Ik ben enorm dom.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:52 schreef msnk het volgende:
Damn grrrbeer, niet de meest snuggere jij hè.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:51 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Laat maar.
Wens die kleine man sterkte van me.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Alle mannen in een rood wit gestreept pakje zijn homofiel,
Alle mannen in een rood wit gestreept pakje zijn homofiel.
Beter?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal dit de komst van C. Ronaldo en Neymar nog dichterbij brengen?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bij dezen ben je ook nog eens gebombardeerd tot kankerjood.
Gefeliciteerd!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar nu is het dus ook andersom? Alle homo's zijn ook voor Ajax?
Tegenwoordig kunnen ventjes van +/-15 in theorie al een kind krijgen ja,quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Is dat jouw kind met die ajax pet?
Dat staat niet vast. De bewijzen zijn nooit geleverd. DNA-testen werden stelselmatig geweigerd...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ventjes van +/-15 in theorie al een kind krijgen ja,
maar dat is niet het kind van ajaksied4lf
Oh, dan weet jij meer dan ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Tegenwoordig kunnen ventjes van +/-15 in theorie al een kind krijgen ja,
maar dat is niet het kind van ajaksied4lf
Goeiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef Bombshell het volgende:
Dit verdiend Ajax echt! Club met de grootste Gay aanhang van heel NL.. wat zeg ik de hele wereld!
babyblauw toch? Ook een homokleur.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef eight het volgende:
Speelt Ajax vanavond in het roze?
(*verkapte kick* dit pareltje mag niet vergeten worden)
Hahaha Vertonghen heeft een bilspier blessure opgelopen en Anita een liesblessure hahahaquote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:09 schreef eight het volgende:
Speelt Ajax vanavond in het roze?
(*verkapte kick* dit pareltje mag niet vergeten worden)
En u bent?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:40 schreef Bombshell het volgende:
Dit verdiend Ajax echt! Club met de grootste Gay aanhang van heel NL.. wat zeg ik de hele wereld!
het is er in de ajax kleedkamer weer ruig aan toe gegaanquote:Pijnlijke bil voorkomt meespelen El Hamdaoui bij Jong Ajax
Mounir El Hamdaoui moet maandagavond verstek laten gaan bij Jong Ajax.
Volgens de website van de supportersvereniging kampt El Hamdaoui met bilspierblessure; om die reden heeft Jong Ajax-trainer Gery Vink hem niet op kunnen nemen in de selectie voor de ontmoeting met Jong ADO Den Haag. Beter nieuws is er voor Nicolai Boilesen: de Deense linksback kan na vier maanden blessureleed zijn comeback maken.
Er is al een boot gekozen ja. Maar dit willen ze nog niet vertellen, wordt een verrassing.quote:Op dinsdag 3 april 2012 23:51 schreef Doublepain het volgende:
Al bekend welke boot van ajax is tijdens gay pride?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |