Ik kan moeiljk mezelf een verjaardagsTT geven.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef The_Dean het volgende:
Had een mooie verjaardagsTT voor je, maar dan niet hoor
Dan deze maar even vol maken voor morgen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:24 schreef The_Dean het volgende:
Ja, als ik afwachtte was hij misschien niet volgeraakt vandaag
Waar is Jan als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan deze maar even vol maken voor morgen.
Bremboquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Isdatzo het volgende:
Sinterklaas is vroeg dit jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.....
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Waar is Jan als je hem nodig hebt
Boks.quote:
Remmen is voor homo's!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boks.
Spulleke. Dat moet me toch een bak gaan remmen icm de brembo 19x18 rempomp
.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:38 schreef The_Dean het volgende:
Dan moet jij maar even een nieuw record vestigen.
Fabrikant van remspul.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wat is brembo? Als ik vragen mag
heb jij dat nodig dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Fabrikant van remspul.
En wat voor.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Vergeet lantaarnpalen niet [ afbeelding ] .
quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef jna het volgende:
Ik weet ook wat Brembo is![]()
Van NFS underground![]()
... ik herken alleen Thialf stadionquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Der stiet in man mei in bile in gat yn it iis te slaan om't er fiskje sil. Dan ynienen heart er in stim út de himel, dy't seit:
"Der sit hjir gjin fisk hear bêste man."
Ferbrouwereerd sjocht de man om him hinne, sjocht net ien en freget:
"Binne jo God?"
"Nee," seit de stim: "De speaker fan it Thialf stadion."
Er staat een man met een bijl een gat in het ijs te slaan om er te vissen. Dan hoort hij een stem uit de hemel. Hij zegt:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:08 schreef The_Dean het volgende:
Der stiet in man mei in bile in gat yn it iis te slaan om't er fiskje sil. Dan ynienen heart er in stim út de himel, dy't seit:
"Der sit hjir gjin fisk hear bêste man."
Ferbrouwereerd sjocht de man om him hinne, sjocht net ien en freget:
"Binne jo God?"
"Nee," seit de stim: "De speaker fan it Thialf stadion."
Thanksquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:49 schreef Milou__ het volgende:
Luctor, nog gefeliciteerd met je B-day.
Zoquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat een man met een bijl een gat in het ijs te slaan om er te vissen. Dan hoort hij een stem uit de hemel. Hij zegt:
"Er zit hier geen vis, beste man."
Verbouwereerd kijkt de man om zich heen, maar ziet niemand en vraagt:
"Ben je God?"
"Nee", zegt de stem: "de speaker fan van het Thialf stadion".
zo ongeveer.
Kijk je nooit schaatsen. Er staat altijd iemand met een spandoek "hup speaker". Dat is de speaker fanquote:
Ik ben altijd afgeleid door de enorme bovenbenen van die schaatstersquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Kijk je nooit schaatsen. Er staat altijd iemand met een spandoek "hup speaker". Dat is de speaker fan
Anni Friesingerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben altijd afgeleid door de enorme bovenbenen van die schaatsters
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:46 schreef jna het volgende:
[..]
Kijk je nooit schaatsen. Er staat altijd iemand met een spandoek "hup speaker". Dat is de speaker fan
Hegequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:50 schreef jna het volgende:
[..]
Anni Friesinger![]()
Alleen jammer dat ze het gezicht van Hege Bøkko niet heeft![]()
![]()
![]()
Dr zusje?quote:
Ja, het was de moeite waard geweest. Zelfs mobielquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:18 schreef Milou__ het volgende:
Beter had je die rechter er ff afgeknipt.
Ja, dat komt nu mooi uitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:48 schreef Bravebart het volgende:
Vriezer ontdooien, keihard winnen met dit weer
GMTAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:18 schreef Milou__ het volgende:
Beter had je die rechter er ff afgeknipt.
EEHPTA meerquote:
Kan ik er iets aan doen dat ik al die internet afkortingen niet ken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:54 schreef Bravebart het volgende:
Everybody Except Her Parents Think Alike.
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:58 schreef Bravebart het volgende:
Dit is ook geen bestaande internetafkorting
quote:
quote:
quote:Meisje vriest vast met tong aan lantaarnpaal
AMSTERDAM - Een 16-jarig meisje dat voor een weddenschap een lantaarnpaal een tongzoen gaf, vond zich vrijdagavond al snel terug in een zeer benarde situatie.
Haar tong vroor vast aan de paal, waarna agenten er aan te pas moesten komen om haar los te krijgen.
Het meisje uit Nieuwegein gaf rond 01.15 uur voor een uitgaansgelegenheid in Beesd de lantaarnpaal een kus. Binnen enkele ogenblikken zat ze vast aan de paal. Loskomen leverde een hevig bloedende tong op.
Agenten schoten het meisje te hulp door een bakje warm water over de paal te gieten, waarna de tong loskwam. Ambulancepersoneel heeft haar ter plaatse behandeld, ze kon daarna zelfstandig naar huis. Dat meldt de politie.
Of z'n chickie!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:07 schreef jna het volgende:
Kijk! Isdatzo z'n zusje! Zij heeft ook die voorliefde voor lantaarnpalen
[..]
Het was gewoon allemaal een misverstandquote:
Alleen die van mij is warm.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:13 schreef jna het volgende:
[..]
Het was gewoon allemaal een misverstand
"hey schatje, lik eens aan m'n lantaarnpaal"
Laat ze lekker janken om sneeuw. Alsof jij nooooit over iets klaagt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Alleen die van mij is warm.
Vanmiddag nog een rondje op de mtb gedaan. Wat langer dan gepland, 78km. Maar het was zo mooi hè
![]()
. 15cm pulverschnee, strakblauwe lucht en veel schaatsers op de vennetjes (natuurlijk ook 't ijs op om er een paar met de mtb in te halen
).
Al die mensen die janken op sneeuw moeten eens stoppen met autist zijn en eens naar buiten gaan.
Jij moet dus ook nodig naar buiten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Laat ze lekker janken om sneeuw. Alsof jij nooooit over iets klaagt.
Domme conclusie. Alsof je iets moet verdedigen als je je aangesproken voelt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij moet dus ook nodig naar buiten.
Nee, en dat ben ik ook niet van plan.quote:
Toch ben ik blij dat het hier nog het minst koud is van het hele land.quote:
Ja, maar zoveel warmer dan buiten is het hier ook niet.quote:
Ga je weer een motorstilleven maken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:45 schreef Isdatzo het volgende:
Misschien ga ik zo nog ff proberen met welke mode ik het beste kan filmen op de mtb morgen.
awwquote:Op zondag 5 februari 2012 04:47 schreef Bravebart het volgende:
Den Haag was weer bruischendAlleen jammer van het terugfietsen bij -20 waardoor m'n vingers nu al een kwartier tintelen
Spitsvondig.quote:
Ik ben er nog steeds niet uit. Aan de ene kant lijkt het me wel weer eens tof om een elfstedentocht te hebben, aan de andere kant ga ik er toch niet naar kijken want het boeit me eigenlijk helemaal niet.. Ik begin wel moe te worden van alle nieuwsberichten er over, dus ik doe zelf nog even lekker meequote:De vereniging de Friesche Elfsteden geeft om 9.30 uur een persconferentie. Gisteravond waren de rayonhoofden voor het eerst in vijftien jaar bijeen voor verkennend overleg. Ze maken nog geen datum voor een Elfstedentocht bekend.
Het ijs moet op de hele route 15 centimeter dik zijn. Dat wordt nog nergens gehaald. Op veel plaatsen ligt mooi ijs, maar er zijn ook wakken en op sommige delen kan nog helemaal niet geschaatst worden.
Toch is er een reële kans dat de tocht voor het eerst sinds 1997 verreden kan worden, omdat het de hele week blijft vriezen. Woensdag komen de rayonhoofden weer bij elkaar.
Dus dat. Over 50 jaar kunnen wij dan weer klagen dat wij 'de hel van 2012' hebben meegemaakt enzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:45 schreef Yesse het volgende:
Bron: NOS
[..]
Ik ben er nog steeds niet uit. Aan de ene kant lijkt het me wel weer eens tof om een elfstedentocht te hebben, aan de andere kant ga ik er toch niet naar kijken want het boeit me eigenlijk helemaal niet.. Ik begin wel moe te worden van alle nieuwsberichten er over, dus ik doe zelf nog even lekker mee
LOL Ik ben vandaag op de fiets naar mijn werk... IK HEB DE HEL OVERLEEFD!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dus dat. Over 50 jaar kunnen wij dan weer klagen dat wij 'de hel van 2012' hebben meegemaakt enzo.
Ik ben vrijdag van Amsterdam naar Arnhem gegaan, MET DE TREIN EN IN DE SNEEUW! OMGOSHquote:Op maandag 6 februari 2012 09:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
LOL Ik ben vandaag op de fiets naar mijn werk... IK HEB DE HEL OVERLEEFD!
Precies. Nederlanders mensen zijn hypocriet.quote:Op maandag 6 februari 2012 09:53 schreef The_Dean het volgende:
"Zij in Friesland..." maar zodra er een Elfstedentocht komt is het ineens "onze tocht der tochten".
quote:Op maandag 6 februari 2012 09:52 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag van Amsterdam naar Arnhem gegaan, MET DE TREIN EN IN DE SNEEUW! OMGOSH
Hey ga jij eens zorgen dat er goed ijs ligt bij het slotermeer! Anders kan onze tocht der tochten niet doorgaan!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:53 schreef The_Dean het volgende:
"Zij in Friesland..." maar zodra er een Elfstedentocht komt is het ineens "onze tocht der tochten".
Dan zijn er geen rayonhoofden meer om alles te regelen omdat ze zijn doodgevroren..quote:Op maandag 6 februari 2012 09:59 schreef jna het volgende:
Ik ben er trouwens voor dat elke verwarming in Friesland uit moet zodat het kouder wordt
Maakt niet uit, unox regelt het welquote:Op maandag 6 februari 2012 10:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan zijn er geen rayonhoofden meer om alles te regelen omdat ze zijn doodgevroren..
Jazeker!quote:Op maandag 6 februari 2012 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. Nederlanders mensen zijn hypocriet.Wil jij dat hij er komt?
[..]Wat een topprestatie!!!
Dan zal ik als randstedeling met je mee hopen :pquote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 11:53 schreef Yesse het volgende:
Al hoop ik eigenlijk ook nog op een snelle en lange zomer..
PIIIILLLLIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE je hebt mijn Icon nog <3quote:
Uiteraardquote:Op maandag 6 februari 2012 12:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
PIIIILLLLIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE je hebt mijn Icon nog <3
Je drinkt geen cola meer??quote:Op maandag 6 februari 2012 12:02 schreef Piles het volgende:
[..]
UiteraardAl klopt ie niet meer eigenlijk
Wat drink je nu non-stop dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Cafeïne enzo, en vond het wel tijd voor wat anders
quote:
Dat zal vast kunnen. Ik heb daar geen naam voor.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:42 schreef Lithia het volgende:
Fanta en Cola combineren.
Bier met 7-up.
In Friesland is alles in de buurt.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:49 schreef jna het volgende:
Hey maar Dean. Komt die 11 stedentocht een beetje bij jou in de buurt langs?
Het gaat langs Dokkum denk ik, dan ja.quote:Op maandag 6 februari 2012 12:49 schreef jna het volgende:
Hey maar Dean. Komt die 11 stedentocht een beetje bij jou in de buurt langs?
quote:Op maandag 6 februari 2012 12:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het gaat langs Dokkum denk ik, dan ja.
quote:
nopequote:Op maandag 6 februari 2012 12:58 schreef jna het volgende:
Nice. Al slaapplek verhuurd aan een domme westerling?
Inderdaad. Alle hotels zitten al vol. Was volgens mij zelfs een speciale site voorquote:
Nu ben je maar bier gaan drinken, begin van het eindequote:Op maandag 6 februari 2012 12:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Cafeïne enzo, en vond het wel tijd voor wat anders
Fuuuuuck, wat hebben vrouwen toch met bier mixen, je bent al de tweede die ik tegen kom dit jaarquote:Op maandag 6 februari 2012 12:42 schreef Lithia het volgende:
Fanta en Cola combineren.
Bier met 7-up.
Heel Duitsland doet dat ook.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuuuuuck, wat hebben vrouwen toch met bier mixen, je bent al de tweede die ik tegen kom dit jaar
Ik had het nooit gekend als een man het mij niet liet zien.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fuuuuuck, wat hebben vrouwen toch met bier mixen, je bent al de tweede die ik tegen kom dit jaar
I know, heel de wereld doet het, maar tochquote:Op maandag 6 februari 2012 13:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Heel Duitsland doet dat ook.
Bier-7up, bier-redbull allesss
Mijn opa en oma lieten mijn moeder "kennis maken" met alcohol door bier met 7up te mixen. Dan krijg je een sneeuwwitje. Nou lustte ze het niet maar het is dus al heel oud.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, heel de wereld doet het, maar toch
Shandyquote:Op maandag 6 februari 2012 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn opa en oma lieten mijn moeder "kennis maken" met alcohol door bier met 7up te mixen. Dan krijg je een sneeuwwitje. Nou lustte ze het niet maar het is dus al heel oud.
Jajajaja, ik weet het, maar het blijft ranzigquote:Op maandag 6 februari 2012 13:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn opa en oma lieten mijn moeder "kennis maken" met alcohol door bier met 7up te mixen. Dan krijg je een sneeuwwitje. Nou lustte ze het niet maar het is dus al heel oud.
Moi.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
ShandyWie is er niet groot mee geworden
Ikquote:Op maandag 6 februari 2012 13:32 schreef Piles het volgende:
[..]
ShandyWie is er niet groot mee geworden
Ah, toch nog iemandquote:Op maandag 6 februari 2012 13:45 schreef Milou__ het volgende:
[..]![]()
Ik mocht sandy drinken met oud en nieuw
Ik door veel aan de rekstok te hangen.quote:
Wow. Dat verklaart ook je schoudersquote:Op maandag 6 februari 2012 13:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik door veel aan de rekstok te hangen.
Wel aan gedachtquote:Op maandag 6 februari 2012 12:58 schreef jna het volgende:
Nice. Al slaapplek verhuurd aan een domme westerling?
quote:
Wát. Evolutie draait toch om omgevingsfactoren? Je hele leven aan een rekstok hangen IS een omgevingsfactorquote:
Over 3 generaties zijn we tot luiaards geëvolueerd!quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wát. Evolutie draait toch om omgevingsfactoren? Je hele leven aan een rekstok hangen IS een omgevingsfactor
Neeeeee een speciale mix tussen mens/luiaard/vogelquote:Op maandag 6 februari 2012 14:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Over 3 generaties zijn we tot luiaards geëvolueerd!
Een vliegende mens met de traagheid van een luiaard.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neeeeee een speciale mix tussen mens/luiaard/vogel
Een luiaard is stiekem heul snel maar omdat ie steeds weer even terugkeert oogt hij langzaam, hij is de ninja onder de dierenquote:Op maandag 6 februari 2012 14:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Een vliegende mens met de traagheid van een luiaard.
quote:Op maandag 6 februari 2012 14:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een luiaard is stiekem heul snel maar omdat ie steeds weer even terugkeert oogt hij langzaam, hij is de ninja onder de dieren
quote:
quote:Op dinsdag 14 september 2010 02:17 schreef elfzesendertig het volgende:
Beste Anja,
Alles in dit topic is nep. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
elfzesendertig
Wat moet je daar nou weer mee?quote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef jna het volgende:
Heeft iemand hier fok.rar toevallig op z'n computer staan?
volgens mij ben ik al een blanke surinamerquote:Op maandag 6 februari 2012 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
Neem er ook 1. Of trouw met een Surinamer
Ik ken wel iemand die hem op z'n pc heeft staan.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef jna het volgende:
Misschien heeft Dean m nog. Ik had het wel ooit naar hem verzonden volgens mij. Anders ken ik nog wel iemand die m vast nog wel heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:52 schreef jna het volgende:
Laat diegene 'm eens doorsturenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die hem op z'n pc heeft staan.
Ja, ik ook ja. Ik heb 'm zelf natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die hem op z'n pc heeft staan.
Hij schijnt je een PM te hebben gestuurd.quote:
Bedank diegene maar voor mequote:Op maandag 6 februari 2012 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij schijnt je een PM te hebben gestuurd.
10 euro zegt hij.quote:
TR gemacht.quote:
Ja, nu al spijt vanquote:Op maandag 6 februari 2012 15:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je weet dat je er zelf om vroeg he? ..
Dat ook!quote:
Waar is VI in je rijtje?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:26 schreef Bravebart het volgende:
Maandag is echt wel een geniale tv-avondEerst DWDD, dan Feuten, dan 24 uur met... en dan RamBam
Weet je wat jammer is. Dat er geen HannaVerboom.rar bestaatquote:Op maandag 6 februari 2012 15:26 schreef Bravebart het volgende:
Maandag is echt wel een geniale tv-avondEerst DWDD, dan Feuten, dan 24 uur met... en dan RamBam
Ik ben niet zo van die komedie. Als het tof is komt het wel op dumpertquote:
Onee?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:27 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je wat jammer is. Dat er geen HannaVerboom.rar bestaat
Hehehe, nee.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:28 schreef jna het volgende:
[..]
Zeker met de binnenkant van een tentje als achtergrond?
HUH! Echt niet?quote:
Is Community al officieel dan?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:33 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ga een boze brief schrijven..
De CO, Community... what's next
Nee, en er is hoop!!! Ze zijn opgenomen in het filmpje voor de NBC reclame tijdens de Superbowl.quote:
Nice! Als Breaking Bad maar doorgaat!quote:Op maandag 6 februari 2012 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, en er is hoop!!! Ze zijn opgenomen in het filmpje voor de NBC reclame tijdens de Superbowl.
Je bent wel echt verslaafd geraakt he? :pquote:Op maandag 6 februari 2012 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice! Als Breaking Bad maar doorgaat!
Die ga ik binnenkort kijkenquote:Op maandag 6 februari 2012 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nice! Als Breaking Bad maar doorgaat!
Ja echt walgelijk, ik heb ze er nog sneller doorheen gejast dan Community destijdsquote:Op maandag 6 februari 2012 15:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je bent wel echt verslaafd geraakt he? :p
Cut the crap dude, ga Breaking Bad kijken dan kan je de rest van de series gewoon skippen.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort kijkenBen net bij met HIMYM
quote:Op maandag 6 februari 2012 15:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort kijkenBen net bij met HIMYM
Eens.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Cut the crap dude, ga Breaking Bad kijken dan kan je de rest van de series gewoon skippen.
Alleen al de manier van filmen (POV jwt) is geniaal. En je moet niet wachten met het downloaden van de volgende aflevering tot je de voorgaande hebt gezien want de cliffhangers zijn echt killingquote:Op maandag 6 februari 2012 15:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Das best hoog in vergelijking met de andere series die ik volg
Ik heb de hele serie al klaar staanquote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alleen al de manier van filmen (POV jwt) is geniaal. En je moet niet wachten met het downloaden van de volgende aflevering tot je de voorgaande hebt gezien want de cliffhangers zijn echt killing
Nee, seizoen 4 is net klaar geloof ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie al klaar staanOf loopt er een seizoen op dit moment?
Die was er al, totdat het ineens ging vriezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Avond
Van mij mag de lente beginnen.
Dit jaar nog niet hoor.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die was er al, totdat het ineens ging vriezen.
Zelf gaan doen! Heeltjes, halfjes, kwartjes, we breken hartjes.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:56 schreef Bravebart het volgende:
Verdammt, Breaking Bad helemaal afgekeken, wat nu
Zou tijd worden, dat 't ging vriezen.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:48 schreef Lithia het volgende:
[..]
Die was er al, totdat het ineens ging vriezen.
Daar gaat het toch over?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Zelf gaan doen! Heeltjes, halfjes, kwartjes, we breken hartjes.
Mja, we hebben er wel aan zitten denkenquote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Meth.quote:
Als je een neger nodig hebt om op de hoek te staan, bel me.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, we hebben er wel aan zitten denkenGast met ervaring is binnenboord, alleen het is wel net ff wat illegaler dan drank stoken
Waar is die ook als weer van?quote:Op maandag 6 februari 2012 18:57 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als we los gaan!quote:Op maandag 6 februari 2012 19:03 schreef jna het volgende:
[..]
Als je een neger nodig hebt om op de hoek te staan, bel me.
Heartbreak Hotel.quote:
we breken hartjes, ja, we breken hartjes praten niet eens over smartjes ik heb het over heeltjes, halfjes, kwartjes hartjes, we breken hartjes ..quote:
Hoezo?quote:
In een lab op de uni ofzoquote:Op maandag 6 februari 2012 20:03 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa, geld mee verdienen was ook niet de insteek. Alles voor eigen gebruik!
Laat je moeder 't maar niet horenquote:Nou lijkt het net alsof ik het heb lopen bouwen
Deels, maar vooral in een garagebox.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In een lab op de uni ofzo? Hoe baas.
[..]
Laat je moeder 't maar niet horen.
Waar haalden jullie (oh wacht, "ze") 't glaswerk en magneetroerders enzo vandaanquote:Op maandag 6 februari 2012 20:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Deels, maar vooral in een garagebox.
Now where's the fun in thatquote:Alleen paracetamol hebben we legaal gesynthetiseerd op de uni
Uit het lab, duhquote:Op maandag 6 februari 2012 20:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar haalden jullie (oh wacht, "ze") 't glaswerk en magneetroerders enzo vandaan?
[..]
Now where's the fun in that?
Maar wie had 't over legaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |