Dat zijn semi-racisten. Die haten soms, op bepaalde momenten, buitenlanders.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de overige 0,09%?
Woops.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de overige 0,09%?
En we hebben natuurlijk de categorie xenofilie.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn semi-racisten. Die haten soms, op bepaalde momenten, buitenlanders.
Thaise en poolse bruidjes, afrikaanse mannenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we hebben natuurlijk de categorie xenofilie.
Mediterrane mannen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Thaise en poolse bruidjes, afrikaanse mannen
Ik snap eerlijk gezegd dat mensen zich nog steeds drukmaken om de islam.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, maar goed zal wel liggen aan 't feit dat 't een afvoerputje van FOK blijft. Waar hebben jullie overigens die llias vandaan getoverd, als iemand de Islam weinig goed doet is hij het wel.
Welnee, random op moslim jongens aflopen om te flirten resulteert vaak in weinig goeds.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef du_ke het volgende:
Nuance, Mutant houd jullie broertjes en neefjes binnen! Voorschrift is los
Heb je een sikje trouwens?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mediterrane mannen.
Echt, honderdmaal beter dan Nederlandse jongens en niet alleen qua uiterlijk, maar thats just me.
Niet bedoel je denk ik?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd dat mensen zich nog steeds drukmaken om de islam.
Nee, niet m'n ding.quote:
Ik snap niet, inderdaad.quote:
Och Islam is ook het probleem niet, de extreme interpreteurs ervan dan weer wel, maar goed dat hou je niet tegen, ken genoeg christenfundi's die even erg zoniet erger zijn.quote:
Vreselijk mens.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Koos, wel eens wat van Ayaan Hirshi Ali gelezen?
Lolquote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat versta jij daar ook alweer onder?
Jep, de meeste slachtoffers van de fundamentele Islam zijn onder moslims gevallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och Islam is ook het probleem niet, de extreme interpreteurs ervan dan weer wel, maar goed dat hou je niet tegen, ken genoeg christenfundi's die even erg zoniet erger zijn.
Punt is dat ik geen echte issue vind. Ik hekel mensen met extreme opvattingen, maar dergelijke figuren hebben geen invloed op mijn leven en ze vormen ook geen bedreiging.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och Islam is ook het probleem niet, de extreme interpreteurs ervan dan weer wel, maar goed dat hou je niet tegen, ken genoeg christenfundi's die even erg zoniet erger zijn.
Je kan het ook van een andere kant bekijken, hoe moet 't straks met je nichtje in Egypte als ze niet meer over straat mag zonder boerka en totaal geen rechten meer heeft als het moslim broederschap en de salafisten aan de macht komen? Indirect raakt dat je wel natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat ik geen echte issue vind. Ik hekel mensen met extreme opvattingen, maar dergelijke figuren hebben geen invloed op mijn leven en ze vormen ook geen bedreiging.
Dapper, waarom? Ze heeft zich met list en bedrog naar binnen en boven gewerkt en toen het een beetje link leek te worden werd ze keurig beveiligd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Vind haar zeer dapper.
Ik weet niet hoe de broederschap daar in elkaar steekt. Maar in Marokko hebben de Islamisten abortus nota bene gelegaliseerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook van een andere kant bekijken, hoe moet 't straks met je nichtje in Egypte als ze niet meer over straat mag zonder boerka als het moslim broederschap en de salafisten aan de macht komen? Indirect raakt dat je wel natuurlijk.
Nouja in interviews in Egypte noemden ze eerwraak en stenigingen niet een "probleem".quote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de broederschap daar in elkaar steekt. Maar in Marokko hebben de Islamisten abortus nota bene gelegaliseerd.
Ik weet er het fijne niet van, eerlijk gezegd. Maar ze wonen tegenwoordig weer in Nederland. Dus dat is mooi. En natuurlijk vind ik een semi-theocratische staat bedenkelijk. Maar ik doel meer op het hier en nu. De moslims in Nederland. Ze vormen geen bedreiging en heb verder ook weinig last van ze.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook van een andere kant bekijken, hoe moet 't straks met je nichtje in Egypte als ze niet meer over straat mag zonder boerka en totaal geen rechten meer heeft als het moslim broederschap en de salafisten aan de macht komen? Indirect raakt dat je wel natuurlijk.
Je hebt een verwarmde schuur? Ik heb wel eens een kratje laten kapotvriezen achter in de auto, eeuwig zondequote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
Wel verdomd handig die strenge vorst, al m'n bier staat gratisch gekoeld in de schuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |