Alleen in het weekend. Ik heb echter geluk dat het gros van mn vrienden net als ik in het centrum is gaan wonen dus ik hoef meestal niet ver te lopen. Een zegen met deze fucking kou.quote:
En als je ze hebt is het maar de vraag of die kunnen of willen opdraaien voor iemands levensonderhoud. Veelal heeft een 'gewoon gezin' niet zo heel veel geld over.quote:
Dat is beter inderdaad, heb tijdens m'n middelbare school-periode ellendige stukken moeten fietsen om de drank te bereiken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen in het weekend. Ik heb echter geluk dat het gros van mn vrienden net als ik in het centrum is gaan wonen dus ik hoef meestal niet ver te lopen. Een zegen met deze fucking kou.
Slaap zacht. Ben er nog niet over uit of ik morgen een reis met het OV ga wagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:05 schreef du_ke het volgende:
Maar ik ga slapen. Morgen weer door de kou
Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:05 schreef du_ke het volgende:
Maar ik ga slapen. Morgen weer door de kou
Haha, ja dat is zwaar. Mijn ouders besloten godzijdank om dicht bij de stad te gaan wonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:06 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is beter inderdaad, heb tijdens m'n middelbare school-periode ellendige stukken moeten fietsen om de drank te bereiken.
Ziek, remlof?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:08 schreef remlof het volgende:
Ik blijf morgen nog thuis en de kroeg zit er nog even niet in, maar het gaat al wel weer iets beter.
Thanks for asking
Ja, vanaf dinsdag thuis met zware verkoudheid en koorts, geen idee of het griep is.quote:
Mooi kut. Ziek zijn zuigt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vanaf dinsdag thuis met zware verkoudheid en koorts, geen idee of het griep is.
Ik heb dus nog niets meegekregen van de siberische kou buiten
Wat schaft de koelkast ?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:08 schreef remlof het volgende:
Ik blijf morgen nog thuis en de kroeg zit er nog even niet in, maar het gaat al wel weer iets beter.
Thanks for asking
Ja, dat hoor ik nou heel graag van iemand met een mooie functie en een riant salaris.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Rutte zei ook: "In Nederland kun je niet spreken van armoede."
HIV alert.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:12 schreef KoosVogels het volgende:
Ik was eigenlijk ziek tijdens mn laatste date, maar dat heb ik die avond maar verzwegen.
En hij is benchmarking.... sure.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:04 schreef robin007bond het volgende:
Rutte zei ook: "In Nederland kun je niet spreken van armoede."
Beterschap nog. Thuis is wel fijner dan buiten.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, vanaf dinsdag thuis met zware verkoudheid en koorts, geen idee of het griep is.
Ik heb dus nog niets meegekregen van de siberische kou buiten
Thanks, ik me ga morgen eens in een paar lagen kleding hijsen, m'n siberische pet met oorflappen opzetten en met een sjaal voor m'n mond de ijsplaneet buiten verkennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beterschap nog. Thuis is wel fijner dan buiten.
Hm, fresh cum in the freezah.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gister aangevuld door een vriend. Alles wat ik nodig heb
Jij bent een vies kereltje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |