Ik denk het wel. Van hosselen in de kleine uurtjes kan je trek krijgen. Dan is een zakje magnetronrijst bij hebben een zegen!quote:
Dat snap ik! Mijn profielfoto doet het hem?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik volg je toch wel via faceboek.
http://www.pandjeshuisnijmegen.nl/quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ik moet die auto kwijt hè, contanten nodig jonguh!
16 kleine hertogjes er doorheenquote:
quote:Op zondag 12 februari 2012 10:26 schreef IrishBastard het volgende:
[Upd] Whitney Houston (48) overleden
Wachten op het nieuws dat ze een overdosis heeft gehad
Dan ga je naar de AH op de daalseweg!quote:Op zondag 12 februari 2012 12:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb ook zin in een tosti maar we hebben geen kaas in huis dus dat gaat een beetje lastig dan
Zieken op bezoek? We zijn geen middeleeuws Gasthuis.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:14 schreef Laysa het volgende:
En dan ga ik nu ff douchen en zulks want we krijgen misschien zo wel ziekenbezoek
Je paps en mams komen jou bezoeken...stommerdquote:Op zondag 12 februari 2012 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zieken op bezoek? We zijn geen middeleeuws Gasthuis.
Ja, maar gisteren wel weer moeten bellen.quote:
Is ie verkocht dan?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net volgens mij voor het laatst in de s40 gereden
Een nieuwe auto is altijd goed natuurlijkquote:Op zondag 12 februari 2012 12:26 schreef Meesterchef het volgende:
Ja zag het. Moet nog even dat andere kado aan je geven binnenkort.
Nope, maar eind van de week wss de andere auto dus dan wordt er wss niet meer gereden in de s40quote:
Vast wel, maar ik zou de rum weg laten in het kader van: doe eens gek, doe eens anders dan normaalquote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je hebt eieren, bloem, bakmeel, (vanille)suiker, boter en rum. Zou je daar een lekkere cake mee kunnen maken?
Heb je ook nog ruimte over? Dan kun je een spacecake makenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Stel je hebt eieren, bloem, bakmeel, (vanille)suiker, boter en rum. Zou je daar een lekkere cake mee kunnen maken?
Tank nog even leegpoken?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nope, maar eind van de week wss de andere auto dus dan wordt er wss niet meer gereden in de s40
Alsof ik altijd rum drink/kook/eet/slik/snuifquote:Op zondag 12 februari 2012 12:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik zou de rum weg laten in het kader van: doe eens gek, doe eens anders dan normaal
Ruimte genoeg. Denk dat ik ook nog wel ergens een grammetje of wat heb slingeren, maar dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Heb je ook nog ruimte over? Dan kun je een spacecake maken
Je wisselt je rum ook wel eens af met een ijskoude trappist?quote:Op zondag 12 februari 2012 12:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Alsof ik altijd rum drink/kook/eet/slik/snuif
[..]
Ruimte genoeg. Denk dat ik ook nog wel ergens een grammetje of wat heb slingeren, maar dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.
Zondag
True. Ik had dat bij allebei m'n auto's wel... bij de ene brandde het lampje al en bij de BMW ging er ook 50 liter diesel in. Altijd jammerquote:Op zondag 12 februari 2012 12:50 schreef IrishBastard het volgende:
Hij is nog 3/4 volMaar laat er sowieso nog wat in zitten inderdaad, vind het zelf ook altijd hinderlijk als ik een auto koop met lege tank
Haha ik had toen straks ook al zin om een cake te bakken, maar had zoiets van waarom eigenlijk.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
Over het algemeen is het wel zo ja, en op zich ook logisch: dan vang je meer voor de auto. Ik zal 'm ook niet speciaal gaan aftanken voor verkoop, maar om hem nou opzettelijk leeg te rijdenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
True. Ik had dat bij allebei m'n auto's wel... bij de ene brandde het lampje al en bij de BMW ging er ook 50 liter diesel in. Altijd jammer
Is dat Iers? Wij eten elke avond Haggis.quote:Op zondag 12 februari 2012 14:34 schreef IrishBastard het volgende:
We hebben het plan opgevat om vanavond Steak and Guinness pie te makenNu al zin in
Met als bijgerecht haggis.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:46 schreef Laysa het volgende:
Niettus
Wij eten gebakken aardappeltjes, paprika en een hamburgertje
Die hebben wij ook nogquote:Op zondag 12 februari 2012 18:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aangezien het eten nog ruim 2 en half uur duurt hebben we als voorgerecht maar even appelflap op
De smulrol van Mikkie?quote:Op zondag 12 februari 2012 20:58 schreef IrishBastard het volgende:
Hij was lekker, maar wel heel machtig
Ik ga zo ook slapen. Ik verhuis van de bed naar de bank en 's avonds weer terug.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben behoorlijk moe, dus naar bedje toe
Zul je zien dat als ik zo in bed lig ik weer klaarwakker ben as always..
Prima toch? Liever Kasteel dan Guinnessquote:Op zondag 12 februari 2012 17:11 schreef IrishBastard het volgende:
Bij gebrek aan Guinness (zowel de AH Daalseweg als de Jan Linders verkoopt het niet meer) wordt het Steak and Kasteel Pie
Die vult wel erg goed ja!quote:
Nee, dat is geen echte verbetering en dat zit er ook niet in. Zaterdag nog gehoord dat ik absolute rust in acht moet nemen. Voorlopig zie ik mij nergens heen gaan behalve als het echt moet.quote:Op zondag 12 februari 2012 22:57 schreef IrishBastard het volgende:
Het lijkt me in ieder geval een verbetering dat je van bed naar bank kunt in eigen huis?Hopen dat je binnen afzienbare tijd een keer een oplossing hoort, zodat je niet meer iedere keer alleen op de bank hoeft te zitten
Wut?quote:Op maandag 13 februari 2012 10:43 schreef Laysa het volgende:
Komende nacht doe ik een ski masker op om mijn ogen te beschermen
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, dat is geen echte verbetering en dat zit er ook niet in. Zaterdag nog gehoord dat ik absolute rust in acht moet nemen. Voorlopig zie ik mij nergens heen gaan behalve als het echt moet.
Nee hij zocht de bel om de verpleging te bellen en mijn oog leek hem een uitstekende knop van de belquote:Op maandag 13 februari 2012 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut?Ik neem aan dat dit niet een 'niet in mijn wenkbrauwen D_K' momentje was?
quote:Op maandag 13 februari 2012 10:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee hij zocht de bel om de verpleging te bellen en mijn oog leek hem een uitstekende knop van de bel![]()
Voordeel voor hem was dat ik nog wel gelijk drinken voor hem ging halen
Huuuuu....Ik kon er vannacht niet om lachenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Te droge omschrijvingGelukkig zit ik hier alleen op werk, anders had ik wat gekke blikken gehad voor het hardop lachen
Gewoon liefelijk op mijn kussenquote:Op maandag 13 februari 2012 10:55 schreef IrishBastard het volgende:
Hoe hing Laysa d'r bij dan, met d'r hoofd naast het bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |