Nee man, wintersport, apres skien, snitzeltjes eten, apres apres skien, allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 11:52 schreef KneusTeun het volgende:
Wie gaan er dit weekend wel van dubbel XP genieten?
Deus Ex 3 bedoel jequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Fsmxi het volgende:
Inb4 GOTY 2011 wordt Mass Effect 3, portal 2 of TES V
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.quote:
Dan moet je nooit meer gaan prestigen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar wil mn Pro perks niet kwijt raken, vooral Marathon Pro.
Een beetje zon..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:07 schreef tliciouz het volgende:
Jongens ga van die pc af en ga naar buiten. Dit weer.
Gaat gij prestigen?quote:
Gaat gij ook profiteren van de double xp weekend? Of carnaval?quote:
Agent zou en zal exclusive zijn ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het zou eerst een PS3 exclusive worden dus ik ging er vanuit dat het niet een port wordt. Maar dan nog haal ik hem voor PS3 voor de cutscene's etc.
Aaiiit.quote:
Er waren er best wel wat die BFbc2 speelde, die zijn nu allemaal aan de BO en andere zijn nog wel bezig met BF.quote:
iets met verkopen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Het was de perfecte afwisseling voor MW2
Wat voor laptop heb je? Jij zit toch op de TU/e? Daar hebben ze toch ook een laptop programma met hp elitebook? Want daar kun je shogun prima op draaien, ik heb die ook en de demo draait tot nu toe echt prima.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:10 schreef Fsmxi het volgende:
Mlegh, games van dit jaar die ik wil:
TES V: Skyrim
Mass Effect 3
Battlefield
Dead Space 2 (Ja, ik weet dat die uit is)
Total War: Shogun 2 (ook al kan ik die niet draaien)
Portal 2
Duke Nukem Forever
Dungeon Siege III vielleicht
Modern Warfare 3 waarschijnlijk
Gears of War 3.
En dan zijn er nog oudere games die ik ook nog moet
Heb de probook (4520s), die draait iets minder. Of ik onderschat dit dingquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:00 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Wat voor laptop heb je? Jij zit toch op de TU/e? Daar hebben ze toch ook een laptop programma met hp elitebook? Want daar kun je shogun prima op draaien, ik heb die ook en de demo draait tot nu toe echt prima.
Een demo van 7 gig trouwens, wtf.
Mijn mond viel vooral open van de geluiden. Dat klinkt echt levensecht man.quote:Op woensdag 2 maart 2011 12:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat het geen port is, en grafisch de PS3 lekkerder is. En minder lawaai. Ook de cutscenes hoeven niet zwaar terug gedrongen worden.
Maar mijn GOTY wordt http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-ep1 Hoe ziek dat eruit ziet! (ok is PC maar boeie)
Probeer het gewoon. Als hij de demo kan draaien kan die straks ook het hele spel draaien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 16:07 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Heb de probook (4520s), die draait iets minder. Of ik onderschat dit ding
En tevens:
OM NOM NOM
Ik ga nu geen 7 gig op mijn thuisinternet binnenhalenquote:Op woensdag 2 maart 2011 16:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Probeer het gewoon. Als hij de demo kan draaien kan die straks ook het hele spel draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |