Anita doet iig zijn best om homo's te laten genieten.quote:De Amsterdamse politiek wil dat Ajax de homoclub van Nederland wordt. De stadsregering vindt dat Ajax te weinig doet om homofobie tegen te gaan. Andere clubs doen daar volgens het stadhuis veel meer aan. Dat leidt tot ergernis, hoewel het natuurlijk niet bedoeld is om bij te dragen aan het imago van Amsterdam tot 'Gay capital of the world'
"Vergeet niet hoeveel belastinggeld er jaarlijks aan de politieinzet bij de Amsterdam Arena wordt uitgegeven", aldus raadslid Gerolf Bouwmeester.Bouwmeester wil dat Ajax gaat samenwerken met de John Blankenstijn foundation. De John Blankenstijn foundation is een organisatie die zich inzet voor acceptatie van homoseksualiteit binnen de sport.
Van de FP
Badum tss.quote:
En ditquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:47 schreef Doublepain het volgende:
Een betrouwbare bron heeft tegen me gezegd dat Ajax meer dan 40.000 vlaggen heeft besteld.
Gaat waarschijnlijk hierom:TuuudududududuuuuduuuuuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle joden zijn hoooomoooo[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 02:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
"Het steekpassje penetreerde de verdediging" zal nooit meer hetzelfde zijn
Dit is Ajax hun idee niet, van maar van ene Gerolf Bouwmeester.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 03:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Nee, mijn AJAX. Wat doe je?
![]()
Heloef, neger, hoe is het?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 03:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is Ajax hun idee niet, van maar van ene Gerolf Bouwmeester.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
Als ze weer net als vroeger gaan spelen in lekkere korte broekjes ben ik voor
ach meidquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:03 schreef Karina het volgende:
Als ze weer net als vroeger gaan spelen in lekkere korte broekjes ben ik voor
Er is niks mis met piemels, maar dat wil niet zeggen dat...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:49 schreef Stevenzenl het volgende:
Ach, er spelen er minimaal 3 wekelijks in de basis die vast niet vies van piemels zijn.
Klopt, maar voetballen kon ie ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:58 schreef n00b13 het volgende:
Moeten ze Suarez terug halen. Echt een valhomo.
Bij dezen ben je ook nog eens gebombardeerd tot kankerjood.quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Bij dezen ben je ook nog eens gebombardeerd tot kankerjood.
Gefeliciteerd!
Ja, Ajax moet dan de homoclub zijn... We benne resoluut.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wist ik niet.
Maar nu is het dus ook andersom? Alle homo's zijn ook voor Ajax?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |