat bericht zo lees, moest ze gewoon haar verhaal kwijt en dat is nu gebeurd. Jeuj!
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nu gun ik Adele een prachtig liefdesleven zonder donkere wolkjes, zijn we daar ook van af
Ik denk dat één of ander reboundneukertje ook al een stap in de goede richting isquote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Nu gun ik Adele een prachtig liefdesleven zonder donkere wolkjes, zijn we daar ook van af
Als die nummers dan net zo goed zijn als de voorgaande vind ik dat prima.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Mooi!![]()
Ik bind ze zelf liever onder dan te kijken. Dinsdag hopelijk weerquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Evertjan het volgende:
gaan er nog mensen van hier naar Emmen toe woensdag?
Dan gun ik haar de beste rebound-fuck allertijdenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat één of ander reboundneukertje ook al een stap in de goede richting is
Sorry, ik ben niet zo'n grote fan van haar muziek. Wel een sympathiek mens trouwens, ik hoor haar graag pratenquote:Op zondag 5 februari 2012 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als die nummers dan net zo goed zijn als de voorgaande vind ik dat prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |