Ik hoef alleen maar te liggen en dat kan ik vrij aardigquote:
Ik dacht dat je ook nog moest zuigen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar te liggen en dat kan ik vrij aardig
Dat was vroeger ja. Tegenwoordig hebben ze overal een apparaatje voorquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook nog moest zuigen.
Chill dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat was vroeger ja. Tegenwoordig hebben ze overal een apparaatje voor
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook nog moest zuigen.
Hoe grappig zou het zijn als het inderdaad jou bloed isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 16:49 schreef Mikkie het volgende:
Mooi dat het relatief ok gaat, D_K! Ik heb van de week weer voor je gedoneerd, dat je 't maar goed kan gebruiken
Ja, goftedomme, die paupers van een surveillanten zijn dus mijn MC formulier kwijtgeraakt ofzoquote:Je antwoorden zaten in ieder geval niet bij het kladpapier en staan ook niet op het vragenformulier. Ik heb de onderwijsadministratie gevraagd om opheldering en laat het weten als er een antwoord komt.
Die kans is klein, maar het zou kunnen. Ik red de mensheidquote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hoe grappig zou het zijn als het inderdaad jou bloed is
Wanneer heb je de deadline voor jezelf gesteld?quote:Op woensdag 8 februari 2012 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat ik het idee heb dat ik die andere dagen dan tijd zit te verdoen (sommige dagen is dat ook daadwerkelijk zo geweest). Dat ik er nu dan maanden mee bezig ben maar dat het effectief schrijven straks op 2 a 3 weken hoogstens gaat uitkomen
Serieus, echt niet lullig bedoelt hoor maar kan het niet een staaltje bedrijfsblindheid zijn? Dat je er zo in zit dat je denkt dat je alles duidelijk en perfect hebt neergezet maar dat het voor een buitenstaander gewoon net iets te incoherent was ofzo? Ik roep maar wat he?quote:Op woensdag 8 februari 2012 22:45 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, maar ik had gewoon hoger dan dit verwacht. Is gewoon te basis voor hoe hij het deed voorkomen, en da's kut.
Laat ik het zo zeggen: een 7 is een 'standaardcijfer' bij ons. Ik had de indruk dat hij vond dat ik meer onderscheidend bezig was dan dat
Fuck it, je hebt een voldoende, so be it. Life is good, be happy enzoquote:Op woensdag 8 februari 2012 22:53 schreef IrishBastard het volgende:
Dat kan, maar dan had hij niet een week voor de deadline moeten mailen dat het afgezien van een wijziging hoed was.
Daarom ben ik nu nogal chaggo, omdat ik nog best wat tijd had om het aan te passen
Owja, dat bestaat ook nog he?quote:Op donderdag 9 februari 2012 11:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik dacht dat je doelde op dat ik een grote schoonmaak hield en dat meestal in de lente is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |