Kom er maar in Sack, met je Radiohead/Ozzy Lowlandsplattegrondje!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Gelukkig heeft iedereen zo zijn gebied!
Daar was ik vorige keren ook een beetje bang voor. Er is ook altijd een druk email/sms/facebook aan de gang op dat moment. En dan lijkt niemand kaarten te hebben en vervolgens sta je weer met een grote groep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:28 schreef Gitaarmat het volgende:
Als iedereen van de groep maar kaarten krijgt morgen.
Zou jammer zijn als de ene helft vd groep wel kaarten heeft en de andere helft niet.![]()
Oja, Angus and Julia Stone helemaal vergeten in m'n lijstje. Vreemd dat die nog niet eerder zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:36 schreef Nembrionic het volgende:
Klein wensenlijstje(zegt helemaal niet over de haalbaarheid)
- Angus and Julia Stone
- Fleet Foxes
- Underworld(alweer? ja alweer)
- Reel Big Fish(te lang geleden)
- Gogol Bordello
- Royksopp/Fever Ray
- Sivert Hoyem
- Wolfmother
- Patrick Watson
Ja, dat begrijp ik ook echt niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef TWP het volgende:
[..]
Oja, Angus and Julia Stone helemaal vergeten in m'n lijstje. Vreemd dat die nog niet eerder zijn geweest.
Absoluut niet... de kans dat je ooit nog terug kan keren naar LL11 is oneindig maal kleiner dan dat je LL12 gaat meemaken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sterker nog, LL11 is dichterbij dan LL12...
Je moet F5'en tot dat je de in de wachtrij zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
suffe vraag hoor maar zorg je met f5 niet juist voor dat je weer vooraan in de wachtrij wordt gegooid?
Da's niet duurquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eerste goede aanbieding voor Lowlands is nu al bij Action te krijgen
Valt best mee inderdaad, terwijl het nog wel een redelijk fijn luchtbed is. In elk geval het fijnste luchtbed dat ik tot nu toe heb meegenomen naar Lowlandsquote:
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De eerste goede aanbieding voor Lowlands is nu al bij Action te krijgen
Ik wel..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb alles al. Luchtbed, slaapzak, tent, stoeltjes, etc. etc. Ik snap mensen niet die dat elk jaar nieuw moeten kopen...
Het eerste jaar had ik een crappy matje. Tweede jaar had ik een crappy luchtbed. Daarna een crappy zelfopblazend matje en pas bij de vierde keer had ik een degelijk luchtbed. Dat is voor mij de redenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef de_Paans het volgende:
Voor mensen die niks mee naar huis willen nemen is een goed, goedkoop nieuw luchtbed nooit weg, als ik een kaartje heb gaat mijn luchtbed voor de 9de keer mee naar lowlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |