Je dwaalt afquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Ahaa, en de ander kan dan weer terug omdat de ene die 20 pallets timmert er 20 spijkers te weinig in slaat? Dat is namelijk de realiteit op de bouwplaats namelijk.
Begrijpelijk. Ik denk ook vaak in het Swahili.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, omdat het een zelfstandig naamwoord is en ik in het Duits denk.
En terecht.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, in NL worden dit soort oplichters niet hard genoeg aangepakt, kijk ook maar naar die heks van World Online. In de States hadden ze allebei 200 jaar een oranje overal aangekregen.
Zeg het ze Koos!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom schrijf je xenofoob met een hoofdletter? Beschouw je het als een eretitel?
Jij weet natuurlijk alles van pallets timmeren, en je wil daar alles over delen, maar ik probeerde je uit te leggen waarom uurtarief niet interessant is, maar je moet kijken naar wat er in dat uur geproduceert wordt.quote:
Niet dat je veel keuze hebt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:20 schreef Friek_ het volgende:
Hmm, als ik zo die stukjes lees van Afshin Ellian dan krijg ik steeds meer het idee alsof ik ook hoogleraar kan worden.
Het gaat niet om pallets, dat is slechts en voorbeeld, had ook kozijnen, metselwerk, gelakte autos of gepelde bollen kunnen zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:23 schreef GSbrder het volgende:
En laten we wel wezen, vaklieden zijn alleen interessant voor belangrijk en hoogwaardig timmerwerk. Niet voor standaardgoederen zoals pallets.
Hipster.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:25 schreef De_Nuance het volgende:
Cafeetje , koffie, studieboek, rustig muziekje, the good life
Zie hier het niveau van een pvda minister.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef Picchia het volgende:
Ik zie mijzelf eerder als toekomstig PvdA-minister. En dan zijn bonussen niet alleen nog maar voor bankiers, maar krijgen personen met een uitkering ook een bonus, bijvoorbeeld voor iedere sollicitatiebrief die zij zenden.
Ik wil alleen maar aangeven dat vaklieden zoals betyar een vakblindheid kunnen ontwikkelen die een hoge kwaliteit eisen bij alles dat ze moeten maken. Dat risico heeft elke perfectionist die goed is in zijn vak.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het gaat niet om pallets, dat is slechts en voorbeeld, had ook kozijnen, metselwerk, gelakte autos of gepelde bollen kunnen zijn.
Geschikt?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zie hier het niveau van een pvda minister.
MacBook's en Starbucks zijn dan ook passé.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:28 schreef De_Nuance het volgende:
Niet echt hipster toch ?
Geen MacBook aanwezig.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
MacBook's en Starbucks zijn dan ook passé.
HP en Illy zijn hipsterhip.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij weet natuurlijk alles van pallets timmeren, en je wil daar alles over delen, maar ik probeerde je uit te leggen waarom uurtarief niet interessant is, maar je moet kijken naar wat er in dat uur geproduceert wordt.
En in denk trouwens dat een vakman als jij eerder 20 pallets correct spijkert en een prutser er 15 fout doet.
Daarom kijk ik niet naar het duurdere uurtarief van een vakman, maar wat ie doet in een uur.
Je moet alles even proberen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:30 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar hipsters zijn even leuk en dan heb je het weer gehad.
Daarom, zegt mijn opa ook altijd.quote:
Nee, niet echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |