Anita doet iig zijn best om homo's te laten genieten.quote:De Amsterdamse politiek wil dat Ajax de homoclub van Nederland wordt. De stadsregering vindt dat Ajax te weinig doet om homofobie tegen te gaan. Andere clubs doen daar volgens het stadhuis veel meer aan. Dat leidt tot ergernis, hoewel het natuurlijk niet bedoeld is om bij te dragen aan het imago van Amsterdam tot 'Gay capital of the world'
"Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven", aldus raadslid Gerolf Bouwmeester.Bouwmeester wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstijn foundation. De John Blankenstijn foundation is een organisatie die zich inzet voor acceptatie van homoseksualiteit binnen de sport.
Van de FP
Badum tss.quote:
En ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Een betrouwbare bron heeft tegen me gezegd dat Ajax meer dan 40.000 vlaggen heeft besteld.
Gaat waarschijnlijk hierom:TuuudududududuuuuduuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle joden zijn hoooomoooo[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Het steekpassje penetreerde de verdediging" zal nooit meer hetzelfde zijn
Dit is Ajax hun idee niet, van maar van ene Gerolf Bouwmeester.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 03:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nee, mijn AJAX. Wat doe je?
![]()
Heloef, neger, hoe is het?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is Ajax hun idee niet, van maar van ene Gerolf Bouwmeester.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
Als ze weer net als vroeger gaan spelen in lekkere korte broekjes ben ik voor
ach meidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
Als ze weer net als vroeger gaan spelen in lekkere korte broekjes ben ik voor
Er is niks mis met piemels, maar dat wil niet zeggen dat...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Ach, er spelen er minimaal 3 wekelijks in de basis die vast niet vies van piemels zijn.
Klopt, maar voetballen kon ie ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:58 schreef n00b13 het volgende:
Moeten ze Suarez terug halen. Echt een valhomo.
Bij dezen ben je ook nog eens gebombardeerd tot kankerjood.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bij dezen ben je ook nog eens gebombardeerd tot kankerjood.
Gefeliciteerd!
Ja, Ajax moet dan de homoclub zijn... We benne resoluut.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar nu is het dus ook andersom? Alle homo's zijn ook voor Ajax?
Dat is dus ook de achterliggende gedachtequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Amsterdam is al Gay capitol of the world kan ajax best wel Gay footbal club of the world zijn.
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Is dat jouw kind met die ajax pet?
Ik ben enorm dom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:52 schreef msnk het volgende:
Damn grrrbeer, niet de meest snuggere jij hè.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:51 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Laat maar.
Wens die kleine man sterkte van me.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Alle mannen in een rood wit gestreept pakje zijn homofiel,
Alle mannen in een rood wit gestreept pakje zijn homofiel.
Beter?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal dit de komst van C. Ronaldo en Neymar nog dichterbij brengen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bij dezen ben je ook nog eens gebombardeerd tot kankerjood.
Gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar nu is het dus ook andersom? Alle homo's zijn ook voor Ajax?
Tegenwoordig kunnen ventjes van +/-15 in theorie al een kind krijgen ja,quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Is dat jouw kind met die ajax pet?
Dat staat niet vast. De bewijzen zijn nooit geleverd. DNA-testen werden stelselmatig geweigerd...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ventjes van +/-15 in theorie al een kind krijgen ja,
maar dat is niet het kind van ajaksied4lf
Oh, dan weet jij meer dan ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ventjes van +/-15 in theorie al een kind krijgen ja,
maar dat is niet het kind van ajaksied4lf
Goeiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef Bombshell het volgende:
Dit verdiend Ajax echt! Club met de grootste Gay aanhang van heel NL.. wat zeg ik de hele wereld!
babyblauw toch? Ook een homokleur.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef eight het volgende:
Speelt Ajax vanavond in het roze?
(*verkapte kick* dit pareltje mag niet vergeten worden)
Hahaha Vertonghen heeft een bilspier blessure opgelopen en Anita een liesblessure hahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef eight het volgende:
Speelt Ajax vanavond in het roze?
(*verkapte kick* dit pareltje mag niet vergeten worden)
En u bent?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef Bombshell het volgende:
Dit verdiend Ajax echt! Club met de grootste Gay aanhang van heel NL.. wat zeg ik de hele wereld!
het is er in de ajax kleedkamer weer ruig aan toe gegaanquote:Pijnlijke bil voorkomt meespelen El Hamdaoui bij Jong Ajax
Mounir El Hamdaoui moet maandagavond verstek laten gaan bij Jong Ajax.
Volgens de website van de supportersvereniging kampt El Hamdaoui met bilspierblessure; om die reden heeft Jong Ajax-trainer Gery Vink hem niet op kunnen nemen in de selectie voor de ontmoeting met Jong ADO Den Haag. Beter nieuws is er voor Nicolai Boilesen: de Deense linksback kan na vier maanden blessureleed zijn comeback maken.
Er is al een boot gekozen ja. Maar dit willen ze nog niet vertellen, wordt een verrassing.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Al bekend welke boot van ajax is tijdens gay pride?
Schiet als voetballer echt niet op, het team gaat dat eenmaal niet zo snel accepteren. Het is nu eenmaal een mannenomgeving waar er weinig plaats is voor "zwakte".quote:Op woensdag 4 april 2012 00:44 schreef noruas_ het volgende:
Samenwerking met de Blankenstijn foundation lijkt me helemaal niet zo slecht. Dat je anno 2012 als profvoetballer nog steeds niet uit de kast kan komen is tamelijk bizar, clubs mogen best wel eens wat gaan doen aan die middeleeuwse toestanden
precies, middeleeuwse toestanden dusquote:Op woensdag 4 april 2012 00:59 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Schiet als voetballer echt niet op, het team gaat dat eenmaal niet zo snel accepteren. Het is nu eenmaal een mannenomgeving waar er weinig plaats is voor "zwakte".
Maar wat wil je er precies aan doen dan? Zodra hij uitkomt voor zijn homo zijn is hij per definitie de pispaal van de groep. Daar kan een club nu eenmaal niets aan doen. Bovendien heb je ook nog eens te maken met vele verschillende culturen waar het homo zijn niet bepaald geaccepteerd is. Don`t ask, don`t tell principe is waar ik in geloof.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:11 schreef noruas_ het volgende:
[..]
precies, middeleeuwse toestanden dus
Je kan iig beginnen door als club duidelijk beleid te voeren tegen homofobie en samen te gaan werken met de Blankestein foundation zoals de gemeente dat wil. Het zal niet van de ene op de andere dag omslaan natuurlijk, maar je kan wel bijdragen aan een beter klimaat. Don't ask don't tell is voor een voetballer in het huidige klimaat het meest verstandig, maar het lijkt me geen principe om in te geloven.quote:Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar wat wil je er precies aan doen dan? Zodra hij uitkomt voor zijn homo zijn is hij per definitie de pispaal van de groep. Daar kan een club nu eenmaal niets aan doen. Bovendien heb je ook nog eens te maken met vele verschillende culturen waar het homo zijn niet bepaald geaccepteerd is. Don`t ask, don`t tell principe is waar ik in geloof.
Dus mensen kunnen niet vertellen dat ze homo zijn, maar hele volkstammen die voetballen op roze/fluoriscerende schoenen lopen worden wel geaccepteerd?quote:Op woensdag 4 april 2012 01:13 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Maar wat wil je er precies aan doen dan? Zodra hij uitkomt voor zijn homo zijn is hij per definitie de pispaal van de groep. Daar kan een club nu eenmaal niets aan doen. Bovendien heb je ook nog eens te maken met vele verschillende culturen waar het homo zijn niet bepaald geaccepteerd is. Don`t ask, don`t tell principe is waar ik in geloof.
Behoeft geen verdere uitleg lijkt me maar om tóch met iets actueels te komen:quote:» Er is al 100 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Zonde. Vooralsnog blijft het dus alleen een feestje voor hun supporters..quote:Ajax niet met bootje op Gay Pride
Voetbalclub Ajax voelt zich niet geroepen om op een bootje te flaneren op de Amsterdamse Gay Pride. Belangenorganisaties ProGay en COC hadden de club uit 020 uitgenodigd, maar de Godenzonen hebben het aanbod afgeslagen.
“... Als extra reden voert Brinkhuis aan dat het homofestijn in het zelfde weekend plaatsvindt als de wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff-schaal. “Een dag voor de wedstrijd ga je niet met het elftal op een boot een feestje bouwen.”bron:http://www.spitsnieuws.nl(...)-bootje-op-gay-pride
Ik zie het nut ervan ook niet, maar goed. Ik zou zeggen, begin lekker in het stadion, mensen die rare dingen roepen horen er gewoon niet bij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:29 schreef eight het volgende:
[..]
Behoeft geen verdere uitleg lijkt me maar om tóch met iets actueels te komen:
[..]
Zonde. Vooralsnog blijft het dus alleen een feestje voor hun supporters..
Precies. Gewoon geuzennaam van maken. Gelukkig spelen ze komend seizoen al met roze in het tenuequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:11 schreef De_Dakgoot het volgende:
Amsterdam is al Gay capitol of the world kan ajax best wel Gay footbal club of the world zijn.
Rudy Gay is een goede mandekker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Misschien is Tyson Gay wel een geschikte looptrainer
bron: http://www.omroepwest.nl/(...)-roze-supportersclubquote:ADO Den Haag krijgt 'roze' supportersclub
17-07-2013 | 16:34
DEN HAAG - De voetballers van ADO Den Haag hebben vanaf nu een eigen 'roze' supportersclub. Lesbische, homoseksuele, biseksuele en transgender ADO-fans zijn voortaan welkom bij De Roze Règâhs.
Naar eigen zeggen vormen de supporters de eerste roze voetbalfanclub in Nederland. De Roze Règâhs worden gesteund door ADO Den Haag. De homoseksuele fans willen geen aparte plek, ze zitten verspreid door het stadion.
De oprichters hopen op deze manier een bijdrage te leveren aan het bestrijden van homofobie in de sportwereld en in voetbal in het bijzonder.
Hahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijg je er een gratis dildo bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |