En hoe moet je nu verder, terminator?quote:
Met linksquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe moet je nu verder, terminator?
En vanavond gaat het stokbrood in de oven van Yashaaa zodat de achterbank ook nuttig gebruikt gaat worden?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Gefeliciteerd MC
En ik heb toegezegd een V70 te zullen kopen. Auto kwam goed over, was voldoende onderhoudshistorie en de huidige eigenaar was gewoon een prima kerel. Uiteindelijk nog ruim een uur/anderhalf uur daar zitten kletsen.
Qua prijs zat het ook wel snor, meneer had dezelfde prijs in gedachte als ik had. Hij moet nog even kijken wanneer zijn nieuwe auto uit reparatie komt, en doet in de tussentijd de rubbers van de stabilisatorstang en de olie/filter vervangen. Al met al dus een net onderhouden auto (zover je dat kunt zien) die prima rijdt
Halvering in je seksleven?quote:
Nee....daar worden juist mensen uit wakken gepluktquote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef -0- het volgende:
Goedenavond Nijmegenaren!
Morgen wil ik eigenlijk gaan schaatsen in ergens in de omgeving.
Heeft iemand toevallig een idee voor een mooie locatie, zijn de uiterwaarden bijvoorbeeld beschaatsbaar?
We hebben een pracht van een ijsbaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef -0- het volgende:
Goedenavond Nijmegenaren!
Morgen wil ik eigenlijk gaan schaatsen in ergens in de omgeving.
Heeft iemand toevallig een idee voor een mooie locatie, zijn de uiterwaarden bijvoorbeeld beschaatsbaar?
Als je op die site verder kijkt vindt je wel veilige schaatsplekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef -0- het volgende:
Haha, buiten is toch net iets prachtiger
Maar die uiterwaarden klinken niet zo goed dan.
Jammer, nog maar even doorzoeken dan.
Er gaan nergens stokbroden in, of in ieder geval niet om afgebakken te wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En vanavond gaat het stokbrood in de oven van Yashaaa zodat de achterbank ook nuttig gebruikt gaat worden?
[..]
Halvering in je seksleven?
Hatertse Vennen lijkt mooi, daar maar eens kijken morgenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je op die site verder kijkt vindt je wel veilige schaatsplekken
Graag gedaanquote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Hatertse Vennen lijkt mooi, daar maar eens kijken morgen
Bedankt voor de hulp iig.:)
ik heb net 75 gram gegrilde worst in plakjes opquote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef Californium het volgende:
Zo! tosti met brandnetelkaas en cola als avondsnack
En ga vanaf nu maar gebukt staan voor de vaste lastenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Gefeliciteerd MC
En ik heb toegezegd een V70 te zullen kopen. Auto kwam goed over, was voldoende onderhoudshistorie en de huidige eigenaar was gewoon een prima kerel. Uiteindelijk nog ruim een uur/anderhalf uur daar zitten kletsen.
Qua prijs zat het ook wel snor, meneer had dezelfde prijs in gedachte als ik had. Hij moet nog even kijken wanneer zijn nieuwe auto uit reparatie komt, en doet in de tussentijd de rubbers van de stabilisatorstang en de olie/filter vervangen. Al met al dus een net onderhouden auto (zover je dat kunt zien) die prima rijdt
Klopt, 1538quote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ga vanaf nu maar gebukt staan voor de vaste lastenZo'n flinke TDI kost toch een aardige berg mrb per maand...zo'n V70 doet wel 1.500kg denk ik? Maar goed, je tankt ook weer wat goeiekoper
Dat venster heb ik al een tijd geleden gesloten.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Stond ook al op FB hèHier wel in hogere resolutie
Wat doet dat ding qua dieselverbruik dan? Wel zonde is dat de diesel ook al aardig aan de prijs begint te raken. En dit weer helpt ook niet mee, worden diesels niet heel blij van. Mijn verbruik stijgt met grote sprongen in elk geval...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, 1538Maarja, de jaarlasten zijn weer minder, dus uiteindelijk betaal je het toch wel. Enige nadeel is dat je dit nu in één keer moet ophoesten begin van de maand
Brandstof scheelt echt de helf van benzine ofzo
De plannen voor de vakantie naar Italië werden ook al weer even doorgesproken, dus die kilometers komt ook wel goed
Ah, da's netjes. Des te eerder ligt je omslagpuntquote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ze doen 1 op 15 volgens spritmonitor en Hennes
M'n pa heeft inderdaad bijna de hele dag langs de kant gestaan vandaagquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef Mikkie het volgende:
En dit weer helpt ook niet mee, worden diesels niet heel blij van.
Dan ben je toch blij als je van die warm-houd-folie bij je hebt als je écht zonder werkende auto staatquote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
M'n pa heeft inderdaad bijna de hele dag langs de kant gestaan vandaag
Da's altijd wel positief. Heb ik bij mijn aankoop ook op gelet. Genoeg van die Henkies die een kwartier van tevoren even gaan planken in de hoop dat je het niet doorhebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:40 schreef IrishBastard het volgende:
Hij kwam gister dus wel prima op temperatuur, maar het had niet geholpen dat hij al heel de week buiten stond. De diesel was wat aan de dikke kant denk ik, want starten duurde wel iets langer dan normaal. Hij had wel netjes de dag van tevoren gemaild dat hij hem vooral zou laten staan zodat ik kon zien dat hij wel ook met écht koude motor zou starten
Ja ze waren net onderweg terug van wintersport, dus nog ergens in de bergen ookquote:Op maandag 6 februari 2012 08:36 schreef Mikkie het volgende:
Oei, echt een defect? Da's zuur... stranden is al balen, maar met dit weer al helemaal!
Ik heb al een gedeelte van m'n luchttoevoer afgesloten zodat de motor een beetje op temperatuur kan komen, hij heeft toch behoorlijk last van de kou.
Gewoon een gat graven in één van die meters sneeuw die er ligt, dat isoleert goedquote:Op maandag 6 februari 2012 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ze waren net onderweg terug van wintersport, dus nog ergens in de bergen ookMaar goed ze zijn iig thuisgekomen!
Ik zei ook tegen mijn broer van jeetje dan moet je je de auto ook nog lang missen (omdat er eerst mee getest wordt) maar dat maakte niet veel uit want die man reed er ook nog een bentley naast dusquote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Aanschaf valt inderdaad wel mee als je het afzet tegen de nieuwprijs. Is nog best te betalen. Maar zo'n ding rijdend houden is gewoon niet te doen. Als een paar dingen qua onderhoud tegenvallen, ben je een half jaarsalaris kwijt. Om 't nog maar niet te hebben over het brandstofverbruik van 1:5...
kratje bier o.a. :pquote:Op maandag 6 februari 2012 08:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb ze voor de zomervakantie gekocht bij de ANWB, er zat er al een in mijn verbandsdoos. Nu liggen er drie, is in ieder geval genoeg
Verder staan momenteel nog al mijn vloeistoffen in de auto, omdat ik sowieso niet zou weten waar ik ze boven kwijt moet
Neuh ze tellen dus de ingeschreven jaren, niet de effectieve jaren. Heb me nu totaal 4 x ingeschreven (2 x HTS Auto) en dit is men 2e jaar IPO. Volgend jaar dus inschrijving 5 en daarna ben ik de sjaak.quote:
Oh, dat had ik je ook nog wel kunnen vertellen. Zo gaat 't altijd. Anders is 't erg lucratief om je in maanden dat je geen tentamens hebt uit te schrijven om te sparen.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Neuh ze tellen dus de ingeschreven jaren, niet de effectieve jaren. Heb me nu totaal 4 x ingeschreven (2 x HTS Auto) en dit is men 2e jaar IPO. Volgend jaar dus inschrijving 5 en daarna ben ik de sjaak.
Op de een of andere manier smaken de biertjes nu wel beter
Meh @ facebookquote:
Gewoon, net zoals andere werkdagen en net zoals anderen die een fulltime baan hebben?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo meteen werken van 11 tot 20.00 bijzondere tijd ben benieuwd hoe dat bevalt
Ik hoef alleen maar te liggen en dat kan ik vrij aardigquote:
Ik dacht dat je ook nog moest zuigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar te liggen en dat kan ik vrij aardig
Dat was vroeger ja. Tegenwoordig hebben ze overal een apparaatje voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook nog moest zuigen.
Chill dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was vroeger ja. Tegenwoordig hebben ze overal een apparaatje voor
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook nog moest zuigen.
Hoe grappig zou het zijn als het inderdaad jou bloed isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Mikkie het volgende:
Mooi dat het relatief ok gaat, D_K! Ik heb van de week weer voor je gedoneerd, dat je 't maar goed kan gebruiken
Ja, goftedomme, die paupers van een surveillanten zijn dus mijn MC formulier kwijtgeraakt ofzoquote:Je antwoorden zaten in ieder geval niet bij het kladpapier en staan ook niet op het vragenformulier. Ik heb de onderwijsadministratie gevraagd om opheldering en laat het weten als er een antwoord komt.
Die kans is klein, maar het zou kunnen. Ik red de mensheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe grappig zou het zijn als het inderdaad jou bloed is
Wanneer heb je de deadline voor jezelf gesteld?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat ik het idee heb dat ik die andere dagen dan tijd zit te verdoen (sommige dagen is dat ook daadwerkelijk zo geweest). Dat ik er nu dan maanden mee bezig ben maar dat het effectief schrijven straks op 2 a 3 weken hoogstens gaat uitkomen
Serieus, echt niet lullig bedoelt hoor maar kan het niet een staaltje bedrijfsblindheid zijn? Dat je er zo in zit dat je denkt dat je alles duidelijk en perfect hebt neergezet maar dat het voor een buitenstaander gewoon net iets te incoherent was ofzo? Ik roep maar wat he?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, maar ik had gewoon hoger dan dit verwacht. Is gewoon te basis voor hoe hij het deed voorkomen, en da's kut.
Laat ik het zo zeggen: een 7 is een 'standaardcijfer' bij ons. Ik had de indruk dat hij vond dat ik meer onderscheidend bezig was dan dat
Fuck it, je hebt een voldoende, so be it. Life is good, be happy enzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
Dat kan, maar dan had hij niet een week voor de deadline moeten mailen dat het afgezien van een wijziging hoed was.
Daarom ben ik nu nogal chaggo, omdat ik nog best wat tijd had om het aan te passen
Owja, dat bestaat ook nog he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat je doelde op dat ik een grote schoonmaak hield en dat meestal in de lente is
Uiteindelijk volg je die vakken toch om te leren hoe het moet, of niet? Een docent hoort dus, in meer of mindere mate, aan te geven wat er beter zou kunnen. En of dat nou één keer een aanwijzing geven is, of je iedere week exact vertellen wat je moet doen is natuurlijk een behoorlijk verschil. Maar in the end moet hij je in ieder geval aangeven wat er beter zou moeten kunnen, want daarvoor heb je de feedbackgesprekken. Anders kun je net zo goed doorwerken en op de deadline alles inleveren, dan krijg je vanzelf je cijfer wel terug...quote:Op donderdag 9 februari 2012 14:35 schreef LastRequest het volgende:
Aan de andere kant denk ik inmiddels ook dat het niet hun taak is je tot zo dicht mogelijk bij een 10 te helpen. Als ze iedereen heel duidelijk aangeven wat er precies nog niet goed is, kan iedereen precies dat aanpassen en een hoog cijfer halen. Dan kom je dus stap voor stap op een hoog cijfer, terwijl wat je in eerste instantie, dus op eigen kracht, inleverde dat niet waard is. En een cijfer is toch een indicatie van wat je kunt.
quote:Nieuws
Géén internet SSHN complexen!
Zaterdag 11 februari a.s. zal in het tijdvak tussen 15:00 - 18:00 uur tijdelijk geen internet op de SSHN-complexen beschikbaar zijn wegens werkzaamheden door het UCI.
Uiteraard probeert het UCI de overlast zo veel mogelijk te beperken en de periode zo kort mogelijk te houden.
Onze excuses voor de eventuele overlast.
quote:Op donderdag 9 februari 2012 16:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor de sshners hier die het nog niet gelezen hadden:
[..]
Laatst ook een mail over gekomen hè, ze hebben niet genoeg capaciteit, máááár: volgende winter is dat opgelostquote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:40 schreef Californium het volgende:
Kunnen ze op de uni geen verwarming betalen?? Kouddddddddd!
Oja...maar nog! Lin 8 is koudddddd!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Laatst ook een mail over gekomen hè, ze hebben niet genoeg capaciteit, máááár: volgende winter is dat opgelost
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hallo! Onkruid vergaat niet dus ik ben er weer!
Hebben jullie goed op het topic gepast of moet ik oorvijgen, -dadels en citroenen gaan uitdelen?
Ik verkoop limoenen alsof het citroenen zijn hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:25 schreef HostiMeister het volgende:
citroen aub, voor in de cuba libre
quote:
Mooi rustig weekend dus voor beidenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:44 schreef Laysa het volgende:
Uhuh....nou...ik ben blij dat hij thuis is...ben zelf ook doodmoe
Prima, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mooi rustig weekend dus voor beiden
Goordon blauw vind ik niets. Ik zou ook voor de boontjes zijn gegaan. Krieltjes lekker met kruidenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ooooh daar heb ik me toch zin in
Wij eten broccoli (IB) en boontjes (ik) met cordon bleu en gebakken krieltjes.
quote:
quote:
Combobreakerquote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oeh, da's een goede tip! Zondag staat gereserveerd om te snacken, deze tip neem ik mee
IB heeft de rekeningen niet betaald en je zou eigenlijk vanaf vandaag 12:00 worden afgesloten?quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moet die auto kwijt hè, contanten nodig jonguh!
Begin je een eigen chop shop.quote:
quote:
Ben nooit weggeweestquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje terug van weggeweest? Had paus Danny hem in de ban gedaan?
Durfde je het topic niet meer in?quote:
wtf is dat linker,,, rijst?quote:
Ik volg je toch wel via faceboek.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Durfde je het topic niet meer in?
Ik denk het wel. Van hosselen in de kleine uurtjes kan je trek krijgen. Dan is een zakje magnetronrijst bij hebben een zegen!quote:
Dat snap ik! Mijn profielfoto doet het hem?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik volg je toch wel via faceboek.
http://www.pandjeshuisnijmegen.nl/quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moet die auto kwijt hè, contanten nodig jonguh!
16 kleine hertogjes er doorheenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:26 schreef IrishBastard het volgende:
[Upd] Whitney Houston (48) overleden
Wachten op het nieuws dat ze een overdosis heeft gehad
Dan ga je naar de AH op de daalseweg!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook zin in een tosti maar we hebben geen kaas in huis dus dat gaat een beetje lastig dan
Zieken op bezoek? We zijn geen middeleeuws Gasthuis.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu ff douchen en zulks want we krijgen misschien zo wel ziekenbezoek
Je paps en mams komen jou bezoeken...stommerdquote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zieken op bezoek? We zijn geen middeleeuws Gasthuis.
Ja, maar gisteren wel weer moeten bellen.quote:
Is ie verkocht dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net volgens mij voor het laatst in de s40 gereden
Een nieuwe auto is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 12:26 schreef Meesterchef het volgende:
Ja zag het. Moet nog even dat andere kado aan je geven binnenkort.
Nope, maar eind van de week wss de andere auto dus dan wordt er wss niet meer gereden in de s40quote:
Vast wel, maar ik zou de rum weg laten in het kader van: doe eens gek, doe eens anders dan normaalquote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je hebt eieren, bloem, bakmeel, (vanille)suiker, boter en rum. Zou je daar een lekkere cake mee kunnen maken?
Heb je ook nog ruimte over? Dan kun je een spacecake makenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je hebt eieren, bloem, bakmeel, (vanille)suiker, boter en rum. Zou je daar een lekkere cake mee kunnen maken?
Tank nog even leegpoken?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nope, maar eind van de week wss de andere auto dus dan wordt er wss niet meer gereden in de s40
Alsof ik altijd rum drink/kook/eet/slik/snuifquote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik zou de rum weg laten in het kader van: doe eens gek, doe eens anders dan normaal
Ruimte genoeg. Denk dat ik ook nog wel ergens een grammetje of wat heb slingeren, maar dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je ook nog ruimte over? Dan kun je een spacecake maken
Je wisselt je rum ook wel eens af met een ijskoude trappist?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof ik altijd rum drink/kook/eet/slik/snuif
[..]
Ruimte genoeg. Denk dat ik ook nog wel ergens een grammetje of wat heb slingeren, maar dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.
Zondag
True. Ik had dat bij allebei m'n auto's wel... bij de ene brandde het lampje al en bij de BMW ging er ook 50 liter diesel in. Altijd jammerquote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef IrishBastard het volgende:
Hij is nog 3/4 volMaar laat er sowieso nog wat in zitten inderdaad, vind het zelf ook altijd hinderlijk als ik een auto koop met lege tank
Haha ik had toen straks ook al zin om een cake te bakken, maar had zoiets van waarom eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Over het algemeen is het wel zo ja, en op zich ook logisch: dan vang je meer voor de auto. Ik zal 'm ook niet speciaal gaan aftanken voor verkoop, maar om hem nou opzettelijk leeg te rijdenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Ik had dat bij allebei m'n auto's wel... bij de ene brandde het lampje al en bij de BMW ging er ook 50 liter diesel in. Altijd jammer
Is dat Iers? Wij eten elke avond Haggis.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben het plan opgevat om vanavond Steak and Guinness pie te makenNu al zin in
Met als bijgerecht haggis.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:46 schreef Laysa het volgende:
Niettus
Wij eten gebakken aardappeltjes, paprika en een hamburgertje
Die hebben wij ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangezien het eten nog ruim 2 en half uur duurt hebben we als voorgerecht maar even appelflap op
De smulrol van Mikkie?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Hij was lekker, maar wel heel machtig
Ik ga zo ook slapen. Ik verhuis van de bed naar de bank en 's avonds weer terug.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben behoorlijk moe, dus naar bedje toe
Zul je zien dat als ik zo in bed lig ik weer klaarwakker ben as always..
Prima toch? Liever Kasteel dan Guinnessquote:Op zondag 12 februari 2012 17:11 schreef IrishBastard het volgende:
Bij gebrek aan Guinness (zowel de AH Daalseweg als de Jan Linders verkoopt het niet meer) wordt het Steak and Kasteel Pie
Die vult wel erg goed ja!quote:
Nee, dat is geen echte verbetering en dat zit er ook niet in. Zaterdag nog gehoord dat ik absolute rust in acht moet nemen. Voorlopig zie ik mij nergens heen gaan behalve als het echt moet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef IrishBastard het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een verbetering dat je van bed naar bank kunt in eigen huis?Hopen dat je binnen afzienbare tijd een keer een oplossing hoort, zodat je niet meer iedere keer alleen op de bank hoeft te zitten
Wut?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:43 schreef Laysa het volgende:
Komende nacht doe ik een ski masker op om mijn ogen te beschermen
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat is geen echte verbetering en dat zit er ook niet in. Zaterdag nog gehoord dat ik absolute rust in acht moet nemen. Voorlopig zie ik mij nergens heen gaan behalve als het echt moet.
Nee hij zocht de bel om de verpleging te bellen en mijn oog leek hem een uitstekende knop van de belquote:Op maandag 13 februari 2012 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut?Ik neem aan dat dit niet een 'niet in mijn wenkbrauwen D_K' momentje was?
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hij zocht de bel om de verpleging te bellen en mijn oog leek hem een uitstekende knop van de bel![]()
Voordeel voor hem was dat ik nog wel gelijk drinken voor hem ging halen
Huuuuu....Ik kon er vannacht niet om lachenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Te droge omschrijvingGelukkig zit ik hier alleen op werk, anders had ik wat gekke blikken gehad voor het hardop lachen
Gewoon liefelijk op mijn kussenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe hing Laysa d'r bij dan, met d'r hoofd naast het bed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |