Nee, niet m'n ding.quote:
Ik snap niet, inderdaad.quote:
Och Islam is ook het probleem niet, de extreme interpreteurs ervan dan weer wel, maar goed dat hou je niet tegen, ken genoeg christenfundi's die even erg zoniet erger zijn.quote:
Vreselijk mens.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Koos, wel eens wat van Ayaan Hirshi Ali gelezen?
Lolquote:Op zondag 5 februari 2012 15:08 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat versta jij daar ook alweer onder?
Jep, de meeste slachtoffers van de fundamentele Islam zijn onder moslims gevallen.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och Islam is ook het probleem niet, de extreme interpreteurs ervan dan weer wel, maar goed dat hou je niet tegen, ken genoeg christenfundi's die even erg zoniet erger zijn.
Punt is dat ik geen echte issue vind. Ik hekel mensen met extreme opvattingen, maar dergelijke figuren hebben geen invloed op mijn leven en ze vormen ook geen bedreiging.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och Islam is ook het probleem niet, de extreme interpreteurs ervan dan weer wel, maar goed dat hou je niet tegen, ken genoeg christenfundi's die even erg zoniet erger zijn.
Je kan het ook van een andere kant bekijken, hoe moet 't straks met je nichtje in Egypte als ze niet meer over straat mag zonder boerka en totaal geen rechten meer heeft als het moslim broederschap en de salafisten aan de macht komen? Indirect raakt dat je wel natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Punt is dat ik geen echte issue vind. Ik hekel mensen met extreme opvattingen, maar dergelijke figuren hebben geen invloed op mijn leven en ze vormen ook geen bedreiging.
Dapper, waarom? Ze heeft zich met list en bedrog naar binnen en boven gewerkt en toen het een beetje link leek te worden werd ze keurig beveiligd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Vind haar zeer dapper.
Ik weet niet hoe de broederschap daar in elkaar steekt. Maar in Marokko hebben de Islamisten abortus nota bene gelegaliseerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook van een andere kant bekijken, hoe moet 't straks met je nichtje in Egypte als ze niet meer over straat mag zonder boerka als het moslim broederschap en de salafisten aan de macht komen? Indirect raakt dat je wel natuurlijk.
Nouja in interviews in Egypte noemden ze eerwraak en stenigingen niet een "probleem".quote:Op zondag 5 februari 2012 15:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de broederschap daar in elkaar steekt. Maar in Marokko hebben de Islamisten abortus nota bene gelegaliseerd.
Ik weet er het fijne niet van, eerlijk gezegd. Maar ze wonen tegenwoordig weer in Nederland. Dus dat is mooi. En natuurlijk vind ik een semi-theocratische staat bedenkelijk. Maar ik doel meer op het hier en nu. De moslims in Nederland. Ze vormen geen bedreiging en heb verder ook weinig last van ze.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan het ook van een andere kant bekijken, hoe moet 't straks met je nichtje in Egypte als ze niet meer over straat mag zonder boerka en totaal geen rechten meer heeft als het moslim broederschap en de salafisten aan de macht komen? Indirect raakt dat je wel natuurlijk.
Je hebt een verwarmde schuur? Ik heb wel eens een kratje laten kapotvriezen achter in de auto, eeuwig zondequote:Op zondag 5 februari 2012 15:07 schreef Voorschrift het volgende:
Wel verdomd handig die strenge vorst, al m'n bier staat gratisch gekoeld in de schuur.
Oh dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet er het fijne niet van, eerlijk gezegd. Maar ze wonen tegenwoordig weer in Nederland. Dus dat is mooi. En natuurlijk vind ik een semi-theocratische staat bedenkelijk. Maar ik doel meer op het hier en nu. De moslims in Nederland. Ze vormen geen bedreiging en heb verder ook weinig last van ze.
Duidelijk, je kent alleen de beeldvorming in de media.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Dapper, waarom? Ze heeft zich met list en bedrog naar binnen en boven gewerkt en toen het een beetje link leek te worden werd ze keurig beveiligd.
Ja het gaat eigenlijk nooit onder de 0 daar, wel verdomd handig.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt een verwarmde schuur? Ik heb wel eens een kratje laten kapotvriezen achter in de auto, eeuwig zonde
Ook niet bij -20?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja het gaat eigenlijk nooit onder de 0 daar, wel verdomd handig.
Oh, dus zo doe jij de visie van een ander af. Terwijl die visie beduidend afwijkt van wat heel kwijlend en meehuilend Nederland destijds vond.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duidelijk, je kent alleen de beeldvorming in de media.
Zei ze maar nietsquote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind die hele Hirsi Ali eigenlijk een nietszeggend figuur.
Schijnbaar niet, alles is nog vloeibaar.quote:
Sinds ze de man van een ander heeft geroofd en zich door hem liet bezwangeren, heb ik eigenlijk niets meer van haar gehoord.quote:
Och, ze gaat d'r gang maar. Hirsi Ali is zo onbeduidend dat dat hele mens niet eens op mijn radar verschijnt.quote:
Weet je zeker dat er 's nachts niet tien dakloze Polen in je schuur slapen die de temperatuur boven de 0 houden?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, alles is nog vloeibaar.
Precies, bovendien hebben ze al slaapplek in een leegstaand huis van de buren, die wordt op dit moment verbouwd door Polen en ze slapen daar geloof ik ook 's avonds dus dat scheelt.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er 's nachts niet tien dakloze Polen in je schuur slapen die de temperatuur boven de 0 houden?
Ow nee wacht, dan was je bier al verdwenen
Heb je wel eens wat van haar gelezen?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dus zo doe jij de visie van een ander af. Terwijl die visie beduidend afwijkt van wat heel kwijlend en meehuilend Nederland destijds vond.
Duidelijk.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:29 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vind die hele Hirsi Ali eigenlijk een nietszeggend figuur.
Waarom zou ik je antwoord geven? Jij hebt mijn visie toch al afgeserveerd.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb je wel eens wat van haar gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |