De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Last Post idd haha, maar ik heb je ervan gered, deze keer!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik was t wel...! wilde vragen wat de lapo was... en toen zag ik een melding en dacht ik"ooooh LAstPOst"
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef marbasnarf het volgende:
ik was t wel...! wilde vragen wat de lapo was... en toen zag ik een melding en dacht ik"ooooh LAstPOst"
JIJ WAS HETquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:14 schreef twi het volgende:
Ik loop even weg van de PC en krijg van alles de schuld
Het is niet zo, want Murdera was sneller verkouden dan ik. Ergo, ik kan het nooit hebben verspreid.
en sepo enzooooquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heb je je eerste naamtopic
Nu moet je nog een keer de Lapo hebben en de fipo
Nouja, dan ben ik maar een echte man die z'n verantwoordelijkheid draagt.quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, dan ben ik maar een echte man die z'n verantwoordelijkheid draagt.
Sorry mensen, ik was 't.
en dan heul snel edittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of fipo zeggen bij de sepo
LD;NGquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf:
OP= openingspost.
FiPo=First Post
SePo= Second Post
etc.
Sommige dingen moet je echt weten, zoals de hendig sjieke slips van Maikuuul. Of de goede (matige) grap op de rommelmarkt.
Het is matige gARpquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf:
OP= openingspost.
FiPo=First Post
SePo= Second Post
etc.
Sommige dingen moet je echt weten, zoals de hendig sjieke slips van Maikuuul. Of de goede (matige) grap op de rommelmarkt.
Kwam garp niet later?quote:
Dit is dus:quote:
Of een LMK-topic (waar na uren nog 0 reacties op zijn - "Dit vindt de LMK nou zo zielig he?")quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snarf:
OP= openingspost.
FiPo=First Post
SePo= Second Post
etc.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Nog voordat iemand 'Faaaaaaaaaaaaaal" kan zeggen
Ja maar daarom, dan weet ze gelijk dat het garp isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam garp niet later?
[..]
Dit is dus:
To long, didn't read.
waar Watertonado het over heeft, die snap ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
dit gata me echt te snel... ben nog een forum-baby..!
jaaaaaaaaaaa denk t wel.. ik zei wollig beertje.. dus fuzzy bear zou best kunnen =Dquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed Snarf, welke is dat dan? Fuzzy Bear ofzo?
Van voor mijn tijd, sorry.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef twi het volgende:
[..]
Of een LMK-topic (waar na uren nog 0 reacties op zijn - "Dit vindt de LMK nou zo zielig he?")
Of![]()
![]()
GEZALLICH
![]()
![]()
van MiRRoRMaN. Maar die zullen jullie allemaal wel niet kennen.
Ja snarf. Hier maken we garpjes en niet grapjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja maar daarom, dan weet ze gelijk dat het garp is
Deze?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa denk t wel.. ik zei wollig beertje.. dus fuzzy bear zou best kunnen =D
Het was dan ook een "kijk mij eens userid 529-hebben"-reactie.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van voor mijn tijd, sorry.
STORMLOOPTOPIC!
[..]
Ja snarf. Hier maken we garpjes en niet grapjes.
Bwehehehe!!1!1!!lollereinz!!!11
quote:
Wut?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Het was dan ook een "kijk mij eens userid 529-hebben"-reactie.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]die is zooo zacht! en wollig.. en beerachtig!
Oldsk00l mèn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?Ik wist niet dat je een oldbie was!
Dat roept ie heul vaak en je weet he tnietquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut?Ik wist niet dat je een oldbie was!
Het is de enige prestatie in mijn al lange leven. Vroeg registreren op FOK!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat roept ie heul vaak en je weet he tniet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Ja, ik weet wel dat hij al lang lid was, maar niet dat hij zo'n oldbie is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat roept ie heul vaak en je weet he tniet
Mag je dan ook in het speciale forum? OO ofzo?quote:
100% en 1 cent voor jouquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Het is de enige prestatie in mijn al lange leven. Vroeg registreren op FOK!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef Joysa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar natuurlijk. En KPD!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel dat hij al lang lid was, maar niet dat hij zo'n oldbie is.
[..]
Mag je dan ook in het speciale forum? OO ofzo?
ok...! zal gewoon op willekeurige momenten "fuzzy" roepen!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuzzy dus
Remind me dat ik die oppik van de week dan
Ja, maar jij moest het aanvragen. Ik kan gewoon anoniem kijken zonder dat iemand ook maar weet dat ik het heb. Oh wacht.quote:
Ja is goed, ik zet het wel in mijn agendaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fuzzy dus
Remind me dat ik die oppik van de week dan
Al die foto's van jou daar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook het keldertje?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar jij moest het aanvragen. Ik kan gewoon anoniem kijken zonder dat iemand ook maar weet dat ik het heb. Oh wacht.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die foto's van jou daar.Spannend hoor.
SssstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je ook het keldertje?![]()
![]()
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die foto's van jou daar.Spannend hoor.
Nee, daarvoor moet je je eigen foto's ook delen. En mijn SM-kelder blijft natuurlijk privé-gebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Heb je ook het keldertje?
Ja er zitten wat eh, frapante dingen tussenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar jezus.... soms schrik wel hoor
Ja tering zeg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja![]()
Maar jezus.... soms schrik wel hoor
Dan moet ik ergens anders aan chantage materiaal komen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je je eigen foto's ook delen. En mijn SM-kelder blijft natuurlijk privé-gebied.
Ik schrik soms echt van de grote piemolsquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja er zitten wat eh, frapante dingen tussen
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUWquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrik soms echt van de grote piemols
En denk ik: WTF
Haha is goed!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ok...! zal gewoon op willekeurige momenten "fuzzy" roepen!
what the fuck.... nou dat dus!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrik soms echt van de grote piemols
En denk ik: WTF
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUW
Fokkers hebben sowieso 30cm.. dus do the mathquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hoe groot is dat dan? Ik word bang
Ja zo van: die fokker zou ik nooit meetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUW
Er zitten echt dingen bij die meer op het monster van Loch Ness lijken dan op penissen.quote:
Hoeveel? Serieus?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fokkers hebben sowieso 30cm.. dus do the math
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten echt dingen bij die meer op het monster van Loch Ness lijken dan op penissen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!
ja van usersquote:
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hoe groot is dat dan? Ik word bang
Nou.. er zitten er een paar tussenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van users
[..]
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navel
ok VER is ook wat overdreven
Mensen die niet naar andermans leuter kijken..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
Ik ga niet naar andermans leuter zitten kijken hoor. Bah. Ik mag dan geen homofoob zijn, maar een leutertopic hoeft ook weer niet van me.
Als je wilt, moet je toegang aanvragen in een topic. Weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!
tot aan je kin ofzo... gehehhequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van users
[..]
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navel
ok VER is ook wat overdreven
maar heb zelf niet echt een piemelfoto te postenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet naar andermans leuter kijken..
[..]
Als je wilt, moet je toegang aanvragen in een topic. Weet niet meer welke.
Bigmeatrickquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef twi het volgende:
En nu ga ik helemaal niet meer kijken, ik voelde me na bigmeatrick happy.
pics or...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wajow..
Ja het lukt mij ook als ik mijn buik krom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |