dag voor de verkoop, sta nu al stijf van de spanningquote:
GOOSFRABA!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:02 schreef leeell het volgende:
[..]
dag voor de verkoop, sta nu al stijf van de spanning
Dan heb je nog 6-7 maanden om een kaartje te bemachtigen. Ze gaan hier op fok met bosjes over de toonbank.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat ik geen kaartje zal gaan bemachtigen
do you want toquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat hard,
Maar Franz Ferdinand heeft wel fine nummers:
Take Me Out (veruit hun beste natuurlijk)
Micael
Tell Her Tonight
This Fire
Walk Away
Ulysses
Can't Stop Feeling
Heb 2 jaar geleden ook uiteindelijk een extra kaart kunnen regelen voor een vriend van me, maar ik weet niet of ik het deze keer erg zal vinden. Heb sowieso nog niemand om mee te gaan. Het zal wel een scheldwoord zijn hier, maar naar Pinkpop zou ik graag willen dit jaar. (eigenlijk alleen al door the boss) Dat kost natuurlijk ook weer genoeg geldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je nog 6-7 maanden om een kaartje te bemachtigen. Ze gaan hier op fok met bosjes over de toonbank.
Toevallig een kwartiertje geleden de cd met take me out erop opgezetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat hard,
Micael
Tell Her Tonight
This Fire
Walk Away
Ulysses
Can't Stop Feeling
Dat filmpje @ Lowlands. Krijg iedere keer kippenvel bij dat heerlijk gitaarstukjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toevallig een kwartiertje geleden de cd met take me out erop opgezet.
prima setlist voor een avondje Alpha wat mij betreft. Het zou voor mij absoluut geen zekerheid zijn, maar wel een prima naam.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat hard,
Micael
Tell Her Tonight
This Fire
Walk Away
Ulysses
Can't Stop Feeling
dat filmpje is ziek jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat filmpje @ Lowlands. Krijg iedere keer kippenvel bij dat heerlijk gitaarstukje
Je hebt mijn icoontje gejat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok we zijn er het over eens, Franz Ferdinand Grolsch afsluiter ?
Of een na laatste spot in de Alpha?
Dat was epischquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef leeell het volgende:
de alpha-afsluiting is voor oude sterren
The Offspring
ik heb zo erg staan springen daarzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was episch
En toen haalde enkele reviewers het nog in hun kop om te zeggen dat ze tegenvielen. De hele Alpha ging uit z'n naad
We zullen zien, maar in de Grolsch staan als afsluiter toch vaak niet echt bands die 3 jaar eerder nog de Alpha vol kregen.. Fleet Foxes, Sigur Ros, Beady Eye (ondanks Gallagher) is toch echt een maatje minder populair.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind dat ze het budget aan iets anders moeten besteden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Sigur Ros nooit gezien, verdommequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef ohnikua het volgende:
[..]
We zullen zien, maar in de Grolsch staan als afsluiter toch vaak niet echt bands die 3 jaar eerder nog de Alpha vol kregen.. Fleet Foxes, Sigur Ros, Beady Eye (ondanks Gallagher) is toch echt een maatje minder populair.
Maar eerst maar eens zien of ze überhaupt worden geboekt
Los hiervan, ZIN IN:
nog meer troep als within temptation zekerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het budget aan iets anders moeten besteden.
Daar ben ik weggelopenquote:
Neen, meer punk, meer ska, meer folk, meer punkfolk, meer skafolk, meer skapunkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
nog meer troep als within temptation zeker
boh heerlijk spacend man , zo rustgevendquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ben ik weggelopen
Ik dacht dat ik in de Efteling liep
Misschien dat Dick Dale op LL wel schittert. Paar jaar geleden in Den Haag gezien en dat was wel een beetje een aanfluiting..maar dat lag denk ik vooral aan het geluid want Triggerfinger was er ook niet om aan te horen.quote:
Google geeft mij 2009quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Sziget heeft Mando Diao, hebben die alleens op Lowlands gestaan?
In 2008 sloten ze Grolsch af, beste optreden dat ik ooit heb gezien, echt geweldig. Ze komen dit jaar met een nieuw album, dus als ze nog gaan touren zou het me allerminst verbazen, zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Sígrur Ros mag trouwens ook wel een keer richting Biddinghuizen komen
DAT zou zo gaaf zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien dat Dick Dale op LL wel schittert. Paar jaar geleden in Den Haag gezien en dat was wel een beetje een aanfluiting..maar dat lag denk ik vooral aan het geluid want Triggerfinger was er ook niet om aan te horen.
Lijkt me wel vet, zo'n surffeestje in de India ofzo.
Ja toch? Zou wel druk worden denk ik.quote:
ik hoef geen gallagher te zien als ze niet tesamen staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik gok dat er dit jaar weer een Gallagher in de Grolsch staat
Boeiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja toch? Zou wel druk worden denk ik.
lijkt me idd een goede kanshebber!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Wakker worden doe ik liever bij Shakespearequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef leeell het volgende:
Agnes Obel was heerlijk wakker worden vorig jaar
Ik ging vorig jaar toch goed los op Beady Eye ! Vond het goede show.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoef geen gallagher te zien als ze niet tesamen staan
ik kan er niet naar kijken zonder te denken aan "dit is geen WtSMG"quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar toch goed los op Beady Eye ! Vond het goede show.
Echt? Ik vind Oasis wel leuk, maar echt niet super of zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:36 schreef leeell het volgende:
ik zou 185 neerleggen om Liam/Noel weer samen Whats the story (morning glory) zien te doen
Eens, stonden heel strak te spelen, prima show!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ging vorig jaar toch goed los op Beady Eye ! Vond het goede show.
ik heb zo'n beetje mijn grootste liefdes live gezien (Pink Floyd's The Wall, Bob Dylan, Mark Knopfler, Paul McCartney, Offspring, etc etc) , alles wat ik wil de eigenlijk behalve Oasisquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Oasis wel leuk, maar echt niet super of zo.
wij gaan wel door zonder jequote:
dan wel de goede graag, beady eye is niet om aan te horenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
High Flying Birds is een stuk beter jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan wel de goede graag, beady eye is niet om aan te horen
En lijkt me logische band om op Lowlands te staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef leeell het volgende:
[..]
High Flying Birds is een stuk beter ja
videogames klinkt nog wel goed ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:41 schreef rubbereend het volgende:
Ow en om maar eens wat geks te noemen: Ik zie Lana del Rey wel op Lowlands komen als ik haar album zo hoor
qftquote:
Dit zijn de echte OG's.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:44 schreef leeell het volgende:
ik skip morgen trouwens mijn eindpresentatie voor kaarten
prioriteiten niggers !
wie de neuk roostert dat nu ook op zaterdag in manquote:
Tijdens de voorverkoop en op zaterdag.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:45 schreef leeell het volgende:
[..]
wie de neuk roostert dat nu ook op zaterdag in man
tis voor een of ander kut bedrijfquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:46 schreef TWP het volgende:
[..]
Tijdens de voorverkoop en op zaterdag.Die man/vrouw snapt gewoon niet hoe het werkt.
wutwaarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Vanavond dus Lowlove/Lowlands op Nederland 3 @23.05
En ter aanvulling nog even de instructies voor de CJP-verkoop:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
Via Facebook:
- Je kunt met iDeal en met credit card betalen...
- Morgen komen er twee links op de site te staan: eentje naar de webshop voor de reguliere kaarten en eentje naar die voor CJP kaarten.
- Kaarten worden alleen telefonisch en online verkocht: niet via Free Record Shop etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
India?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien dat Dick Dale op LL wel schittert. Paar jaar geleden in Den Haag gezien en dat was wel een beetje een aanfluiting..maar dat lag denk ik vooral aan het geluid want Triggerfinger was er ook niet om aan te horen.
Lijkt me wel vet, zo'n surffeestje in de India ofzo.
Radio 1quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:48 schreef TWP het volgende:
Net was op Radio 1 een interview met een planner van Lowlands. Of is dat al besproken hier?
- het was trouwens niet heel interessant, er kon niet eens een nieuwe naam vanaf. -
Ja in 1996quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
India?
Vorige keer stond Dick nog in de Alpha.
http://ogogo.loggy.nl/files/img233.jpg
Klopt. Het waren vragen in de trant 'vertel me eens wat iedereen al weet', helaas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Radio 1... Dat zijn toch vaak van die standaard interviews met weinig inhoud, en waar men niet door durft te vragen?
vertrouwbare bronnenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Is Lowlove trouwens echt een apparte instantie dan Lowlands?
Heb vaak het idee dat ze "toevallig" wat aan naampjes komen. En hun "bronnen" zijn behoorlijk vertrouwbaar...
True, maar als ik ergens anders ben is Lowlove.nl sneller gevonden dan het juiste topicquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef rubbereend het volgende:
Verder vind ik ze niet zo bijzonder. De mogelijke bands lijstjes kan iedereen hier zo maken. En qua geruchten en nieuwtjes is deze reeks vaak net zo snel of sneller
Als ik naar dat programma kijk, heb ik met terugwerkende kracht medelijden met K's Choice, als ik zie na wie ze op moesten treden..quote:
Mr Methane? Zegt me niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ik naar dat programma kijk, heb ik met terugwerkende kracht medelijden met K's Choice, als ik zie na wie ze op moesten treden..
YouTube maar ffquote:
Ja he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:20 schreef TWP het volgende:
Met Blaudzun ben ik toch wel onverwacht blij trouwens, die nieuwe plaat is echt heel tof.
Sterker nog, LL11 is dichterbij dan LL12...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind t altijd zo bizarheb met de vvk dan altijd zo'n BIJNA weer LL gevoel terwijl t nog keilang duurt gewoon
ja dat dusquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, LL11 is dichterbij dan LL12...
Je kunt bellen. Dan krijg je een acceptgiro-email die je op je smartphone wel zou kunnen checken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:35 schreef Thomas B. het volgende:
Zijn er morgenochtend ook manieren om mobiel kaartjes te kopen? Een of andere ticketbox app ofzo. Ik moet morgen werken en zie die kaartjes alweer door m'n neus geboord worden omdat tussenhandelaartjes zonodig alles tegelijk op moeten kopen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:33 schreef TWP het volgende:
Gogol Bordello
Dropkick Murphy's
Beirut
Heideroosjes
The xx
KISS
Electric Six
Rammstein
Party Animals
Zo.
Dat is niet zo moeilijk. Een kaartje zien te krijgen is wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Owja..maar eerst mag ik van mezelf zelf ook wel komen.
voor vorig jaar deden ze het volgens mij altijd precies een half jaar voor Lowlands... waarom is dat losgelatenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er geen Lowlandskaarten verkocht. Die zijn allemaal in 2010 verkochtquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor vorig jaar deden ze het volgens mij altijd precies een half jaar voor Lowlands... waarom is dat losgelaten
Wat een lading nieuwe en hippe bands...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu we toch met wens lijsten aan het stooien zijn doe ik ook mee:
Radiohead
Franz Ferdinand
Bloc Party
Noel Gallagher's High Flying Birds
Placebo
Madness
The XX
The Foals
Sígur Ros
Mumford & Sons (komen niet na hun bevestiging op PinkPop vermoed ik).
Biffy Clyro
Stereophonics
Gogol Bordello
Moss
The Strokes
The Talles Man On Earth
Moet dat?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een lading nieuwe en hippe bands...
daarom zeg ik ook voor vorig jaarquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorig jaar zijn er geen Lowlandskaarten verkocht. Die zijn allemaal in 2010 verkocht
Nou ja, op een paar teruggehaalde zwartkaarten na dan.
Op Lowlands het liefst wel. Een handvol gevestigde namen en de rest bands die pas volgend jaar voor het eerst op Pinkpop/Werchter staanquote:
Ik ben ook een Hipsterquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op Lowlands het liefst wel. Een handvol gevestigde namen en de rest bands die pas volgend jaar voor het eerst op Pinkpop/Werchter staan
Ik ben een Lima bezoeker. Met uitstapjes naar ABC/Iquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ik ben ook een Hipster![]()
Nee dit zijn puur namen die ik nog een keer wil zien. Met de kleine(re) bands heb ik het volle vertrouwen in de organisatie. Maarja ik ben inderdaad meer een Alpha/Grolsch/India bezoeker. Die moeten namelijk ook gevuld worden
Kom er maar in Sack, met je Radiohead/Ozzy Lowlandsplattegrondje!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Gelukkig heeft iedereen zo zijn gebied!
Daar was ik vorige keren ook een beetje bang voor. Er is ook altijd een druk email/sms/facebook aan de gang op dat moment. En dan lijkt niemand kaarten te hebben en vervolgens sta je weer met een grote groep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Als iedereen van de groep maar kaarten krijgt morgen.
Zou jammer zijn als de ene helft vd groep wel kaarten heeft en de andere helft niet.![]()
Oja, Angus and Julia Stone helemaal vergeten in m'n lijstje. Vreemd dat die nog niet eerder zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Klein wensenlijstje(zegt helemaal niet over de haalbaarheid)
- Angus and Julia Stone
- Fleet Foxes
- Underworld(alweer? ja alweer)
- Reel Big Fish(te lang geleden)
- Gogol Bordello
- Royksopp/Fever Ray
- Sivert Hoyem
- Wolfmother
- Patrick Watson
Ja, dat begrijp ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Oja, Angus and Julia Stone helemaal vergeten in m'n lijstje. Vreemd dat die nog niet eerder zijn geweest.
Absoluut niet... de kans dat je ooit nog terug kan keren naar LL11 is oneindig maal kleiner dan dat je LL12 gaat meemaken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet F5'en tot dat je de in de wachtrij zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
suffe vraag hoor maar zorg je met f5 niet juist voor dat je weer vooraan in de wachtrij wordt gegooid?
Da's niet duurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eerste goede aanbieding voor Lowlands is nu al bij Action te krijgen
Valt best mee inderdaad, terwijl het nog wel een redelijk fijn luchtbed is. In elk geval het fijnste luchtbed dat ik tot nu toe heb meegenomen naar Lowlandsquote:
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eerste goede aanbieding voor Lowlands is nu al bij Action te krijgen
Ik wel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...
Het eerste jaar had ik een crappy matje. Tweede jaar had ik een crappy luchtbed. Daarna een crappy zelfopblazend matje en pas bij de vierde keer had ik een degelijk luchtbed. Dat is voor mij de redenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef de_Paans het volgende:
Voor mensen die niks mee naar huis willen nemen is een goed, goedkoop nieuw luchtbed nooit weg, als ik een kaartje heb gaat mijn luchtbed voor de 9de keer mee naar lowlands.
Stom om gewoon spul te laten liggen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef de_Paans het volgende:
Voor mensen die niks mee naar huis willen nemen is een goed, goedkoop nieuw luchtbed nooit weg, als ik een kaartje heb gaat mijn luchtbed voor de 9de keer mee naar lowlands.
Geef maar toe. Je hebt die foto gemaakt voor die fijne dame linksquote:
Palmbomen in de X-Rayquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Ieder zijn ding toch. Als ik er voorbij kom is het inderdaad leuk. Had me vorig jaar bijvoorbeeld goed vermaakt bij Antwerp Ska Orkestra, waar ik "toevallig" voorbij liep.
Maar als ik eenmaal een "keuze" moet maken, dan ga ik toch voor de namen die me iets bekender zijn, en waar ik een paar nummers van mee kan zingen.
Bravo en X-Ray zijn ook leuk, maar ben eigenlijk uit de Dance scene gestapt omdat het me niet meer kon boeien, en daar weinig originaliteit in kon vinden. Maar in de nacht is het nog leuk, maar overdag ga ik liever wat bands bekijken.
Ook probeer ik een kijkje te nemen bij bands die er een feestje van kunnen maken. Zo kende ik vrij weinig van Floggin Molly voor Lowlands 2011. Maar ik wist dat ik daarbij moest zijn. Ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met de Jeugd van Tegenwoordig, maar ook daar had ik me goed vermaakt.
Gelukkig heeft iedereen zo zijn gebied!
Dat was echt geniaal! Hopelijk komt ie snel met z'n album.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:51 schreef leeell het volgende:
[..]
Palmbomen in de X-Ray
origineler krijg je niet
Palmbomen straks in Utrecht... maar ja. Morgen op tijd opstaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:58 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Dat was echt geniaal! Hopelijk komt ie snel met z'n album.
hoezo google chrome?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:43 schreef TWP het volgende:
Geld op rekening, check.
Account bij Ticketmaster, check.
CJP kaart, check.
Google Chrome, check.
Hehe, ik heb ook een helse rit moeten doorstaan om thuis te komen, terwijl ik gewoon had kunnen blijven slapen. Was om 2 uur thuis, maar ik zit er klaar voor!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:15 schreef AMDB het volgende:
Zo, na vier uur treinen thuis. Op tijd om morgen kaartjes te kunnen halen![]()
Zo maar gaan slapen zodat ik me morgen optimaal kan concentreren tijdens het tickets bestellen.
Ik ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Of iedereen wil de boel gewoon al een uur van tevoren open hebben staan zoals ik
Die 040 hoef je niet in te typen, dat is bij iedereen hetzelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:02 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb van iedereen cjp nr's met 8 cijfers maar bij een staat er 040- voor, heb het er al met hem over gehad maar het staat echt zo op z'n pas.. Hebben meer mensen dit?
eigenlijk bizar dat t nodig isquote:
5 euro luchtbed van de action. Keurig compact mee te nemen, prima op te slapen en dus niet de moeite om voor 5 e weer mee terug te nemenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stom om gewoon spul te laten liggen...
same herequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:25 schreef AionNL het volgende:
klaar met meerdere vensters in meerdere browsers, laat het geweld maar beginnen =)
Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
blijkbaar, niet gek ook, ik lees nml alleen maar mensen die nu al erin zitten
Dan zit je er al doorheenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg:
Tickets Not Available
Tickets are currently not available online, because the onsale has not yet begun.
Please check back for updates to the Onsale Dates & Times information displayed above.
Zit ik dan in de wachtrij? Of daarvoor nog ?
Verwijst door, dacht ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Verwijst livenation nu straks door naar ticketmaster, of verkopen ze beide?
Idd nu is de wachtrij weer volquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan zit je er al doorheenWil niks zeggen over hoe het om 11 uur is.
Je wordt vanuit Livenation doorgestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Verwijst livenation nu straks door naar ticketmaster, of verkopen ze beide?
bedoel dus al ingelogd klaarzitten ed, en twitter LL12 is trending, dit wordt echt weer om te jankenquote:
Ja, maar je kan niet via LiveNation kopen, die sturen je door naar de TicketMaster servers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:40 schreef vaasinbloem het volgende:
zijn livenation en ticketservice verschillende servers?
HOU OP! Captcha was HELL vorige keerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:42 schreef portie het volgende:
Alleen ticketservice zal ze verkopen. BTW die captcha's gaan ook weer grandioos veel problemen opleveren!
ah, thanks, dus het is beter op direct via ticketmaster te gaan? En die is hetzelfde als ticketservice?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet via LiveNation kopen, die sturen je door naar de TicketMaster servers.
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
ah, thanks, dus het is beter op direct via ticketmaster te gaan? En die is hetzelfde als ticketservice?
Ja. Maar mensen die nu in de wachtrij zitten worden daar straks net zo makkelijk weer uit gekickt.quote:
Als je op meer info klikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in een wachtrij?? Ik zit op de pagina van Ticketservice waar staat dat de kaartverkoop nog niet begonnen is ... en er staat alleen "meer info" bij
Hij is ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in een wachtrij?? Ik zit op de pagina van Ticketservice waar staat dat de kaartverkoop nog niet begonnen is ... en er staat alleen "meer info" bij
Met -19 voor het postkantoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:52 schreef Strychnos het volgende:
Kunnen we weer terug naar verkoop via postkantoren en dergelijke?
Dan hadden we vandaag met -20 voor de deur gelegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:52 schreef Strychnos het volgende:
Kunnen we weer terug naar verkoop via postkantoren en dergelijke?
De wachtrij is volgens mij om op die pagina te komen (nu tenminste). Die moet je refreshen tot de verkoop open gaat. Maar zou nu nog effe wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Ja maar nu zit iedereen met meerdere sessies en browsers en ik kom er al niet meer inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan hadden we vandaag met -20 voor de deur gelegen.
Was wel gezellig altijd
Je zou het niet zeggenquote:www.ticketmaster.nl is momenteel druk.
Vorig jaar waren er geen hardcopies toch ?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:55 schreef Thracier het volgende:
En nu twijfelen over e-tickets of hardcopies:P
wachtrij feestjequote:
Dat zou kunnen ja. We'll see.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef portie het volgende:
[..]
Vorig jaar waren er geen hardcopies toch ?
Volgens mij wel hoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef portie het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je wel hardcopies kopenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef portie het volgende:
[..]
Volgens mij kan je daar maar 1 kaartje max bestellen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog meer mensen die het via de cjp wachtrij gaan proberen?
Tsja... ga je nu nog even snel of pas als je een kaartje hebt kunnen kopen, wat best een uur kan duren?quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Godver, met m'n schele harses bijna Marilyn Manson kaartjes gekocht
Ben ook van de partijquote:
Die kan je laten blokkeren en dan krijg je nieuwe opgestuurd. Mochten ze niet aankomen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef Thracier het volgende:
Lullig als die dan niet aankomen op je postadres.
mijn balkje is bijna half volquote:
Nou, dan is de keuze makkelijk als het zo werkt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die kan je laten blokkeren en dan krijg je nieuwe opgestuurd. Mochten ze niet aankomen.
Ik sta op een kwartquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn balkje is bijna half vol
Je betaalt volgens mij wel 4,50 extra per kaartjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:58 schreef Thracier het volgende:
[..]
Nou, dan is de keuze makkelijk als het zo werkt.
Ik op eenachtstequote:
vliegt de eerste pagina er al weer uit =(quote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Waarschijnlijk niet..... ik heb nog 12 woorden te gaan voor hij vol is.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef vaasinbloem het volgende:
is dat balkje nog ergens op gebasseerd?
Lucky bastardquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn balkje is bijna half vol
Wij allemaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |