Dit.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef SomePerson het volgende:
Bean is legendarisch. Onterechte klacht.
QFTquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef SomePerson het volgende:
Uitleg graag, KLB is al vlak genoeg.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef SomePerson het volgende:
Dat 16 jaar na de laatste episode iedereen Mr Bean nog kent zeg alles.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:27 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Uitleg graag, KLB is al vlak genoeg.
OMG!!! OMG!!!! Bassie&Adriaan zeker niet!!! Zeg dan the A Team!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
Meest terechte klacht ever! Mr Bean![]()
![]()
Dit geldt eigenlijk ook voor Bassie & Adriaan![]()
Bassie en Adriaan in 1 zin met Mr Bean!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:29 schreef Cactus1 het volgende:
Meest terechte klacht ever! Mr Bean![]()
![]()
Dit geldt eigenlijk ook voor Bassie & Adriaan![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:33 schreef Nober het volgende:
OMG!!! OMG!!!! Bassie&Adriaan zeker niet!!! Zeg dan the A Team!
Kijk dan naar hoe TS heet, stelletje grapverneukersquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef mazaru het volgende:
Bassie en Adriaan in 1 zin met Mr Bean!![]()
Ga je schamen! Mr Bean is geweldig!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:26 schreef roos94 het volgende:
Ik vind het ook 1 en al gezeik. hij is een mongool en ik kan niet om hem lachen
...omdat 'ie pijnlijke, herkenbare dagelijkse situaties nogal treffend weet uit te vergroten.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:25 schreef BasEnAad het volgende:
Het spijt me zeer. Ik kan die kop niet uitstaan. Ik vind de serie niet grappig, sterker nog ik krijg er plaatsvervangende schaamte van. Een beetje als een debiel rare bekken te trekken en infantiele klanken uit te kramen. En dan die lachband er onder. Het lijkt wel een zwakzinnige.
Nee, het kan me niet erg boeien. Onder de streep mogen jullie poging wagen uit te leggen waarom het wel grappig is...
x
Forumhop: | |
Hop naar: |