what the fuck.... nou dat dus!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrik soms echt van de grote piemols
En denk ik: WTF
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUW
Fokkers hebben sowieso 30cm.. dus do the mathquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hoe groot is dat dan? Ik word bang
Ja zo van: die fokker zou ik nooit meetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja dan zit ik echt te kijken van AAAAAAAAAUW
Er zitten echt dingen bij die meer op het monster van Loch Ness lijken dan op penissen.quote:
Hoeveel? Serieus?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Fokkers hebben sowieso 30cm.. dus do the math
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zitten echt dingen bij die meer op het monster van Loch Ness lijken dan op penissen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!
ja van usersquote:
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Hoe groot is dat dan? Ik word bang
Nou.. er zitten er een paar tussenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van users
[..]
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navel
ok VER is ook wat overdreven
Mensen die niet naar andermans leuter kijken..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef twi het volgende:
Ik ga niet naar andermans leuter zitten kijken hoor. Bah. Ik mag dan geen homofoob zijn, maar een leutertopic hoeft ook weer niet van me.
Als je wilt, moet je toegang aanvragen in een topic. Weet niet meer welke.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe nu wordt ik echt nieuwsgierig!
tot aan je kin ofzo... gehehhequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja van users
[..]
Nou echt stijve toestand, en dan ver boven je navel
ok VER is ook wat overdreven
maar heb zelf niet echt een piemelfoto te postenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet naar andermans leuter kijken..
[..]
Als je wilt, moet je toegang aanvragen in een topic. Weet niet meer welke.
Bigmeatrickquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef twi het volgende:
En nu ga ik helemaal niet meer kijken, ik voelde me na bigmeatrick happy.
pics or...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wajow..
Ja het lukt mij ook als ik mijn buik krom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |