Ga jij eens naar je kuttopic of ga je huiswerk makenquote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Terechte klacht. Elfstedentocht
Oh gut, weer een KLB kutkloon.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:23 schreef luckass het volgende:
TS komt uit Friesland. Dat verklaart waarom hij keer op keer als een mongool overkomt op FOK!
Nou het feit dat het hele land al in rep en roer is zegt me dat jij beter de gordijnen even open kunt doen.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef grrrbeer het volgende:
TS wat lul je allemaal jong? Niemand geeft een schijt om jou, je provincie of je elfstedentocht
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:19 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Terechte klacht. Elfstedentocht
JA EN?!quote:Op maandag 6 februari 2012 10:18 schreef S1nn3rz het volgende:
Het hele jaar door zeiken ze over Friesland, Fryslan en de friese medemens.De provincie moet volgens deze kwarkmannetjes afgestoken worden, afgezet en het liefst gaat de friese medemens op de brandstapel. Ze zijn immers achterlijk, dom en nergens goed voor.
De provincie Fryslan, zo denken ze daar in het vere westen, is blijven hangen in tijden tot vlak voor de middeleeuwen en dood willen ze er nog niet gevonden worden.
Totdat.......
Totdat de elfstedentoch in zicht komt en de hooge heeren van het randstedelijke pluche een vrije dag in het verschiet zien liggen. Dan is Friesland geweldig, de elfstedentocht nog beter en willen ze de tocht der tochten toch eens meegemaakt hebben.![]()
Nou beste westerlingen, kwarkmannetjes en randstedelingen: Wij zitten niet op jullie te wachten. Blijf thuis, ga lekker voor de lcd hangen die je op afbetaling gekauft hebt en vertoon je aub niet in onze prachtige provincie.
Jullie verschijning is als een vlek koffie op de mona lisa, een schimmelvlek op een mcdonalds burger en als een blonde vrouw in boerka. Altijd dat brallerige, opschepperige en hautaine gedrag kunnen de friezen niets mee.
Mensen die janken over de parel van nederland maar er vervolgens toch met gezwinde spoedd naartoe gaan
Neejoh ben je gekquote:Op maandag 6 februari 2012 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
JA EN?!
Je gaat me niet vertellen dat je Fries bent hè
quote:Op maandag 6 februari 2012 10:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ga jij eens naar je kuttopic of ga je huiswerk maken
Het hele land in rep en roerquote:Op maandag 6 februari 2012 10:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou het feit dat het hele land al in rep en roer is zegt me dat jij beter de gordijnen even open kunt doen.
Ik durf te wedden dat als De Tocht gereden word jij ook braaf met je vlaggetje en UNOX muts voor de buis zitquote:
HET HELE LAND JAquote:Op maandag 6 februari 2012 10:29 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Het hele land in rep en roer
3 sullige journalisten en een handjevol koekhapverenigingen. Misschien kun jij beter de mond even dicht doen.
Jazeker, net zoals in 1997.quote:Op maandag 6 februari 2012 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat als De Tocht gereden word jij ook braaf met je vlaggetje en UNOX muts voor de buis zit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |