Ik denk het wel. Van hosselen in de kleine uurtjes kan je trek krijgen. Dan is een zakje magnetronrijst bij hebben een zegen!quote:
Dat snap ik! Mijn profielfoto doet het hem?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik volg je toch wel via faceboek.
http://www.pandjeshuisnijmegen.nl/quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moet die auto kwijt hè, contanten nodig jonguh!
16 kleine hertogjes er doorheenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:26 schreef IrishBastard het volgende:
[Upd] Whitney Houston (48) overleden
Wachten op het nieuws dat ze een overdosis heeft gehad
Dan ga je naar de AH op de daalseweg!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook zin in een tosti maar we hebben geen kaas in huis dus dat gaat een beetje lastig dan
Zieken op bezoek? We zijn geen middeleeuws Gasthuis.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu ff douchen en zulks want we krijgen misschien zo wel ziekenbezoek
Je paps en mams komen jou bezoeken...stommerdquote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zieken op bezoek? We zijn geen middeleeuws Gasthuis.
Ja, maar gisteren wel weer moeten bellen.quote:
Is ie verkocht dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net volgens mij voor het laatst in de s40 gereden
Een nieuwe auto is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 12:26 schreef Meesterchef het volgende:
Ja zag het. Moet nog even dat andere kado aan je geven binnenkort.
Nope, maar eind van de week wss de andere auto dus dan wordt er wss niet meer gereden in de s40quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |