quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat nog steeds, prachtigOf met zijn allen in dat kleine huisje op Firing Range zitten
Of al die RPG's of Cracked en op Havana
![]()
Soldmayor met zijn verloren claymore Geelkapje![]()
![]()
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat die tijden gevlogen zijn, zou nog wel een keer zo'n avond/nacht mee willen maken
Door Pringlesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoor![]()
Die voice message van Soldmayor met zijn Barbecue op Havana, in de bar vlakbij domination punt CDie voice message van jou met "Er is brand in de pand"
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Door Pringles
Ik heb Black Ops ingeruild voor BF3...
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeld
Ben je trouwens aan het werk nu?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voor![]()
Laatst trouwens nog Black Ops gedaan met Stef, er lopen alleen maar idioten rond in dat spel
Jazekerquote:
Ga je daarna zuipen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
JazekerBejaarden pesten, alleen zijn er geen bejaarden
11 uur klaar
Nee, helaas niet. Morgen richting Apeldoorn, naar mijn broer. Daarna naar het broertje van Marloes, die gaat voor een aantal maanden naar Afrika toe. En zondagochtend weer bejaarden pestenquote:
Dat met die brand was ik wel bijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoor![]()
Die voice message van Soldmayor met zijn Barbecue op Havana, in de bar vlakbij domination punt CDie voice message van jou met "Er is brand in de pand"
Maar... Dat...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Morgen richting Apeldoorn, naar mijn broer. Daarna naar het broertje van Marloes, die gaat voor een aantal maanden naar Afrika toe. En zondagochtend weer bejaarden pesten
Helaas man, ik ga morgen al vrij vroeg, en ik ga 's avonds pas weer naar Tilburg terug, na het eten. Ben bang dat die hamburgers en dat bier niet gaat lukken morgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:57 schreef Michhas het volgende:
[..]
Maar... Dat...
Dat betekend dat je morgen langs Arnhem komt? Denk jij wat ik denk mijn broeder?
Alleen bier dan? Na het eten?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Helaas man, ik ga morgen al vrij vroeg, en ik ga 's avonds pas weer naar Tilburg terug, na het eten. Ben bang dat die hamburgers en dat bier niet gaat lukken morgen
Als de treinen normaal rijden dan doen we op het station lekker een halve literquote:
Laat morgen maar even wetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als de treinen normaal rijden dan doen we op het station lekker een halve liter
Sowiesoquote:
dan liever bf3, dan kun je ook lekker kutten met c4 en een jeepquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik zit net te denken, in MW3 heb je ook wel mogelijkheden tot idioot doen, je kan rondrennen met een Trophy System en met Portable Radars
Maardiehebbikniequote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dan liever bf3, dan kun je ook lekker kutten met c4 en een jeep
Die heb ik nog welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Ik zit net te denken, in MW3 heb je ook wel mogelijkheden tot idioot doen, je kan rondrennen met een Trophy System en met Portable Radars
Wij kunnen ons toch ook aanpassen aan jouquote:
Dat zal dus nooit meer gebeurenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:05 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Moeten we wel veel mensen hebben, anders is het niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |