De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Last Post idd haha, maar ik heb je ervan gered, deze keer!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik was t wel...! wilde vragen wat de lapo was... en toen zag ik een melding en dacht ik"ooooh LAstPOst"
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik was t wel...! wilde vragen wat de lapo was... en toen zag ik een melding en dacht ik"ooooh LAstPOst"
JIJ WAS HETquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef twi het volgende:
Ik loop even weg van de PC en krijg van alles de schuld
Het is niet zo, want Murdera was sneller verkouden dan ik. Ergo, ik kan het nooit hebben verspreid.
en sepo enzooooquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heb je je eerste naamtopic
Nu moet je nog een keer de Lapo hebben en de fipo
Nouja, dan ben ik maar een echte man die z'n verantwoordelijkheid draagt.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dan ben ik maar een echte man die z'n verantwoordelijkheid draagt.
Sorry mensen, ik was 't.
en dan heul snel edittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of fipo zeggen bij de sepo
LD;NGquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf:
OP= openingspost.
FiPo=First Post
SePo= Second Post
etc.
Sommige dingen moet je echt weten, zoals de hendig sjieke slips van Maikuuul. Of de goede (matige) grap op de rommelmarkt.
Het is matige gARpquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf:
OP= openingspost.
FiPo=First Post
SePo= Second Post
etc.
Sommige dingen moet je echt weten, zoals de hendig sjieke slips van Maikuuul. Of de goede (matige) grap op de rommelmarkt.
Kwam garp niet later?quote:
Dit is dus:quote:
Of een LMK-topic (waar na uren nog 0 reacties op zijn - "Dit vindt de LMK nou zo zielig he?")quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf:
OP= openingspost.
FiPo=First Post
SePo= Second Post
etc.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Nog voordat iemand 'Faaaaaaaaaaaaaal" kan zeggen
Ja maar daarom, dan weet ze gelijk dat het garp isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam garp niet later?
[..]
Dit is dus:
To long, didn't read.
waar Watertonado het over heeft, die snap ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
dit gata me echt te snel... ben nog een forum-baby..!
jaaaaaaaaaaa denk t wel.. ik zei wollig beertje.. dus fuzzy bear zou best kunnen =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed Snarf, welke is dat dan? Fuzzy Bear ofzo?
Van voor mijn tijd, sorry.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Of een LMK-topic (waar na uren nog 0 reacties op zijn - "Dit vindt de LMK nou zo zielig he?")
Of![]()
![]()
GEZALLICH
![]()
![]()
van MiRRoRMaN. Maar die zullen jullie allemaal wel niet kennen.
Ja snarf. Hier maken we garpjes en niet grapjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar daarom, dan weet ze gelijk dat het garp is
Deze?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa denk t wel.. ik zei wollig beertje.. dus fuzzy bear zou best kunnen =D
Het was dan ook een "kijk mij eens userid 529-hebben"-reactie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd, sorry.
STORMLOOPTOPIC!
[..]
Ja snarf. Hier maken we garpjes en niet grapjes.
Bwehehehe!!1!1!!lollereinz!!!11
quote:
Wut?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het was dan ook een "kijk mij eens userid 529-hebben"-reactie.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]die is zooo zacht! en wollig.. en beerachtig!
Oldsk00l mèn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?Ik wist niet dat je een oldbie was!
Dat roept ie heul vaak en je weet he tnietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?Ik wist niet dat je een oldbie was!
Het is de enige prestatie in mijn al lange leven. Vroeg registreren op FOK!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat roept ie heul vaak en je weet he tniet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja, ik weet wel dat hij al lang lid was, maar niet dat hij zo'n oldbie is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat roept ie heul vaak en je weet he tniet
Mag je dan ook in het speciale forum? OO ofzo?quote:
100% en 1 cent voor jouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Het is de enige prestatie in mijn al lange leven. Vroeg registreren op FOK!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar natuurlijk. En KPD!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat hij al lang lid was, maar niet dat hij zo'n oldbie is.
[..]
Mag je dan ook in het speciale forum? OO ofzo?
ok...! zal gewoon op willekeurige momenten "fuzzy" roepen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuzzy dus
Remind me dat ik die oppik van de week dan
Ja, maar jij moest het aanvragen. Ik kan gewoon anoniem kijken zonder dat iemand ook maar weet dat ik het heb. Oh wacht.quote:
Ja is goed, ik zet het wel in mijn agendaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuzzy dus
Remind me dat ik die oppik van de week dan
Al die foto's van jou daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook het keldertje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar jij moest het aanvragen. Ik kan gewoon anoniem kijken zonder dat iemand ook maar weet dat ik het heb. Oh wacht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die foto's van jou daar.Spannend hoor.
SssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je ook het keldertje?![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die foto's van jou daar.Spannend hoor.
Nee, daarvoor moet je je eigen foto's ook delen. En mijn SM-kelder blijft natuurlijk privé-gebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je ook het keldertje?
Ja er zitten wat eh, frapante dingen tussenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar jezus.... soms schrik wel hoor
Ja tering zeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar jezus.... soms schrik wel hoor
Dan moet ik ergens anders aan chantage materiaal komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je je eigen foto's ook delen. En mijn SM-kelder blijft natuurlijk privé-gebied.
Ik schrik soms echt van de grote piemolsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja er zitten wat eh, frapante dingen tussen
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUWquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrik soms echt van de grote piemols
En denk ik: WTF
Haha is goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok...! zal gewoon op willekeurige momenten "fuzzy" roepen!
what the fuck.... nou dat dus!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUW
Fokkers hebben sowieso 30cm.. dus do the mathquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hoe groot is dat dan? Ik word bang
Ja zo van: die fokker zou ik nooit meetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUW
Er zitten echt dingen bij die meer op het monster van Loch Ness lijken dan op penissen.quote:
Hoeveel? Serieus?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fokkers hebben sowieso 30cm.. dus do the math
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten echt dingen bij die meer op het monster van Loch Ness lijken dan op penissen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!
ja van usersquote:
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hoe groot is dat dan? Ik word bang
Nou.. er zitten er een paar tussenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van users
[..]
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navel
ok VER is ook wat overdreven
Mensen die niet naar andermans leuter kijken..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
Ik ga niet naar andermans leuter zitten kijken hoor. Bah. Ik mag dan geen homofoob zijn, maar een leutertopic hoeft ook weer niet van me.
Als je wilt, moet je toegang aanvragen in een topic. Weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!
tot aan je kin ofzo... gehehhequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van users
[..]
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navel
ok VER is ook wat overdreven
maar heb zelf niet echt een piemelfoto te postenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet naar andermans leuter kijken..
[..]
Als je wilt, moet je toegang aanvragen in een topic. Weet niet meer welke.
Bigmeatrickquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef twi het volgende:
En nu ga ik helemaal niet meer kijken, ik voelde me na bigmeatrick happy.
pics or...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wajow..
Ja het lukt mij ook als ik mijn buik krom
Zo, jij bent snel hard.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wajow..
Ja het lukt mij ook als ik mijn buik krom
Hoeft niet, in KPD hoef je niet mee te posten. Het staat alleen achter slot omdat niet iedereen hier 18 is en heeft iets te maken met reclame.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar heb zelf niet echt een piemelfoto te posten
geheheheheh.... nouhouhouuquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hoe was dat ook al weer? 2 Handjes en een halve
AANRADER! IEDEREEN LUISTERENquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Snarf... je moet radio luisteren.. Melting draait
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
??quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens: Snarf confirmed for sizequeen. Dan zit ze wel goed op FOK.
klikquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Snarf... je moet radio luisteren.. Melting draait
http://radio-49-radio-fou(...)in.playtheradio.com/
Hier zit vast een mooi verhaal achter...quote:
Je bent benieuwd naar die piemels...quote:
Yesss, ik heb alleen geen 30cmquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tevens: Snarf confirmed for sizequeen. Dan zit ze wel goed op FOK.
gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Yesss, ik heb alleen geen 30cm
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gelukkig maar
Uhmzz... ook niet groter he?
prachtig verhaal.... maar CA heeft t aangepast aan haar eigen fantasie... t ging niet over de persoon die ze dachtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hier zit vast een mooi verhaal achter...
[..]
Je bent benieuwd naar die piemels...
En iedereen op FOK heeft 30 cm, minstens. Zelfs de vrouwen.
Film hetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie Snarf volgende week zaterdag elke piemol grondig bestuderen op mijn account
ff pino's checkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zie Snarf volgende week zaterdag elke piemol grondig bestuderen op mijn account
Toen wist ik nog niet eens dat er ook ander spul uit mn pener kon komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef kingtoppie het volgende:
Die van mij was uitgegroeid op me 12/13e ofzo(misschien nog eerder, durf ik niet te zeggen)
je vertelde het zo mooiquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
prachtig verhaal.... maar CA heeft t aangepast aan haar eigen fantasie... t ging niet over de persoon die ze dacht
Vertel verder!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
prachtig verhaal.... maar CA heeft t aangepast aan haar eigen fantasie... t ging niet over de persoon die ze dacht
Ik was er vroeg bijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Toen wist ik nog niet eens dat er ook ander spul uit mn pener kon komen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
ghehehe tja maak graag ondersteunende gebaren bij mn verhaalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vertelde het zo mooi
ik dacht echt.....
OEH JAquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pffff....
[..]
ik zet TC wel aan
welk topic heb je bekeken?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:36 schreef twi het volgende:
Oké, op een enkel monster na valt het allemaal wel mee toch.
Cool, ik zal kijken of ik mezelf in een vierkant kan veranderen, zo ja dan post ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef twi het volgende:
[..]
De Heren Wij Willen Jullie Naakt Zien In Alle Vormen, natuurlijk.
werkt niet bij mij... =( * jankjank*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, nu nog daar naartoe en de cam aan gooien.
ik wil ook n link... je moet wat op je eenzame vrijdagavond =pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je me een linkje geven van je naaktpics of moet ik zelf zoeken?
ik ga geen pics postenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kan je me een linkje geven van je naaktpics of moet ik zelf zoeken?
Met een biertje naar Melting luisteren voor het slapen gaan, heerlijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil ook n link... je moet wat op je eenzame vrijdagavond =p
haha we zaten al op je te wachten!quote:
En omdat olie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, jij hebt wel gereageerd op degene met het beste model.
Je woont 5 minuten bij me vandaan, jij hebt geen pics nodigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil ook n link... je moet wat op je eenzame vrijdagavond =p
we hadden het over de piemols in kpdquote:
Haal ik mijn slang net uit mijn broek....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga geen pics posten
En check je dm
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen we het niet over tepels hebben ipv piemels?
Toch niet zo'n eentje die boven je navel uitkomt hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal ik mijn slang net uit mijn broek....
Zijn jouw tepels gevoelig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen we het niet over tepels hebben ipv piemels?
hoezo geen pics... zoveel piemels lopen er niet in mn huis rond hoor..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je woont 5 minuten bij me vandaan, jij hebt geen pics nodig
[..]
we hadden het over de piemols in kpd
Meestal hangt ze aan mijn bril, lijkt ze leuk te vinden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch niet zo'n eentje die boven je navel uitkomt he
ik heb toch geen piemolquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoezo geen pics... zoveel piemels lopen er niet in mn huis rond hoor..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal hangt ze aan mijn bril, lijkt ze leuk te vinden.
ghehe wilde niet jou 2handen-en-een-beetje zien... was benieuwd naar de bizarre mannen fotosquote:
Naveltest? Vertelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik moet maar eens in het vrouwentopic gaan kijken om die naveltest uit te voeren.
ja maar die mogen we hier niet postenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe wilde niet jou 2handen-en-een-beetje zien... was benieuwd naar de bizarre mannen fotos
ooooow ok en dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar die mogen we hier niet postenDan wordt Myr boos
Die mag je alleen in KPD posten
Dat een penis in erecte toestand niet verder mag komen dan tot de navel, want anders vinden vrouwen 't eng.quote:
ow en ook niet aan de zijkant van je heup uitsteken... das ook niet plezant..!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat een penis in erecte toestand niet verder mag komen dan tot de navel, want anders vinden vrouwen 't eng.
Ik krijg de behoefte om te testen hoever ik hem krijgquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat een penis in erecte toestand niet verder mag komen dan tot de navel, want anders vinden vrouwen 't eng.
>Weekendquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:45 schreef Myraela het volgende:
Maar ik zit het hele weekend *foreveralone. Dus laten we het niet over seks hebben.
Okeeeeeeee.................quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ow en ook niet aan de zijkant van je heup uitsteken... das ook niet plezant..!
Tot hoe groot mogen ze?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bij mij zou het iets extra's over mijn kleine jongen zeggen als 'ie boven de navel uit komt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:47 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Okeeeeeeee.................
En dan bedoel je zeker niet...recht voor zich uit. Loodrecht op het lichaam zegmaar...om te testen hoe dik te buik is?
Een wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
nou als dr een knak inzit zegmaar..
Hmm, knakworst.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
nouhouu =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat kan Snarf erg goed uitleggen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ok wie heeft allemaal mijn telefoonnummer?
uiteraard!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
ohai.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
Je moet er talent voor hebben, jij bent niet gewend zoveel te doen in bed dus dan vermoei je jezelf als je mij probeert na te doenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ging jou nadoen vanmiddag. Poeh dat was vermoeiend.
Ik weet niet eens meer hoe een vrouw eruit ziet.quote:
Hahahaha, wat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef marbasnarf het volgende:
Ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit is mijn naamtopic, nu moet je mij eigenlijk nadoen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ging jou nadoen vanmiddag. Poeh dat was vermoeiend.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:49 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
quote:
Ik sms je niet, ik whatsapp je..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg een sms.... maar het moet een fokker zijn denk ik, geen idee wie het is
Maar jij bent niet zo'n karikatuur van jezelf als Drommelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef twi het volgende:
[..]
Dit is mijn naamtopic, nu moet je mij eigenlijk nadoen.
sms quoten!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik krijg een sms.... maar het moet een fokker zijn denk ik, geen idee wie het is
Ik ook niet man.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe een vrouw eruit ziet.
ja en jou naam staat bij jouw nummerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sms je niet, ik whatsapp je..
Zeker waar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je moet er talent voor hebben, jij bent niet gewend zoveel te doen in bed dus dan vermoei je jezelf als je mij probeert na te doen
Nee, dat is waar. Jammer, ik ben wel benieuwd naar je twi-imitatie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef Sinosappel het volgende:
Maar jij bent niet zo'n karikatuur van jezelf als Drommel
Uit angst, of is de wens de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en jou naam staat bij jouw nummer
Maar is een onbekend nummer.
Ik dacht dat het drommel was
De enige twimitatie die ik kan doen is een imitatie van mezelf wanneer ik aan het eten benquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dat is waar. Jammer, ik ben wel benieuwd naar je twi-imitatie.
Huh wat???quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:52 schreef twi het volgende:
[..]
Uit angst, of is de wens de vader van de gedachte?
Zijn er niet 50 van daar?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het piemoltopic niet vinden
http://forum.fok.nl/topic/1746324quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan het piemoltopic niet vinden
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:55 schreef charmed_angel het volgende:
thx! Even posten zodat Snarf volgende week de piemols kan bestuderen
ja ga toch niet mailen of ik ajb piemels mag bekijken =Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, moet je eerst aanvragen.
Tuurlijk wel, heb ik ook gedaan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ga toch niet mailen of ik ajb piemels mag bekijken =P
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ga toch niet mailen of ik ajb piemels mag bekijken =P
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb ik ook gedaan.
TMIquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, mn pener komt tot mijn 3e tepel
mja vind dat wel beetje raarstaan>quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, heb ik ook gedaan.
What has been seen cannot be unseenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1746324
Ik heb 'm gebookmarked.
En met derde tepel bedoel je je bijbal?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Omg, mn pener komt tot mijn 3e tepel
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja vind dat wel beetje raarstaan>
"beste baas van t forum
bij gebrek aan beter, zou ik graag foum-piemels kunnen bekijken
daarom wil ik graag toegang tot t piemel-topic"
Ik ga nieteens klikken!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
What has been seen cannot be unseen![]()
ik vind het tof dat we der hebben overgehaald....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind Snarf wel tof, beetje vreemd enzo, en lekker direct
Alsof jij geen toegang heb.quote:
Krijgen ze iedere dag te lezen, kijken ze echt niet raar van op.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"beste baas van t forum
Zou wel een mailtje zijn dat goedgekeurd wordtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"beste baas van t forum
Ik lig echt in een deuk hierquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou wel een mailtje zijn dat goedgekeurd wordt
ghehe fijn dat mensen mijn karakter kunnen waarderen, meeste mensjes vinden mij niet zo leuk =pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het tof dat we der hebben overgehaald....
nu heb ik lol
Ik ken zo'n mensjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe fijn dat mensen mijn karakter kunnen waarderen, meeste mensjes vinden mij niet zo leuk =p
Wat moet ik met toegang? Ik heb al genoeg complexen over mijn eigen leuter ik ga niet opzoek naar meer.quote:
Wat is dat? Iemand die de grond swaffelt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
artistieke impressie van het onderwerp van dit topic
Ik vind 't leuk juistquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe fijn dat mensen mijn karakter kunnen waarderen, meeste mensjes vinden mij niet zo leuk =p
Nee, ik heb een derde tepel. Dat weet je toch wel?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En met derde tepel bedoel je je bijbal?
I jizzed on the floor?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:59 schreef kutkloon7 het volgende:
[ afbeelding ]
artistieke impressie van het onderwerp van dit topic
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
copy, past, send...
hopen dak nu mag kijken!
Kan het me inderdaad niet voorstellen. Ze is toch hartstikke gezellig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ken zo'n mensje
Maar ik vond je eigenlijk van dag 1 leuk
Whehehe. Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik met toegang? Ik heb al genoeg complexen over mijn eigen leuter ik ga niet opzoek naar meer.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef marbasnarf het volgende:
copy, past, send...
hopen dak nu mag kijken!
Laat jij nooit zo'n slijmspoor achter als je met je lul over de grond sleept?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat? Iemand die de grond swaffelt?
Ik wacht expres met een slok bier nemen totdat ik een post van Snarf gelezen heb, want as er eentje verschijnt als ik net een slok neem is het zondequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb pijn in me buik van het lachen
echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wacht expres met een slok bier nemen totdat ik een post van Snarf gelezen heb, want as er eentje verschijnt als ik net een slok neem is het zonde
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Laat jij nooit zo'n slijmspoor achter als je met je lul over de grond sleept?
Ben benieuwd bij wie hij aankomt. Hopelijk bij Yvonne.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt he
Ook gewoon dat ze dat mailtje heeft gestuurd
ghehehehe, gatver bier tussen je toetsen, dat plakt.. en krijg je bijna niet schoon!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wacht expres met een slok bier nemen totdat ik een post van Snarf gelezen heb, want as er eentje verschijnt als ik net een slok neem is het zonde
Ja ik vind van welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me inderdaad niet voorstellen. Ze is toch hartstikke gezellig?
Nee hoor, ik vind hem momenteel prima.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Wil je er over praten?
Nee, ik was 'm altijd netjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Laat jij nooit zo'n slijmspoor achter als je met je lul over de grond sleept?
Nu moet ik nog harder lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd bij wie hij aankomt. Hopelijk bij Yvonne.
Heb je wel eens Ben & Jerry's tussen je toetsen gemikt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe, gatver bier tussen je toetsen, dat plakt.. en krijg je bijna niet schoon!
Ja dat!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe, gatver bier tussen je toetsen, dat plakt.. en krijg je bijna niet schoon!
Wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb een derde tepel. Dat weet je toch wel?
quote:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu moet ik nog harder lachen
Kappen nou
Aangezien ik meestal (alleen maar) Cookie Dough eet, weinig last van, alleen die deeg stukjes, eeeeuwig zonde!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je wel eens Ben & Jerry's tussen je toetsen gemikt?
nee... mennn ben&jerry's.... bestaat nu de ultieme vrouwen smaak... brownie en cookiedough in 1 pot! jamjamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je wel eens Ben & Jerry's tussen je toetsen gemikt?
Ik heb er nog een foto van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze mogen van mij van cookiedough echt gewoon alleen een bak met dat deeg leveren. Hemels.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aangezien ik meestal (alleen maar) Cookie Dough eet, weinig last van, alleen die deeg stukjes, eeeeuwig zonde!
Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mogen van mij van cookiedough echt gewoon alleen een bak met dat deeg leveren. Hemels.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... mennn ben&jerry's.... bestaat nu de ultieme vrouwen smaak... brownie en cookiedough in 1 pot! jamjam
ja =D vind t leuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf heb je de radio nog aanstaan???
I agree!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mogen van mij van cookiedough echt gewoon alleen een bak met dat deeg leveren. Hemels.
doei schatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga Jersey shore kijken, zie jullie om 12 uur weer
ok goed blijven luisterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja =D vind t leuk!
en trek in perzikwijn en ben n jerry;s !! =(
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er nog een foto van.Gatver, moet dat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
aaaaaaaaahw ik kreeg de groeten van een "bepaalde luisteraar" =D wie o wie!! =P
Ik weet van niks!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
aaaaaaaaahw ik kreeg de groeten van een "bepaalde luisteraar" =D wie o wie!! =P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ok dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
hooooow haat aan watertornado... nu heb ik trek in zoete=perzik-drank en ijs...!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
hooooow haat aan watertornado... nu heb ik trek in zoete=perzik-drank en ijs...!
Wat is et echt twi?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde er eentje dichterbij de schaamstreek posten, maar die kon ik niet vinden.
Geen idee, vraag 't aan de user die 'm als reactie postte bij een FOK!-bericht. Of aan Sinos, die is heel erg slim.quote:
Dit klinkt als een ideale avond. Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
CA, zullen we ijs halen....?? en piemels kijken..??
oeh kan die foto geplaatst worden wil ook raden wat t is..!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, vraag 't aan de user die 'm als reactie postte bij een FOK!-bericht. Of aan Sinos, die is heel erg slim.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
CA, zullen we ijs halen....?? en piemels kijken..??
benzinepomp..? videotheek..? 24uurswinkelquote:
Vagina's?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:15 schreef Sinosappel het volgende:
Waar komen die nieuwe snuggere personen vandaan eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |