Laat jij nooit zo'n slijmspoor achter als je met je lul over de grond sleept?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is dat? Iemand die de grond swaffelt?
Ik wacht expres met een slok bier nemen totdat ik een post van Snarf gelezen heb, want as er eentje verschijnt als ik net een slok neem is het zondequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb pijn in me buik van het lachen
echt hequote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wacht expres met een slok bier nemen totdat ik een post van Snarf gelezen heb, want as er eentje verschijnt als ik net een slok neem is het zonde
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Laat jij nooit zo'n slijmspoor achter als je met je lul over de grond sleept?
Ben benieuwd bij wie hij aankomt. Hopelijk bij Yvonne.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt he
Ook gewoon dat ze dat mailtje heeft gestuurd
ghehehehe, gatver bier tussen je toetsen, dat plakt.. en krijg je bijna niet schoon!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wacht expres met een slok bier nemen totdat ik een post van Snarf gelezen heb, want as er eentje verschijnt als ik net een slok neem is het zonde
Ja ik vind van welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan het me inderdaad niet voorstellen. Ze is toch hartstikke gezellig?
Nee hoor, ik vind hem momenteel prima.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehe. Wil je er over praten?
Nee, ik was 'm altijd netjes.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Laat jij nooit zo'n slijmspoor achter als je met je lul over de grond sleept?
Nu moet ik nog harder lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd bij wie hij aankomt. Hopelijk bij Yvonne.
Heb je wel eens Ben & Jerry's tussen je toetsen gemikt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe, gatver bier tussen je toetsen, dat plakt.. en krijg je bijna niet schoon!
Ja dat!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehehe, gatver bier tussen je toetsen, dat plakt.. en krijg je bijna niet schoon!
Wist ik niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, ik heb een derde tepel. Dat weet je toch wel?
quote:
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu moet ik nog harder lachen
Kappen nou
Aangezien ik meestal (alleen maar) Cookie Dough eet, weinig last van, alleen die deeg stukjes, eeeeuwig zonde!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je wel eens Ben & Jerry's tussen je toetsen gemikt?
nee... mennn ben&jerry's.... bestaat nu de ultieme vrouwen smaak... brownie en cookiedough in 1 pot! jamjamquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je wel eens Ben & Jerry's tussen je toetsen gemikt?
Ik heb er nog een foto van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ze mogen van mij van cookiedough echt gewoon alleen een bak met dat deeg leveren. Hemels.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aangezien ik meestal (alleen maar) Cookie Dough eet, weinig last van, alleen die deeg stukjes, eeeeuwig zonde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |