Aan het einde van de show ademt ze keihard uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Katja probeert met haar tieten het overschot aan mannen te compenseren
Die prominente borsten passen helemaal niet bij de sfeer van het programma.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Katja probeert met haar tieten het overschot aan mannen te compenseren
Nou je had ook een programma waarbij ze moesten tekenenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh nu een soort Hints, maar dan getekend..
pictionary heet datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh nu een soort Hints, maar dan getekend..
Niet op de wijze waarop, op het resultaat!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
En allemaal jaloers op de wijze waarop Katja ingesnoerd is!
katjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan het einde van de show ademt ze keihard uit.
Straks ook mee met de TROS cruiseboot?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, maar ik ben dan ook zon tros-kabouter he!
Ja dat dacht ik ook, maar weet de naam niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je had ook een programma waarbij ze moesten tekenen
Ali B.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik zou dan nog liever een nieuwe versie van Op Volle Toeren zien
Nostalgie net niets voor jou, oma?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouderwetse Op Volle Toeren met allemaal van die smartlappers en Chiel Montagne
Dat dan maar jaquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nostalgie net niets voor jou, oma?
Dertig jaar gelden was Chiel dus "De Snor"...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouderwetse Op Volle Toeren met allemaal van die smartlappers en Chiel Montagne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |