Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mogen van mij van cookiedough echt gewoon alleen een bak met dat deeg leveren. Hemels.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nee... mennn ben&jerry's.... bestaat nu de ultieme vrouwen smaak... brownie en cookiedough in 1 pot! jamjam
ja =D vind t leuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf heb je de radio nog aanstaan???
I agree!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:07 schreef twi het volgende:
[..]
Ze mogen van mij van cookiedough echt gewoon alleen een bak met dat deeg leveren. Hemels.
doei schatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga Jersey shore kijken, zie jullie om 12 uur weer
ok goed blijven luisterenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja =D vind t leuk!
en trek in perzikwijn en ben n jerry;s !! =(
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb er nog een foto van.Gatver, moet dat?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
aaaaaaaaahw ik kreeg de groeten van een "bepaalde luisteraar" =D wie o wie!! =P
Ik weet van niks!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:11 schreef marbasnarf het volgende:
aaaaaaaaahw ik kreeg de groeten van een "bepaalde luisteraar" =D wie o wie!! =P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
ok dan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
hooooow haat aan watertornado... nu heb ik trek in zoete=perzik-drank en ijs...!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef marbasnarf het volgende:
hooooow haat aan watertornado... nu heb ik trek in zoete=perzik-drank en ijs...!
Wat is et echt twi?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wilde er eentje dichterbij de schaamstreek posten, maar die kon ik niet vinden.
Geen idee, vraag 't aan de user die 'm als reactie postte bij een FOK!-bericht. Of aan Sinos, die is heel erg slim.quote:
Dit klinkt als een ideale avond. Ik ben jaloers.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
CA, zullen we ijs halen....?? en piemels kijken..??
oeh kan die foto geplaatst worden wil ook raden wat t is..!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, vraag 't aan de user die 'm als reactie postte bij een FOK!-bericht. Of aan Sinos, die is heel erg slim.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:13 schreef marbasnarf het volgende:
CA, zullen we ijs halen....?? en piemels kijken..??
benzinepomp..? videotheek..? 24uurswinkelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |