Thanks, ik me ga morgen eens in een paar lagen kleding hijsen, m'n siberische pet met oorflappen opzetten en met een sjaal voor m'n mond de ijsplaneet buiten verkennen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beterschap nog. Thuis is wel fijner dan buiten.
Hm, fresh cum in the freezah.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Gister aangevuld door een vriend. Alles wat ik nodig heb
Jij bent een vies kereltje.quote:
Goed bezig. Meestal lukt dat niet, immers.quote:
Ik heb de Sjonnies er op staan en zit ook aan de drank, maar meezingen gaat me te ver.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb de laatste borrel en peuk van de avond in de hand en zing mee met schrale muziek.
Oftewel, Koos is weer blauw.
Absoluut. Om de een of andere reden zit ik hier met een glimlach.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb de Sjonnies er op staan en zit ook aan de drank, maar meezingen gaat me te ver.
Maar moet zeggen, its a good life.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Thanks, ik me ga morgen eens in een paar lagen kleding hijsen, m'n siberische pet met oorflappen opzetten en met een sjaal voor m'n mond de ijsplaneet buiten verkennen.
Drugs he.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Absoluut. Om de een of andere reden zit ik hier met een glimlach.
Nee, geen coke vanavond.quote:
Ik draag een baret.... wel met een rode schoppen aas erop gestreken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:29 schreef Voorschrift het volgende:
Een muts dragen![]()
Ware mannen dragen niks, of een hoed.
Nicotine en Alcohol.quote:
Haha omg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik draag een baret.... wel met een rode schoppen aas erop gestreken.
Suppliers...Hey...
[ afbeelding ]
Nou nee....
Oh, vergeet mijn opmerking dan maar.quote:
Hehe, zit vast een kern van waarheid in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |