Ik zou toch de chocoladeletters even bewaren voor het definitieve "It giet oan".quote:Op zondag 5 februari 2012 14:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nouja, als de elfstedentocht wel plaats gaat vinden binnen nu en een week is 't natuurlijk wel groot nieuws, laten we eerlijk wezen.
De rayonvoorzitters zeiden geloof ik voor dit weekend al dat met nog een week vorst het zou kunnen, de laatste voorspellingen gaan uit van nog vorst tot in ieder geval volgend weekend.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou toch de chocoladeletters even bewaren voor het definitieve "It giet oan".
Checkquote:Op zondag 5 februari 2012 14:40 schreef paddy het volgende:
[..]
Die note mag je van mij weg halen. Wij hebben al gepraat. Ik begrijp de boosheid wel en was niett persoonlijk gericht . Ik ben trouwens niet zo van een ban aanvragen dus van mij kant blijft het gewoon druk hier
Paddy heeft gelukkig het e.e.a. toegelicht.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:59 schreef Mutant01 het volgende:
Het probleem met NWS = de teugels.
De mods zijn eigenlijk ook teveel aanwezig in de discussie, waardoor ze niet geloofwaardig zelf in de discussie mogen modden.
Dat kan, maar de kern van het probleem blijft.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Paddy heeft gelukkig het e.e.a. toegelicht.
Och ja, maar goed zal wel liggen aan 't feit dat 't een afvoerputje van FOK blijft. Waar hebben jullie overigens die llias vandaan getoverd, als iemand de Islam weinig goed doet is hij het wel.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan, maar de kern van het probleem blijft.
Uit mijn hoed.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, maar goed zal wel liggen aan 't feit dat 't een afvoerputje van FOK blijft. Waar hebben jullie overigens die llias vandaan getoverd, als iemand de Islam weinig goed doet is hij het wel.
Stop 'm maar weer gauw weg dan, weinig promotie-materiaal.quote:
Alsof het wat uitmaakt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Stop 'm maar weer gauw weg dan, weinig promotie-materiaal.
Natuurlijk wel, hoe minder obscene taal zo'n figuur uitslaat hoe minder grond rechts extremisten hebben om op te staan. Andersom ook trouwens, als zo'n figuur als Wilders uit de publiciteit zou verdwijnen zou hij ook niet zo'n voedingsbodem zijn.quote:
Wat versta jij daar ook alweer onder?quote:Op zondag 5 februari 2012 14:37 schreef De_Nuance het volgende:
Zo hé, de metro rijdt niet, handig joh
Sorry hoor, maar dan leef je echt in een fantasiewereld. Een rechts-extremist zoekt gronden - en die zullen ze altijd vinden. In alle hoeken en gaten. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik dit soort figuren ook steeds meer hun gang laat gaan, daar waar ik eerder fel tegen hen streed.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hoe minder obscene taal zo'n figuur uitslaat hoe minder grond rechts extremisten hebben om op te staan.
Jawel, maar 99.9% van de mensen zijn toch meelopers, dus als je het niet in hun gezichten smijt weten ze niet beter. Die 0,01% echte racisten zijn toch niet meer te redden.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan leef je echt in een fantasiewereld. Een rechts-extremist zoekt gronden - en die zullen ze altijd vinden. In alle hoeken en gaten.
Wat zijn dan de overige 0,09%?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, maar 99.9% van de mensen zijn toch meelopers, dus als je het niet in hun gezichten smijt weten ze niet beter. Die 0,01% echte racisten zijn toch niet meer te redden.
Dat zijn semi-racisten. Die haten soms, op bepaalde momenten, buitenlanders.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de overige 0,09%?
Woops.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat zijn dan de overige 0,09%?
En we hebben natuurlijk de categorie xenofilie.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn semi-racisten. Die haten soms, op bepaalde momenten, buitenlanders.
Thaise en poolse bruidjes, afrikaanse mannenquote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En we hebben natuurlijk de categorie xenofilie.
Mediterrane mannen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Thaise en poolse bruidjes, afrikaanse mannen
Ik snap eerlijk gezegd dat mensen zich nog steeds drukmaken om de islam.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och ja, maar goed zal wel liggen aan 't feit dat 't een afvoerputje van FOK blijft. Waar hebben jullie overigens die llias vandaan getoverd, als iemand de Islam weinig goed doet is hij het wel.
Welnee, random op moslim jongens aflopen om te flirten resulteert vaak in weinig goeds.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:16 schreef du_ke het volgende:
Nuance, Mutant houd jullie broertjes en neefjes binnen! Voorschrift is los
Heb je een sikje trouwens?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mediterrane mannen.
Echt, honderdmaal beter dan Nederlandse jongens en niet alleen qua uiterlijk, maar thats just me.
Niet bedoel je denk ik?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd dat mensen zich nog steeds drukmaken om de islam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |