SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Laat het gaan, mijn Bourgondische broeder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh. Sorry. Ik voel altijd een immense drang om de McFondue te verdedigen.
Ons Goddelijke ambrozijn zal nooit wederkeren![]()
![]()
Gevonden!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat het gaan, mijn Bourgondische broeder.
Ons Goddelijke ambrozijn zal nooit wederkeren
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Unglaublig. stelletje moordenaars.
Moeten jullie nou je dieren dood laten maken om een lekker smaakje in je mond te krijgen?
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?![]()
Zodra ze pillen gaan verkopen met de smaak van een McFondue, ben ik de eerste die ze kooptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Moeten jullie nou je dieren dood laten maken om een lekker smaakje in je mond te krijgen?
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Lees de eerste letter van elke zin.
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
U SM MAD ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?
Sm ja? mkayTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Succes, mijn haar was net één grote ijsklomp na een kwartiertje fietsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef PierreTT het volgende:
En nu door de sneeuw fietsen en de hele avond bejaarden pesten![]()
![]()
Ik heb een muts, zo'n kerstdingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Succes, mijn haar was net één grote ijsklomp na een kwartiertje fietsen
hihiquote:![]()
jeuj
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
![]()
Michhas als hij weer zo'n voicemessage inspreekt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Gamen begint te vervelen. FIFA is saai, BF3 is saai's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ook al gedaan, daarom pakte ik ook een bolt action.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:32 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je anders gaan spelen. Daarom pakte ik altijd de barret in mw2's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Daarom ook 3 weken de xbox niet aangeraakt, nu is het wel weer lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Gamen begint te vervelen. FIFA is saai, BF3 is saai. Zal eens ff fifa gaan doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Er komen gewoon geen games uit die me echt weten te boeien. Na een week of twee is het leuke er wel weer van af.![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Er komen gewoon geen games uit die me echt weten te boeien. Na een week of twee is het leuke er wel weer van af.
Ja ik weet ook niet op welke game ik me moet verheugen...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
kom fifa iemand
Dat wijf bij WIDM "Ik heb een cursus oorlogs verslaggeving gedaan, en daardoor weet ik dat je zigzaggend moet rennen voor een scherpschutter. Dan kan ie je niet raken"
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelenDie heeft Generation Kill niet gezien zeker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Dat wijf bij WIDM "Ik heb een cursus oorlogs verslaggeving gedaan, en daardoor weet ik dat je zigzaggend moet rennen voor een scherpschutter. Dan kan ie je niet raken"
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij is het gemiddelde IQ sowieso het laagst ooit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelen
[..]
Die heeft Generation Kill niet gezien zeker!
Die stemming van vorige keer was ook zo'n ongelofelijk stukje muppet tv.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Toevallig laatst aan begonnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelen
[..]
Die heeft Generation Kill niet gezien zeker!
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
NICE!!!!! ik had me file al rond half 3 24km bij oude-rijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Awesome handrembochtjes maken
Alleen nu file helaas![]()
Ik doelde op dead spacequote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die is focking episch!!! moet hem binnenkort maar weer eens kijken
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Ja man, veel bezig de laatste tijd. Niet echt veel thuis enzo. Maar nu heb ik geen keus, dus lekker weekendje forever alone op mijn kamertje.quote:I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Die rijden niet als er 2 cm sneeuw ligt.![]()
Bij Stoma doen ze alles met de bolderkar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?![]()
maar die kan wel door de sneeuw heenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?![]()
Nee. Gewoon een paar boomstammen met een paar planken erop.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Stoma doen ze alles met de bolderkar.![]()
epic, en bier drinken terwijl we verplaatsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een paar boomstammen met een paar planken erop.![]()
Echt, NederlandIn Rusland rijden treinen door een fckn sneeuwstorm. Hier meteen alles plat.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Het is den drukte mien jong. Op nu.nl stond ook dat Amsterdam Centraal het toneel van een grote chaos wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Echt, NederlandIn Rusland rijden treinen door een fckn sneeuwstorm. Hier meteen alles plat.
Werd er omgeroepen dat er toch een trein reed, meteen iedereen daarheen sprinten
in rusland is ook maar 1 traject ,met 1 trein per weekquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
![]()
Boh, saai hier. Geen bejaarde te zienHelp mij de tijd hier door te komen
quote:
nice graag gedaan ik ken hem ook niet zit zelf die met alice cooper te kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Super, meteen even kijkenMuppets
Ik ken deze nog niet
![]()
Hugo ,Gertjan and 25 others like this.quote:
i knowquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hugo ,Gertjan and 25 others like this.![]()
vooruit
ik like hem ookTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ze zou jou ook meehelpen?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
doe mee aan de competitiequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
fixed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
Fifa 12, wat een intens kankerspel.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
welke fix?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
je linkt meteen naar het eindequote:
en toen kwam ik hier nog niet zo vaakTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Good times man, good times...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je linkt meteen naar het einde
en toen kwam ik hier nog niet zo vaak
Die eerste en tweede paginaMet 12 man een Black Ops server kapen en alleen maar met RPG's en Jammers rondrennen
![]()
![]()
Met die camera's op Firing Range inderdaad, daar zijn al die filmpjes op Youtube nog vanquote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met die camera's op Firing Range inderdaad, daar zijn al die filmpjes op Youtube nog van
Fucking awesome, die killcam![]()
![]()
Ja ik weet dat nog steeds, prachtigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef Michhas het volgende:
Ik heb die avond zo kankerhard gelachen, ik kon gewoon niet meer![]()
Of met zijn allen in dat kleine huisje op Firing Range zitten
Of al die RPG's of Cracked en op Havana
![]()
Soldmayor met zijn verloren claymore Geelkapje![]()
![]()
Die was er niet zo heel lang geleden nog joh..Vorige week nog koffie gedaan met die knulquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck hangt Alex eigenlijk uit? Heb die kerel hier al weken niet meer gezien
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat nog steeds, prachtigOf met zijn allen in dat kleine huisje op Firing Range zitten
Of al die RPG's of Cracked en op Havana
![]()
Soldmayor met zijn verloren claymore Geelkapje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat die tijden gevlogen zijn, zou nog wel een keer zo'n avond/nacht mee willen maken![]()
![]()
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat die tijden gevlogen zijn, zou nog wel een keer zo'n avond/nacht mee willen maken![]()
Die voice message van Soldmayor met zijn Barbecue op Havana, in de bar vlakbij domination punt CDie voice message van jou met "Er is brand in de pand"
Door Pringlesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoor![]()
Die voice message van Soldmayor met zijn Barbecue op Havana, in de bar vlakbij domination punt CDie voice message van jou met "Er is brand in de pand"
Ik heb Black Ops ingeruild voor BF3...![]()
![]()
[SC]#75 MW2: Woohoo, nummer 75, jubileumpje ALLES! Nomo.
Ik zit gewoon al die fucking topics door te lezen![]()
![]()
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Door Pringles
Ik heb Black Ops ingeruild voor BF3...Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!![]()
![]()
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeld![]()
Laatst trouwens nog Black Ops gedaan met Stef, er lopen alleen maar idioten rond in dat spel
Ben je trouwens aan het werk nu?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voor![]()
Laatst trouwens nog Black Ops gedaan met Stef, er lopen alleen maar idioten rond in dat spel![]()
Jazekerquote:Bejaarden pesten, alleen zijn er geen bejaarden
11 uur klaar
Ga je daarna zuipen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
JazekerBejaarden pesten, alleen zijn er geen bejaarden
11 uur klaar
![]()
Nee, helaas niet. Morgen richting Apeldoorn, naar mijn broer. Daarna naar het broertje van Marloes, die gaat voor een aantal maanden naar Afrika toe. En zondagochtend weer bejaarden pestenquote:
Dat met die brand was ik wel bijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoor![]()
al kwam ik nooit hier
Maar... Dat...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Morgen richting Apeldoorn, naar mijn broer. Daarna naar het broertje van Marloes, die gaat voor een aantal maanden naar Afrika toe. En zondagochtend weer bejaarden pesten
Dat betekend dat je morgen langs Arnhem komt? Denk jij wat ik denk mijn broeder?![]()
![]()
Helaas man, ik ga morgen al vrij vroeg, en ik ga 's avonds pas weer naar Tilburg terug, na het eten. Ben bang dat die hamburgers en dat bier niet gaat lukken morgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar... Dat...
Dat betekend dat je morgen langs Arnhem komt? Denk jij wat ik denk mijn broeder?
Alleen bier dan? Na het eten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas man, ik ga morgen al vrij vroeg, en ik ga 's avonds pas weer naar Tilburg terug, na het eten. Ben bang dat die hamburgers en dat bier niet gaat lukken morgen![]()
![]()
Als de treinen normaal rijden dan doen we op het station lekker een halve literquote:
![]()
Laat morgen maar even wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als de treinen normaal rijden dan doen we op het station lekker een halve liter![]()
![]()
Sowiesoquote:![]()
Ik zit net te denken, in MW3 heb je ook wel mogelijkheden tot idioot doen, je kan rondrennen met een Trophy System en met Portable Radars
dan liever bf3, dan kun je ook lekker kutten met c4 en een jeepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik zit net te denken, in MW3 heb je ook wel mogelijkheden tot idioot doen, je kan rondrennen met een Trophy System en met Portable Radars
Maardiehebbikniequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan liever bf3, dan kun je ook lekker kutten met c4 en een jeep
Die heb ik nog welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik zit net te denken, in MW3 heb je ook wel mogelijkheden tot idioot doen, je kan rondrennen met een Trophy System en met Portable Radars![]()
![]()
Wij kunnen ons toch ook aanpassen aan jouquote:
Dat zal dus nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moeten we wel veel mensen hebben, anders is het niet leuk![]()
![]()
van de week een keerTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Tuurlijk welquote:We noemen het " Pierre's Portable Radar Party " !
05-11-11 Eerste verwijzing via YouTube – /user/DrPringlesTV 6quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
548 keer bekeken waarvan 547.5 keer door mensen uit de SC
31-10-11 Eerste verwijzing via – fok.nl 26
19-09-11 Eerste verwijzing via YouTube – www.youtube.com/my_liked_videos 6
12-09-11 Eerste verwijzing via een gerelateerde video – Dr.Pringles - First Quickscope Montage 13
12-09-11 Eerste verwijzing via YouTube – www.youtube.com/user/DrPringlesTV 12
10-09-11 Eerste verwijzing via zoekresultaten van YouTube – soldmayor 29
10-09-11 Eerste verwijzing via YouTube – www.youtube.com/user/DrPringlesTV?feature=mhee 15
09-09-11 Eerste verwijzing via – forum.fok.nl 153
09-09-11 Eerste weergave via een mobiel apparaat 104
09-09-11 Eerste verwijzing via zoekresultaten van YouTube – holland in the hood 46Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef SoldMayor het volgende:
548 keer bekeken waarvan 547.5 keer door mensen uit de SC
Binnenkort komt er een remix uit en eind november een "Greatist hits of...'' limited collector album![]()
![]()
Wel mooi ouwenhoeren, maar waar blijven die records baby...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:21 schreef SoldMayor het volgende:
Binnenkort komt er een remix uit en eind november een "Greatist hits of...'' limited collector albumTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha die kerel moet wel awesome zijn danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Mn collega lijkt op hem, ik zweer het.
Gisteren en vandaag seizoen 4 opnieuw gekeken, en net aflevering 1 t/m 4 van seizoen 5. Het belooft weer een mooi seizoen te wordenDie Richard Bates
![]()
![]()
Was het chill in de stad?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:07 schreef Bozz187 het volgende:
Fijn die vertraging in deze monsterkou![]()
![]()
Morgen MGS
. Al ga ik morgen met onze Sold lekker door Skyrim lopen
Alles kaukasisch hier, en daar?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Goedenacht negerts, hoe is het met jullie![]()
Pringles is fucked. Big timequote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:24 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Goed hoor, best warm:
[ afbeelding ]
Dat is toch geen weer voor een neger, sjongejonge![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pringles is fucked. Big time
Dat is toch geen weer voor een neger, sjongejonge
Ik ga zo tukken man, morgenvroeg met de treinquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:30 schreef Michhas het volgende:
PetrovJe komt als geroepen, ik verveel me kapot
Wauw, ik heb zojuist een van de ergste draken ooit getrotseerd en gezegevierd. Ik ben trots op mezelf.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
I'm up fot it Piet!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tuurlijk welWe noemen het " Pierre's Portable Radar Party " !
![]()
Vanmorgen heeft Mrs gewoon een fucking muis gevangen binnen. Geen idee hoe die naar binnen is gekomen....
Nu warm aankleden, drek schaatsen en sleeën![]()
![]()
Dat had ik ook laatst, alleen was ie al dood. En nog moest ik gillen, dus toen wou ik zeker weten of die echt dood was dus porde ik met een bezemsteel op hem waardoor zijn ingewanden eruit kwamen en nog harder moest gillen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanmorgen heeft Mrs gewoon een fucking muis gevangen binnen. Geen idee hoe die naar binnen is gekomen....
Nu warm aankleden, drek schaatsen en sleeën
Ik heb nu ook Skyrimquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Morgen MGS
. Al ga ik morgen met onze Sold lekker door Skyrim lopen
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Hij Quickscoped hemquote:
Mooooooiquote:! Al komt PostNL vandaag niet, dus geen MGS
Komen ze niet vandaag? Geen Soul Calibur vandaag dusquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooooooi! Al komt PostNL vandaag niet, dus geen MGS
![]()
![]()
Ok er zijn ergere fanbois dan apple fanbois (ik geloofde het ook niet)
Maar ze overspoelen mijn facebook.
DE LOWLANDS FANBOIS!
kijk mij in de wachtrij staan voor een te duur kaartje voor een festival waarvan ik de bands nog niet eens weet!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hier iig niet , al weet je het nooit met die track & tracequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Komen ze niet vandaag? Geen Soul Calibur vandaag dusTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Gewoon blokkeren die lui.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
DE LOWLANDS FANBOIS!
kijk mij in de wachtrij staan voor een te duur kaartje voor een festival waarvan ik de bands nog niet eens weet!
[ afbeelding ]![]()
Had gewoon geen gevoel meer in mn vingers toen ik gisteravond thuiskwam.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pringles is fucked. Big time
Dat is toch geen weer voor een neger, sjongejonge
Kon mn veters niet losmaken. Driedubbele knopen.
na regen, ben ik er.
Hier staat chaffeur is onderweg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Mooooooi! Al komt PostNL vandaag niet, dus geen MGS
Net 75 euro betaald voor een knipbeurt, rib uit mijn lijf maar de eerste x dat ik niet jankend thuis kom
Gastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:11 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Had gewoon geen gevoel meer in mn vingers toen ik gisteravond thuiskwam.
Kon mn veters niet losmaken. Driedubbele knopen.
Was je op de fiets?![]()
![]()
75 EURO?! Wauwie wauwieeee... Sommige mensen kunnen daar een week van eten, holy shitquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:26 schreef tliciouz het volgende:
Net 75 euro betaald voor een knipbeurt, rib uit mijn lijf maar de eerste x dat ik niet jankend thuis kom![]()
![]()
![]()
Jij geeft ook 60 voor een game. Of wat denk je van het roken?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
75 EURO?! Wauwie wauwieeee... Sommige mensen kunnen daar een week van eten, holy shit![]()
Waar ben je in godsnaam geweest dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij geeft ook 60 voor een game. Of wat denk je van het roken?![]()
![]()
Ik zie het ja...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:54 schreef KneusTeun het volgende:
DE LOWLANDS FANBOIS!
[ afbeelding ]
Mensen die dit soort shit op Facebook zetten![]()
![]()
Inderdaad, 750 euro voor 4 kaartjesquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:33 schreef SoldMayor het volgende:
De prijzen voor al dat soort evenementen.![]()
_!
![]()
Salon B, bij het politiebureau. Maar heb het ook geverfd, vandaarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar ben je in godsnaam geweest dan?
Blondje, redhead?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Salon B, bij het politiebureau. Maar heb het ook geverfd, vandaar
Elk jaar is er hier net buiten Oss ook zo'n festival en daar komen allemaal van die niets zeggende artiesten en toch wordt er 85 euro voor een kaartje gevraagd.![]()
![]()
O daar zag ik laatst al reclame voor ergens... Is dat nieuw?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Salon B, bij het politiebureau. Maar heb het ook geverfd, vandaar![]()
Lowlands was vroeger een tof festival tegenwoordig is het maar een verzameling van m00iboys en vintage girls. Ik ga lekker naar sziget van de zomer ook al is dat steeds meer verrotter aan het worden met al die gare nederlanders.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Inderdaad, 750 euro voor 4 kaartjes![]()
_!
![]()
Dan is 75 euro heul niet duurquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Salon B, bij het politiebureau. Maar heb het ook geverfd, vandaar![]()
![]()
Dat lijkt me inderdaad nog wel een keer vet, sowieso Hongarijequote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lowlands was vroeger een tof festival tegenwoordig is het maar een verzameling van m00iboys en vintage girls. Ik ga lekker naar sziget van de zomer ook al is dat steeds meer verrotter aan het worden met al die gare nederlanders.Twee keer op vakantie geweest daar, fucking chill land
![]()
![]()
Daarom kun je beter ook maar naar de Sold Holland in the Hood on Tour komen.
5 euro per kaartje en bejaarden gratis.![]()
![]()
Ik ben downquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:38 schreef SoldMayor het volgende:
Daarom kun je beter ook maar naar de Sold Holland in the Hood on Tour komen.
5 euro per kaartje en bejaarden gratis.![]()
![]()
quote:
Ben er zo jongenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:40 schreef SoldMayor het volgende:
Ik ga maar BF3 doen aangezien nicklas er niet is en niet Skyrim doet.
Hmm.. Het ziet eruit alsof iemand net zijn billetjes heeft afgeveegd met dat haar...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Blond? Grapjas
Precies dit, ook met dat lichte onderin.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sziget lijkt me tof, maar wat jij zegt dus. Met alle fokkers daarheenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lowlands was vroeger een tof festival tegenwoordig is het maar een verzameling van m00iboys en vintage girls. Ik ga lekker naar sziget van de zomer ook al is dat steeds meer verrotter aan het worden met al die gare nederlanders.
Van de zomer nog bijna met de auto naar exit fest te gaan maar servië durfde ik niet aan met mijn verneukte Peugeot 106quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad nog wel een keer vet, sowieso HongarijeTwee keer op vakantie geweest daar, fucking chill land
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hmm.. Het ziet eruit alsof iemand net zijn billetjes heeft afgeveegd met dat haar...Ik zou eens met mijn billen over je haar heen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ben er erg blij mee!
Bij mij wisten ze gister al te vertellen dat ie niet binnen zou komengvd
als je gewoon de stad in was gegaan had je hem ook zelf kunnen hebben, maar jij bent lui en luie mensen moeten boetenquote:![]()
Ik heb hem via de 'gewone' post binnengekregen. Dat van jou is waarschijnlijk een pakket of niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bij mij wisten ze gister al te vertellen dat ie niet binnen zou komengvd
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar jij bent lui en luie mensen moeten boeten![]()
![]()
Ik wou net zeggen sziget is ook al helemaal kapot. 6 jaar terug was het nog redelijk onbekend, tegenwoordig is het gewoon lowlands. Er wordt grof verdiend aan al die westerse verwende jongeren die erheen gaan. Wat eerst een euro kosten kost nu ook gewoon 5 euro.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lowlands was vroeger een tof festival tegenwoordig is het maar een verzameling van m00iboys en vintage girls. Ik ga lekker naar sziget van de zomer ook al is dat steeds meer verrotter aan het worden met al die gare nederlanders.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
ik woon niet in de stadquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als je gewoon de stad in was gegaan had je hem ook zelf kunnen hebben, maar jij bent lui en luie mensen moeten boetenJa ik snap dat niet echt, aangezien normaal gewoon via de gewone post gaat en nu zelfs een track en trace kreegquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb hem via de 'gewone' post binnengekregen. Dat van jou is waarschijnlijk een pakket of niet?
En ik heb hem al een week, dus opzich maakt dat geen fuck uit
Ik zou nogal gek zijn om ook nog een treinkaartje te gaan dokken om een game te gaan halenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:56 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik ook niet, zit nu in de trein terug.
Want ik doe moeite en moeite wordt beloontAls ze hier nou eens niet zo moeilijk deden, dan kocht ik de games hier wel, maar als half nederland een game verkoopt (ja zelfs 5 km verder, wat onder dezelfde regio valt) blijven hun aan de release datum vast houden
Valt wel mee toch?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:29 schreef Michhas het volgende:
[..]
75 EURO?! Wauwie wauwieeee... Sommige mensen kunnen daar een week van eten, holy shit![]()
![]()
Weet je wel hoeveel schnitzels je met 75 euro kan kopen?quote:na regen, ben ik er.
Fucking boeiend wat andere mensen met hun geld doen, als het mainstream en dus duur wordt ben je gelijk een homo als ik sommigen hier mag geloven![]()
![]()
Freek fifa?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kasthipsters.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 14:49 schreef Tauchmeister het volgende:
Fucking boeiend wat andere mensen met hun geld doen, als het mainstream en dus duur wordt ben je gelijk een homo als ik sommigen hier mag geloven![]()
Met die btw die omhoog is gegaan wordt het al snel duur. Gisteren 2 kaartjes voor Awakenings Pasen gekocht a 45 euro per stuk.
15 jaar geleden was dat 27,50 in guldens...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:13 schreef Doopy-X- het volgende:
Met die btw die omhoog is gegaan wordt het al snel duur. Gisteren 2 kaartjes voor Awakenings Pasen gekocht a 45 euro per stuk.
15 jaar geleden was dat 27,50 in guldens...
Dat lijkt er wel op jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:32 schreef SoldMayor het volgende:
Nicklas je xbox heeft een hartinfarct gehad na een potje mw3 of wa?
MW3
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die van mij is per ongeluk door midden gegaan![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:23 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik ga overstag.
*maakt vleesboek aan*![]()
![]()
doe je dat nou om foto;s van titty te zien?![]()
Jup.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:33 schreef Bozz187 het volgende:
[..]![]()
![]()
doe je dat nou om foto;s van titty te zien?![]()
ja het is kut! en je komt er nooit meer vanafquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Niet dus
Ik roep al 3 jaar dat FB kut is, nu maar eens kijken of dat echt zo is
http://www.southpark.nl/episodes/1404/![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ineens vind ik dit op de Facebook van Daan![]()
![]()
Die shit wordt absurd hard ingehaaldquote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:41 schreef Michhas het volgende:
Dacht ik vanavond een pilsje te gaan drinken met Pieter, rijden er gaan treinenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Is Facebook ook zo aan het kloten de laatste tijd bij jullie?
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 16:45 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Ineens vind ik dit op de Facebook van Daan![]()
Jep, reacties die niet verschijnen, of na een tijdje weer weggaan. Dat soort kutzooi.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Is Facebook ook zo aan het kloten de laatste tijd bij jullie?You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Compleet andere foto's bij vrienden...quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jep, reacties die niet verschijnen, of na een tijdje weer weggaan. Dat soort kutzooi.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Op Android is FB pas kut sinds de laatste update. Allemaal moeilijk langzaamquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Compleet andere foto's bij vrienden...![]()
GMTAquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.
Ik heb geen Android meerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op Android is FB pas kut sinds de laatste update. Allemaal moeilijk langzaam
SoldMayor
Kwam toevallig Nick tegen in mijn lijstje....quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:35 schreef Kutstudent het volgende:
facebook maken en dan als eerste fokkers gaan toevoegen.![]()
Gevonden. Volgens mij.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Wie het eerst Doopstah heeft gevondenHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Jupquote:hoe kan dat dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Kwam toevallig Nick tegen in mijn lijstje....Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat staat vast.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die shit wordt absurd hard ingehaald![]()
Wanneer en waar? Dan kom ik ook even 1/3 van het bier van de betreffende stad consumeren. Als jullie dat chill vinden tenminste.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Puik plan. Sowieso ergens in de komende vier weken lijkt me een goed idee, het is te lang geleden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:54 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wanneer en waar? Dan kom ik ook even 1/3 van het bier van de betreffende stad consumeren. Als jullie dat chill vinden tenminste.
Ik zou vanavond wel naar Den Bosch willen komen, graag zelfs, maar dat gekut met die treinenDan is DB toch net iets te ver
![]()
![]()
Ik zit in Delft, brak te zijn en stinkend al heel de dag te fokken en series te kijken. Dus dat zou 'm sowieso niet worden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Puik plan. Sowieso ergens in de komende vier weken lijkt me een goed idee, het is te lang geleden.
Ik zou vanavond wel naar Den Bosch willen komen, graag zelfs, maar dat gekut met die treinenDan is DB toch net iets te ver
Clichématige diarree,.quote:![]()
Die shit ga ik dus echt niet kijkenquote:![]()
![]()
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:12 schreef tliciouz het volgende:
Kom dan volgend weekend naar Arnhem?![]()
Dat soort shit kan ik dus echt niet kijken.quote:![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat soort shit kan ik dus echt niet kijken.GMTA enzulks.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die shit ga ik dus echt niet kijken
Ik kan er niet tegen![]()
![]()
Al geef je me 50 euro, gewoon niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
GMTA enzulks.
Ik kan er niet tegen![]()
Soweiso in een stad met nachtnet, anders moet ik knakervroeg terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Iemand op facebook:MUST... NOT... REACT....quote:Ik ga naar Lowlands toe, ik ga naar Lowlands toe..Met mijn vriendjes en vriendinnetjes
Erg he, mensen die plezier maken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand op facebook:
[..]
MUST... NOT... REACT....![]()
![]()
Me First & The Gimme Gimmes is fuckin episch yo!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:20 schreef Kutstudent het volgende:
Iemand op facebook:
[..]
MUST... NOT... REACT....![]()
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noooooooo! We gaan niet fucking meeten in Arnhem, Arnhem is KUT.All good things are wild and free.![]()
Lasagne
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Erg he, mensen die plezier maken.Nee, van die 185 euro kan je veel leukere dingen doen.
Utje.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.Nee, van die 185 euro kan je veel leukere dingen doen.
![]()
![]()
Jij gaat nooit naar een feestje?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kom op man, 185 euro betalen om 3 dagen in andermans stront te mogen liggen en waterig bier te drinken.Nee, van die 185 euro kan je veel leukere dingen doen.
![]()
Oh jawel, maar ik geef die 185 liever uit aan 3 dagen chille kroegen in met mooie en schone mensen dan daar als varkens in de modder gaan rollen.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh jawel, maar ik geef die 185 liever uit aan 3 dagen chille kroegen in met mooie en schone mensen dan daar als varkens in de modder gaan rollen.![]()
![]()
En dat dan ook nog eens in je facebook status te gaan zetten.
Jij snapt mequote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja oke, en nachtnet idd. Zeg maar waar en ik ben er.
Dan nog liever Nijmegen, is voor iedereen beter bereikbaar, en Café Samson![]()
![]()
Nijmegen heeft toch ook geen nachtnet?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij snapt me [ afbeelding ]
Dan nog liever Nijmegen, is voor iedereen beter bereikbaar, en Café SamsonAll good things are wild and free.![]()
Nee klopt, maar Nijmegen is vanaf Utrecht beter bereikbaar. En onze zuiderse vrinden moeten sowieso via Utrecht reizen (volgens mij).quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijmegen heeft toch ook geen nachtnet?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: