SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Laat het gaan, mijn Bourgondische broeder.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:02 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh. Sorry. Ik voel altijd een immense drang om de McFondue te verdedigen.
Ons Goddelijke ambrozijn zal nooit wederkeren![]()
![]()
Gevonden!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laat het gaan, mijn Bourgondische broeder.
Ons Goddelijke ambrozijn zal nooit wederkeren
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Unglaublig. stelletje moordenaars.
Moeten jullie nou je dieren dood laten maken om een lekker smaakje in je mond te krijgen?
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?![]()
Zodra ze pillen gaan verkopen met de smaak van een McFondue, ben ik de eerste die ze kooptquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Moeten jullie nou je dieren dood laten maken om een lekker smaakje in je mond te krijgen?
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:14 schreef KoningStoma het volgende:
Lees de eerste letter van elke zin.
[ afbeelding ]
All good things are wild and free.![]()
U SM MAD ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:13 schreef KoningStoma het volgende:
Achtelijk is het.
Denken jullie er wel bij na?
Sm ja? mkayTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Succes, mijn haar was net één grote ijsklomp na een kwartiertje fietsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef PierreTT het volgende:
En nu door de sneeuw fietsen en de hele avond bejaarden pesten![]()
![]()
Ik heb een muts, zo'n kerstdingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Succes, mijn haar was net één grote ijsklomp na een kwartiertje fietsen
hihiquote:![]()
jeuj
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
![]()
Michhas als hij weer zo'n voicemessage inspreekt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Gamen begint te vervelen. FIFA is saai, BF3 is saai's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ook al gedaan, daarom pakte ik ook een bolt action.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:32 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je anders gaan spelen. Daarom pakte ik altijd de barret in mw2's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Daarom ook 3 weken de xbox niet aangeraakt, nu is het wel weer lachenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:28 schreef Tauchmeister het volgende:
Gamen begint te vervelen. FIFA is saai, BF3 is saai. Zal eens ff fifa gaan doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Er komen gewoon geen games uit die me echt weten te boeien. Na een week of twee is het leuke er wel weer van af.![]()
Herkenbaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Er komen gewoon geen games uit die me echt weten te boeien. Na een week of twee is het leuke er wel weer van af.
Ja ik weet ook niet op welke game ik me moet verheugen...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
kom fifa iemand
Dat wijf bij WIDM "Ik heb een cursus oorlogs verslaggeving gedaan, en daardoor weet ik dat je zigzaggend moet rennen voor een scherpschutter. Dan kan ie je niet raken"
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelenDie heeft Generation Kill niet gezien zeker!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Dat wijf bij WIDM "Ik heb een cursus oorlogs verslaggeving gedaan, en daardoor weet ik dat je zigzaggend moet rennen voor een scherpschutter. Dan kan ie je niet raken"
[ afbeelding ]![]()
Volgens mij is het gemiddelde IQ sowieso het laagst ooit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelen
[..]
Die heeft Generation Kill niet gezien zeker!
Die stemming van vorige keer was ook zo'n ongelofelijk stukje muppet tv.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Toevallig laatst aan begonnen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:42 schreef Cliffy het volgende:
Ben nu Dead Space eindelijk eens aan het uitspelen
[..]
Die heeft Generation Kill niet gezien zeker!
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
NICE!!!!! ik had me file al rond half 3 24km bij oude-rijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef Rossdale het volgende:
Awesome handrembochtjes maken
Alleen nu file helaas![]()
Ik doelde op dead spacequote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
die is focking episch!!! moet hem binnenkort maar weer eens kijken
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Ja man, veel bezig de laatste tijd. Niet echt veel thuis enzo. Maar nu heb ik geen keus, dus lekker weekendje forever alone op mijn kamertje.quote:I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:42 schreef KoningStoma het volgende:
Die rijden niet als er 2 cm sneeuw ligt.![]()
Bij Stoma doen ze alles met de bolderkar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?![]()
maar die kan wel door de sneeuw heenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:45 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Bij jullie hebben ze toch huifkarren?![]()
Nee. Gewoon een paar boomstammen met een paar planken erop.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Stoma doen ze alles met de bolderkar.![]()
epic, en bier drinken terwijl we verplaatsenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:51 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Gewoon een paar boomstammen met een paar planken erop.![]()
Echt, NederlandIn Rusland rijden treinen door een fckn sneeuwstorm. Hier meteen alles plat.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Het is den drukte mien jong. Op nu.nl stond ook dat Amsterdam Centraal het toneel van een grote chaos wasquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
Echt, NederlandIn Rusland rijden treinen door een fckn sneeuwstorm. Hier meteen alles plat.
Werd er omgeroepen dat er toch een trein reed, meteen iedereen daarheen sprinten
in rusland is ook maar 1 traject ,met 1 trein per weekquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
![]()
Boh, saai hier. Geen bejaarde te zienHelp mij de tijd hier door te komen
quote:
nice graag gedaan ik ken hem ook niet zit zelf die met alice cooper te kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Super, meteen even kijkenMuppets
Ik ken deze nog niet
![]()
Hugo ,Gertjan and 25 others like this.quote:
i knowquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hugo ,Gertjan and 25 others like this.![]()
vooruit
ik like hem ookTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ze zou jou ook meehelpen?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
doe mee aan de competitiequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
fixed.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Kutstudent het volgende:
Fifa 12, wat een intens kankerspel.xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
welke fix?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
je linkt meteen naar het eindequote:
en toen kwam ik hier nog niet zo vaakTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Good times man, good times...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je linkt meteen naar het einde
en toen kwam ik hier nog niet zo vaak
Die eerste en tweede paginaMet 12 man een Black Ops server kapen en alleen maar met RPG's en Jammers rondrennen
![]()
![]()
Met die camera's op Firing Range inderdaad, daar zijn al die filmpjes op Youtube nog vanquote:
Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Met die camera's op Firing Range inderdaad, daar zijn al die filmpjes op Youtube nog van
Fucking awesome, die killcam![]()
![]()
Ja ik weet dat nog steeds, prachtigquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:40 schreef Michhas het volgende:
Ik heb die avond zo kankerhard gelachen, ik kon gewoon niet meer![]()
Of met zijn allen in dat kleine huisje op Firing Range zitten
Of al die RPG's of Cracked en op Havana
![]()
Soldmayor met zijn verloren claymore Geelkapje![]()
![]()
Die was er niet zo heel lang geleden nog joh..Vorige week nog koffie gedaan met die knulquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:37 schreef Michhas het volgende:
Where the fuck hangt Alex eigenlijk uit? Heb die kerel hier al weken niet meer gezien
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat nog steeds, prachtigOf met zijn allen in dat kleine huisje op Firing Range zitten
Of al die RPG's of Cracked en op Havana
![]()
Soldmayor met zijn verloren claymore Geelkapje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat die tijden gevlogen zijn, zou nog wel een keer zo'n avond/nacht mee willen maken![]()
![]()
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat die tijden gevlogen zijn, zou nog wel een keer zo'n avond/nacht mee willen maken![]()
Die voice message van Soldmayor met zijn Barbecue op Havana, in de bar vlakbij domination punt CDie voice message van jou met "Er is brand in de pand"
Door Pringlesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
U zei? Ik heb Black Ops nog steeds hoor![]()
Die voice message van Soldmayor met zijn Barbecue op Havana, in de bar vlakbij domination punt CDie voice message van jou met "Er is brand in de pand"
Ik heb Black Ops ingeruild voor BF3...![]()
![]()
[SC]#75 MW2: Woohoo, nummer 75, jubileumpje ALLES! Nomo.
Ik zit gewoon al die fucking topics door te lezen![]()
![]()
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Door Pringles
Ik heb Black Ops ingeruild voor BF3...Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh maar in MW2 kunnen we ook kutten!![]()
![]()
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voorquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hellz yeah! Heb die vorige week nog gespeeld![]()
Laatst trouwens nog Black Ops gedaan met Stef, er lopen alleen maar idioten rond in dat spel
Ben je trouwens aan het werk nu?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
In MW2 kan je ook wel goed kloten moet ik zeggen, MW3 is daar wat minder geschikt voor![]()
Laatst trouwens nog Black Ops gedaan met Stef, er lopen alleen maar idioten rond in dat spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |