Aan het einde van de show ademt ze keihard uit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Katja probeert met haar tieten het overschot aan mannen te compenseren
Die prominente borsten passen helemaal niet bij de sfeer van het programma.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef Joooo-pi het volgende:
Katja probeert met haar tieten het overschot aan mannen te compenseren
Nou je had ook een programma waarbij ze moesten tekenenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh nu een soort Hints, maar dan getekend..
pictionary heet datquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef roos85 het volgende:
Oh nu een soort Hints, maar dan getekend..
Niet op de wijze waarop, op het resultaat!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
En allemaal jaloers op de wijze waarop Katja ingesnoerd is!
katjaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Aan het einde van de show ademt ze keihard uit.
Straks ook mee met de TROS cruiseboot?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk, maar ik ben dan ook zon tros-kabouter he!
Ja dat dacht ik ook, maar weet de naam niet meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou je had ook een programma waarbij ze moesten tekenen
Ali B.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:23 schreef Karina het volgende:
Ik zou dan nog liever een nieuwe versie van Op Volle Toeren zien
Nostalgie net niets voor jou, oma?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouderwetse Op Volle Toeren met allemaal van die smartlappers en Chiel Montagne
Dat dan maar jaquote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nostalgie net niets voor jou, oma?
Dertig jaar gelden was Chiel dus "De Snor"...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
De ouderwetse Op Volle Toeren met allemaal van die smartlappers en Chiel Montagne
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dertig jaar gelden was Chiel dus "De Snor"...
Ja maar die had al wel door dat het geen commercieel succes zou worden dus dan maar bij de publieke omroepquote:
Die dacht dat ie ook kon gaan scoren met SBS6quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die had al wel door dat het geen commercieel succes zou worden dus dan maar bij de publieke omroep
Heeft denk ik meer te maken dat Nick en Simon een contract hebben met de TROSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die had al wel door dat het geen commercieel succes zou worden dus dan maar bij de publieke omroep
Klinkt ook als De Notenclub. Dat was leukquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef computergirl het volgende:
[..]
was dat programma waarbij ze met z'n tweeën achter de piano zaten? En een liedje moesten zingen waar een bepaald woord in voor kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |