Christ, lees nog eens wat ik schrijf en probeer dat eens te begrijpen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:30 schreef betyar het volgende:
[..]Het gaat niet over mij maar goed. Je begint af te dwalen.
Wat hij doet in een uur is niet belangrijk, dat het werk goed is is belangrijk. Helaas zie je bij de vlugge mannetjes veel fouten en fouten maken op de bouw kosten veel uren, materiaal en dus veel geld.
In Brabant misschien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
MacBook's en Starbucks zijn dan ook passé.
HP en Illy zijn hipsterhip.
Dat lees ik al: Productiviteit op de korte termijn, funest voor de bouw.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Christ, lees nog eens wat ik schrijf en probeer dat eens te begrijpen.
Nee, dat wil je lezen, dat staat er niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat lees ik al: Productiviteit op de korte termijn, funest voor de bouw.
Onzin, mensen denken niet op lange termijn, maar willen korte termijnprikkels. Mensen met een bijstandsuitkering worden niet wakker met een lijst lange termijn doelen en de mogelijke beloningen in hun hoofd dat door werk geboden kan worden, als zij het ooit zullen vinden. Ze zien solliciteren als een last. Dus is het goed om ze direct positieve prikkels te geven en ze in hun portemonnee te stimuleren.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, niet echt
Ten eerste,
brieven? 1970 belde
Ten tweede
De taak van een werkeloze is niet "brieven" schrijven maar een baan vinden.
Ten derde
Het vinden van een baan moet de beloning zijn, dus de financiele prikkel moet van werken komen, niet van het zoeken ernaar.
Staat duidelijk dat je kijkt wat iemand per uur doet:quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, dat wil je lezen, dat staat er niet.
Later begonnen we over goed werk, helaas kost goed werk tijd en zal er dus minder productie gemaakt worden. Tenzij je met minder genoegen neemt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als de een in een uur 20 pallets timmert, en de ander 15, maar het het uurtarief hetzelfde is, is de eerste goekoper, want productiever.
Kijk, en daarom werkt links denken niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:37 schreef Picchia het volgende:
[..]
Onzin, mensen denken niet op lange termijn, maar willen korte termijnprikkels. Mensen met een bijstandsuitkering worden niet wakker met een lijst lange termijn doelen en de mogelijke beloningen in hun hoofd dat door werk geboden kan worden, als zij het ooit zullen vinden. Ze zien solliciteren als een last. Dus is het goed om ze direct positieve prikkels te geven en ze in hun portemonnee te stimuleren.
Positieve prikkels werken ook aanzienlijk beter dan negatieve prikkels, zoals angst voor werkloosheid.
Wel met winterbandjes? Wat voor auto heb je?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef Tem het volgende:
Ik ben vandaag maar met de auto gegaan... Niet echt veel vertrouwen in de NS in combinatie met sneeuw
Daarom?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kijk, en daarom werkt links denken niet.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, meid die ik ken is dood, hoor ik net.
Yup, Volvoquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:40 schreef Auti het volgende:
[..]
Wel met winterbandjes? Wat voor auto heb je?
Gelukkig, dan ben ik geen hipster meer met mijn MacBook Pro.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
MacBook's en Starbucks zijn dan ook passé.
HP en Illy zijn hipsterhip.
Hoe moet ik deze smiley nu eigenlijk interpreteren, want volgens mij begrijp ik hem steeds verkeerd.quote:
Hier begint het op te klaren na een wolkenveldje......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
Het sneeuwt! Wat een noodweer mensen, ik tel 3 hele(!) vlokjes per minuut. Ligt Nederland al plat?
Het staat voor verbazing ouwe.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:43 schreef Auti het volgende:
[..]
Hoe moet ik deze smiley nu eigenlijk interpreteren, want volgens mij begrijp ik hem steeds verkeerd.
In mijn ogen lijkt hij ongepast want ik vind het een soort van lachende clown iets. Maar het kan ook een soort van verbazing smiley zijn? Ik zie het iig altijd als een soort van funny iets, maar waar staat die smiley nu eigenlijk voor, wat moet het voorstellen?
En gecondoleerd Koos
Hier aan de kust sneeuwt het nu best aardig.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
Het sneeuwt! Wat een noodweer mensen, ik tel 3 hele(!) vlokjes per minuut. Ligt Nederland al plat?
En ik moet vandaag 3 uur treinenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef Voorschrift het volgende:
Laat maar mooi daar bij blijven, anders kan ik vanavond weer filerijden, en ergeren aan vrouwen en bejaarden die 20km/u te langzaam rijden om die ene vlok.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Hier begint het op te klaren na een wolkenveldje......![]()
Bedankt voor het bevestigen van mijn vermoeden. Ik vind het maar een rare smiley.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het staat voor verbazing ouwe.
Je speelt met de duivel door met de NS te reizen vandaag. Maar I wish you well natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ik moet vandaag 3 uur treinen.
De eerste 1.5 uur ging verbazingwekkend goed.
Oke.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Hm, meid die ik ken is dood, hoor ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |