Met een biertje naar Melting luisteren voor het slapen gaan, heerlijk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil ook n link... je moet wat op je eenzame vrijdagavond =p
haha we zaten al op je te wachten!quote:
En omdat olie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, jij hebt wel gereageerd op degene met het beste model.
Je woont 5 minuten bij me vandaan, jij hebt geen pics nodigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wil ook n link... je moet wat op je eenzame vrijdagavond =p
we hadden het over de piemols in kpdquote:
Haal ik mijn slang net uit mijn broek....quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga geen pics posten
En check je dm
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen we het niet over tepels hebben ipv piemels?
Toch niet zo'n eentje die boven je navel uitkomt hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haal ik mijn slang net uit mijn broek....
Zijn jouw tepels gevoelig?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
Kunnen we het niet over tepels hebben ipv piemels?
hoezo geen pics... zoveel piemels lopen er niet in mn huis rond hoor..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je woont 5 minuten bij me vandaan, jij hebt geen pics nodig
[..]
we hadden het over de piemols in kpd
Meestal hangt ze aan mijn bril, lijkt ze leuk te vinden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toch niet zo'n eentje die boven je navel uitkomt he
ik heb toch geen piemolquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoezo geen pics... zoveel piemels lopen er niet in mn huis rond hoor..
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meestal hangt ze aan mijn bril, lijkt ze leuk te vinden.
ghehe wilde niet jou 2handen-en-een-beetje zien... was benieuwd naar de bizarre mannen fotosquote:
Naveltest? Vertelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:43 schreef twi het volgende:
Ik moet maar eens in het vrouwentopic gaan kijken om die naveltest uit te voeren.
ja maar die mogen we hier niet postenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe wilde niet jou 2handen-en-een-beetje zien... was benieuwd naar de bizarre mannen fotos
ooooow ok en dat moeten we niet hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar die mogen we hier niet postenDan wordt Myr boos
Die mag je alleen in KPD posten
Dat een penis in erecte toestand niet verder mag komen dan tot de navel, want anders vinden vrouwen 't eng.quote:
ow en ook niet aan de zijkant van je heup uitsteken... das ook niet plezant..!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:46 schreef twi het volgende:
[..]
Dat een penis in erecte toestand niet verder mag komen dan tot de navel, want anders vinden vrouwen 't eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |