dag voor de verkoop, sta nu al stijf van de spanningquote:
GOOSFRABA!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:02 schreef leeell het volgende:
[..]
dag voor de verkoop, sta nu al stijf van de spanning
Dan heb je nog 6-7 maanden om een kaartje te bemachtigen. Ze gaan hier op fok met bosjes over de toonbank.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb het voorgevoel dat ik geen kaartje zal gaan bemachtigen
do you want toquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat hard,
Maar Franz Ferdinand heeft wel fine nummers:
Take Me Out (veruit hun beste natuurlijk)
Micael
Tell Her Tonight
This Fire
Walk Away
Ulysses
Can't Stop Feeling
Heb 2 jaar geleden ook uiteindelijk een extra kaart kunnen regelen voor een vriend van me, maar ik weet niet of ik het deze keer erg zal vinden. Heb sowieso nog niemand om mee te gaan. Het zal wel een scheldwoord zijn hier, maar naar Pinkpop zou ik graag willen dit jaar. (eigenlijk alleen al door the boss) Dat kost natuurlijk ook weer genoeg geldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan heb je nog 6-7 maanden om een kaartje te bemachtigen. Ze gaan hier op fok met bosjes over de toonbank.
Toevallig een kwartiertje geleden de cd met take me out erop opgezetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat hard,
Micael
Tell Her Tonight
This Fire
Walk Away
Ulysses
Can't Stop Feeling
Dat filmpje @ Lowlands. Krijg iedere keer kippenvel bij dat heerlijk gitaarstukjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toevallig een kwartiertje geleden de cd met take me out erop opgezet.
prima setlist voor een avondje Alpha wat mij betreft. Het zou voor mij absoluut geen zekerheid zijn, maar wel een prima naam.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Gaat hard,
Micael
Tell Her Tonight
This Fire
Walk Away
Ulysses
Can't Stop Feeling
dat filmpje is ziek jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat filmpje @ Lowlands. Krijg iedere keer kippenvel bij dat heerlijk gitaarstukje
Je hebt mijn icoontje gejat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ok we zijn er het over eens, Franz Ferdinand Grolsch afsluiter ?
Of een na laatste spot in de Alpha?
Dat was epischquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef leeell het volgende:
de alpha-afsluiting is voor oude sterren
The Offspring
ik heb zo erg staan springen daarzoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was episch
En toen haalde enkele reviewers het nog in hun kop om te zeggen dat ze tegenvielen. De hele Alpha ging uit z'n naad
We zullen zien, maar in de Grolsch staan als afsluiter toch vaak niet echt bands die 3 jaar eerder nog de Alpha vol kregen.. Fleet Foxes, Sigur Ros, Beady Eye (ondanks Gallagher) is toch echt een maatje minder populair.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind dat ze het budget aan iets anders moeten besteden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Sigur Ros nooit gezien, verdommequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:22 schreef ohnikua het volgende:
[..]
We zullen zien, maar in de Grolsch staan als afsluiter toch vaak niet echt bands die 3 jaar eerder nog de Alpha vol kregen.. Fleet Foxes, Sigur Ros, Beady Eye (ondanks Gallagher) is toch echt een maatje minder populair.
Maar eerst maar eens zien of ze überhaupt worden geboekt
Los hiervan, ZIN IN:
nog meer troep als within temptation zekerquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het budget aan iets anders moeten besteden.
Daar ben ik weggelopenquote:
Neen, meer punk, meer ska, meer folk, meer punkfolk, meer skafolk, meer skapunkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:24 schreef leeell het volgende:
[..]
nog meer troep als within temptation zeker
boh heerlijk spacend man , zo rustgevendquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar ben ik weggelopen
Ik dacht dat ik in de Efteling liep
Misschien dat Dick Dale op LL wel schittert. Paar jaar geleden in Den Haag gezien en dat was wel een beetje een aanfluiting..maar dat lag denk ik vooral aan het geluid want Triggerfinger was er ook niet om aan te horen.quote:
Google geeft mij 2009quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Sziget heeft Mando Diao, hebben die alleens op Lowlands gestaan?
In 2008 sloten ze Grolsch af, beste optreden dat ik ooit heb gezien, echt geweldig. Ze komen dit jaar met een nieuw album, dus als ze nog gaan touren zou het me allerminst verbazen, zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:25 schreef indiaantje89 het volgende:
Sķgrur Ros mag trouwens ook wel een keer richting Biddinghuizen komen
DAT zou zo gaaf zijnquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien dat Dick Dale op LL wel schittert. Paar jaar geleden in Den Haag gezien en dat was wel een beetje een aanfluiting..maar dat lag denk ik vooral aan het geluid want Triggerfinger was er ook niet om aan te horen.
Lijkt me wel vet, zo'n surffeestje in de India ofzo.
Ja toch? Zou wel druk worden denk ik.quote:
ik hoef geen gallagher te zien als ze niet tesamen staanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik gok dat er dit jaar weer een Gallagher in de Grolsch staat
Boeiequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja toch? Zou wel druk worden denk ik.
lijkt me idd een goede kanshebber!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik gok dat er dit jaar weer een Gallagher in de Grolsch staat
Wakker worden doe ik liever bij Shakespearequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:31 schreef leeell het volgende:
Agnes Obel was heerlijk wakker worden vorig jaar
Ik ging vorig jaar toch goed los op Beady Eye ! Vond het goede show.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:33 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoef geen gallagher te zien als ze niet tesamen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |