En hoe moet je nu verder, terminator?quote:
Met linksquote:Op zondag 5 februari 2012 20:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En hoe moet je nu verder, terminator?
En vanavond gaat het stokbrood in de oven van Yashaaa zodat de achterbank ook nuttig gebruikt gaat worden?quote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Gefeliciteerd MC
En ik heb toegezegd een V70 te zullen kopen. Auto kwam goed over, was voldoende onderhoudshistorie en de huidige eigenaar was gewoon een prima kerel. Uiteindelijk nog ruim een uur/anderhalf uur daar zitten kletsen.
Qua prijs zat het ook wel snor, meneer had dezelfde prijs in gedachte als ik had. Hij moet nog even kijken wanneer zijn nieuwe auto uit reparatie komt, en doet in de tussentijd de rubbers van de stabilisatorstang en de olie/filter vervangen. Al met al dus een net onderhouden auto (zover je dat kunt zien) die prima rijdt
Halvering in je seksleven?quote:
Nee....daar worden juist mensen uit wakken gepluktquote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef -0- het volgende:
Goedenavond Nijmegenaren!
Morgen wil ik eigenlijk gaan schaatsen in ergens in de omgeving.
Heeft iemand toevallig een idee voor een mooie locatie, zijn de uiterwaarden bijvoorbeeld beschaatsbaar?
We hebben een pracht van een ijsbaan.quote:Op zondag 5 februari 2012 20:50 schreef -0- het volgende:
Goedenavond Nijmegenaren!
Morgen wil ik eigenlijk gaan schaatsen in ergens in de omgeving.
Heeft iemand toevallig een idee voor een mooie locatie, zijn de uiterwaarden bijvoorbeeld beschaatsbaar?
Als je op die site verder kijkt vindt je wel veilige schaatsplekkenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef -0- het volgende:
Haha, buiten is toch net iets prachtiger
Maar die uiterwaarden klinken niet zo goed dan.
Jammer, nog maar even doorzoeken dan.
Er gaan nergens stokbroden in, of in ieder geval niet om afgebakken te wordenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En vanavond gaat het stokbrood in de oven van Yashaaa zodat de achterbank ook nuttig gebruikt gaat worden?
[..]
Halvering in je seksleven?
Hatertse Vennen lijkt mooi, daar maar eens kijken morgenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als je op die site verder kijkt vindt je wel veilige schaatsplekken
Graag gedaanquote:Op zondag 5 februari 2012 21:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Hatertse Vennen lijkt mooi, daar maar eens kijken morgen
Bedankt voor de hulp iig.:)
ik heb net 75 gram gegrilde worst in plakjes opquote:Op zondag 5 februari 2012 21:30 schreef Californium het volgende:
Zo! tosti met brandnetelkaas en cola als avondsnack
En ga vanaf nu maar gebukt staan voor de vaste lastenquote:Op zondag 5 februari 2012 20:33 schreef IrishBastard het volgende:
Gefeliciteerd MC
En ik heb toegezegd een V70 te zullen kopen. Auto kwam goed over, was voldoende onderhoudshistorie en de huidige eigenaar was gewoon een prima kerel. Uiteindelijk nog ruim een uur/anderhalf uur daar zitten kletsen.
Qua prijs zat het ook wel snor, meneer had dezelfde prijs in gedachte als ik had. Hij moet nog even kijken wanneer zijn nieuwe auto uit reparatie komt, en doet in de tussentijd de rubbers van de stabilisatorstang en de olie/filter vervangen. Al met al dus een net onderhouden auto (zover je dat kunt zien) die prima rijdt
Klopt, 1538quote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ga vanaf nu maar gebukt staan voor de vaste lastenZo'n flinke TDI kost toch een aardige berg mrb per maand...zo'n V70 doet wel 1.500kg denk ik? Maar goed, je tankt ook weer wat goeiekoper
Dat venster heb ik al een tijd geleden gesloten.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:06 schreef IrishBastard het volgende:
Stond ook al op FB hèHier wel in hogere resolutie
Wat doet dat ding qua dieselverbruik dan? Wel zonde is dat de diesel ook al aardig aan de prijs begint te raken. En dit weer helpt ook niet mee, worden diesels niet heel blij van. Mijn verbruik stijgt met grote sprongen in elk geval...quote:Op zondag 5 februari 2012 22:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Klopt, 1538Maarja, de jaarlasten zijn weer minder, dus uiteindelijk betaal je het toch wel. Enige nadeel is dat je dit nu in één keer moet ophoesten begin van de maand
Brandstof scheelt echt de helf van benzine ofzo
De plannen voor de vakantie naar Italië werden ook al weer even doorgesproken, dus die kilometers komt ook wel goed
Ah, da's netjes. Des te eerder ligt je omslagpuntquote:Op zondag 5 februari 2012 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ze doen 1 op 15 volgens spritmonitor en Hennes
M'n pa heeft inderdaad bijna de hele dag langs de kant gestaan vandaagquote:Op zondag 5 februari 2012 22:59 schreef Mikkie het volgende:
En dit weer helpt ook niet mee, worden diesels niet heel blij van.
Dan ben je toch blij als je van die warm-houd-folie bij je hebt als je écht zonder werkende auto staatquote:Op maandag 6 februari 2012 00:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
M'n pa heeft inderdaad bijna de hele dag langs de kant gestaan vandaag
Da's altijd wel positief. Heb ik bij mijn aankoop ook op gelet. Genoeg van die Henkies die een kwartier van tevoren even gaan planken in de hoop dat je het niet doorhebt.quote:Op maandag 6 februari 2012 08:40 schreef IrishBastard het volgende:
Hij kwam gister dus wel prima op temperatuur, maar het had niet geholpen dat hij al heel de week buiten stond. De diesel was wat aan de dikke kant denk ik, want starten duurde wel iets langer dan normaal. Hij had wel netjes de dag van tevoren gemaild dat hij hem vooral zou laten staan zodat ik kon zien dat hij wel ook met écht koude motor zou starten
Ja ze waren net onderweg terug van wintersport, dus nog ergens in de bergen ookquote:Op maandag 6 februari 2012 08:36 schreef Mikkie het volgende:
Oei, echt een defect? Da's zuur... stranden is al balen, maar met dit weer al helemaal!
Ik heb al een gedeelte van m'n luchttoevoer afgesloten zodat de motor een beetje op temperatuur kan komen, hij heeft toch behoorlijk last van de kou.
Gewoon een gat graven in één van die meters sneeuw die er ligt, dat isoleert goedquote:Op maandag 6 februari 2012 10:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ze waren net onderweg terug van wintersport, dus nog ergens in de bergen ookMaar goed ze zijn iig thuisgekomen!
Ik zei ook tegen mijn broer van jeetje dan moet je je de auto ook nog lang missen (omdat er eerst mee getest wordt) maar dat maakte niet veel uit want die man reed er ook nog een bentley naast dusquote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Mikkie het volgende:
Aanschaf valt inderdaad wel mee als je het afzet tegen de nieuwprijs. Is nog best te betalen. Maar zo'n ding rijdend houden is gewoon niet te doen. Als een paar dingen qua onderhoud tegenvallen, ben je een half jaarsalaris kwijt. Om 't nog maar niet te hebben over het brandstofverbruik van 1:5...
kratje bier o.a. :pquote:Op maandag 6 februari 2012 08:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb ze voor de zomervakantie gekocht bij de ANWB, er zat er al een in mijn verbandsdoos. Nu liggen er drie, is in ieder geval genoeg
Verder staan momenteel nog al mijn vloeistoffen in de auto, omdat ik sowieso niet zou weten waar ik ze boven kwijt moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |