Waar lees je dat?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
blijkbaar, niet gek ook, ik lees nml alleen maar mensen die nu al erin zitten
Dan zit je er al doorheenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg:
Tickets Not Available
Tickets are currently not available online, because the onsale has not yet begun.
Please check back for updates to the Onsale Dates & Times information displayed above.
Zit ik dan in de wachtrij? Of daarvoor nog ?
Verwijst door, dacht ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Verwijst livenation nu straks door naar ticketmaster, of verkopen ze beide?
Idd nu is de wachtrij weer volquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan zit je er al doorheenWil niks zeggen over hoe het om 11 uur is.
Je wordt vanuit Livenation doorgestuurd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:36 schreef kikoooooo het volgende:
Verwijst livenation nu straks door naar ticketmaster, of verkopen ze beide?
bedoel dus al ingelogd klaarzitten ed, en twitter LL12 is trending, dit wordt echt weer om te jankenquote:
Ja, maar je kan niet via LiveNation kopen, die sturen je door naar de TicketMaster servers.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:40 schreef vaasinbloem het volgende:
zijn livenation en ticketservice verschillende servers?
HOU OP! Captcha was HELL vorige keerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:42 schreef portie het volgende:
Alleen ticketservice zal ze verkopen. BTW die captcha's gaan ook weer grandioos veel problemen opleveren!
ah, thanks, dus het is beter op direct via ticketmaster te gaan? En die is hetzelfde als ticketservice?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:42 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja, maar je kan niet via LiveNation kopen, die sturen je door naar de TicketMaster servers.
Ja.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:46 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
ah, thanks, dus het is beter op direct via ticketmaster te gaan? En die is hetzelfde als ticketservice?
Ja. Maar mensen die nu in de wachtrij zitten worden daar straks net zo makkelijk weer uit gekickt.quote:
Als je op meer info klikt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in een wachtrij?? Ik zit op de pagina van Ticketservice waar staat dat de kaartverkoop nog niet begonnen is ... en er staat alleen "meer info" bij
Hij is ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Hoe kom ik uberhaupt in een wachtrij?? Ik zit op de pagina van Ticketservice waar staat dat de kaartverkoop nog niet begonnen is ... en er staat alleen "meer info" bij
Met -19 voor het postkantoor.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:52 schreef Strychnos het volgende:
Kunnen we weer terug naar verkoop via postkantoren en dergelijke?
Dan hadden we vandaag met -20 voor de deur gelegen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:52 schreef Strychnos het volgende:
Kunnen we weer terug naar verkoop via postkantoren en dergelijke?
De wachtrij is volgens mij om op die pagina te komen (nu tenminste). Die moet je refreshen tot de verkoop open gaat. Maar zou nu nog effe wachtenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:50 schreef Retarded het volgende:
Ja maar nu zit iedereen met meerdere sessies en browsers en ik kom er al niet meer inquote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan hadden we vandaag met -20 voor de deur gelegen.
Was wel gezellig altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |