Als de mol bij de onderhandelingen zat lijkt me van wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
Ik denk dat dat wel mogelijk is ja.. De mol krijgt toch altijd de nodige infoquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ireth zoekt maar even verder....Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Of je moet er een andere betekenis aan geven;quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)
Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)quote:Liesbeth Staats vertrekt per direct bij de actualiteitenrubriek EénVandaag. De verslaggeefster en vaste vervangster van presentator Pieter Jan Hagens begint met haar eigen bedrijf.
Ik zit ook m'n brein echt te breken over die vage aflevering-omschrijvingen. Vooral die van vandaag sloeg niet bepaald op de aflevering van deze week. De titels kunnen inderdaad slaan op kandidaten die NIET de mol zijn, maar dan zou ik voor 'Geen Toneel' Frits zetten en dan nog bedenken wie bij omschrijving 1 en 4 passen, van de overgebleven kandidaten, inclusief Marit. Zo zou het dus een aanwijzing kunnen zijn dat de volgorde van de aflevering-titels ook de volgorde van de afvallers weergeeft, maar dan eindigend bij 1. Dus 'De eerste twee...' slaat op de personen die 'eerste' worden (de winnaar en de mol, die het volhouden tot het eind).quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)
Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik kan daar niet zo goed tegen. je zit verdomme in wie is de mol! Doe je best of blijf thuis
.
Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:
[..]
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?
Ja, maar je moet jezelf niet teveel in de kijkers zetten. Soms is mollen vanuit de achtergrond een beter idee, helemaal als de opdracht toch al niet lijkt te lukken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.
Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:
[..]
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?
Nee, ben ik met je eens, maar Tim is dan een voorbeeld van een saaie mol.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.
Tim valt op, door niet op te vallen. Snappen we hem?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
Met Marit eruit, blijft voor mij alleen Tim over als mogelijke mol.
Als ik de titels aan hem wil koppelen, kom ik op:
1. "Eerste twee" - Tim heeft een twee-lingbroer
2. "In de min" - Monica da Silva trio is nu duo?
3. "Geen toneel" - Nee, cabaret
4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd
5. "Van voor naar achteren" - Geen idee
Maar goed, als hij echt de mol is, is het wel een slechte. Valt nogal op.
Die is aardig gevonden vind ik wel, als dat allemaal wel zo is want ik ken die vent niet. Nummer 5 zou dus te maken hebben met dat stukje dat hij zei dat hij als derde zichzelf als mol heeft staan en dus als eerste (ja, die slaat dus he-le-maal nergens op eigenlijk, dus daar moeten we nog wat anders voor verzinnen).quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd
Punt 5: Tim zei toch: 'ik verdenk **, ** en mijzelf'...als je dat van achter naar voor doet: 'Ik verdenk mezelf, **, **'.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:
Ja, maar hij is wel gewoon heel knurftig bezig bij alle opdrachten, dus hij zou het zo kunnen zijn. Het is geen mol die je je dan nog jaren gaat lopen herinneren, daar is het spel wat hij speelt veel te simpel en doorzichtig voor.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef alors het volgende:
wel goede verklaringen, maar Tim als mol zou ik echt jammer vinden.
Helemaal mee eens. Ze zijn echt flauw allemaal. Helemaal gechoqueerd dat er mensen liegen, dat het geen theekransje is, en niemand die zich in lijkt te zetten voor het spel zelf. De laatste aflevering was voor het eerst weer vergelijkbaar met andere series, maar tot nu toe is het echt een lauwe groep.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Frits was gisteren in de afl: maar een brompot vreselijk zeg..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Inderdaad, weinig boeiende karakters en vooral geen spel dat gespeeld wordt. Bij Expeditie Robinson zie je hetzelfde gebeuren maar zijn de karakters vaak nog iets meer uitgesproken waar de Mol toch iets braver lijkt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de molquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
Dat zou echt hilarische goede tv opleverenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de mol
Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
Ben het met jullie allebei eens. De opdrachten vallen tegen, geen echt spectaculaire dingen vooralsnog.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
En waarom dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.
Het gedeelte met WIDM is meestal rond half 4quote:
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).quote:
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).
Maar goed, dit soort discussies ligt nogal gevoelig dus ik ga er liever niet verder op in.
Nee, die passagier zei Torres.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych gaf het antwoord Torres op een vraag toch? Torres betekent Toren of slot, en die hebben we allebei al voorbij zien komen deze serie.
Erg vergezocht maar toch.
Afgesproken werk.quote:
Ik vond Art, Patrick en Soundos juist wel uitgesproken persoonlijkheden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.
En trouwens, vorig jaar hadden we een halve finale met Art, Patrick, Karin en Soundos dus het is niet alsof vorig jaar zo geweldig was.
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.
Het programma werkt ook zonder bn'ers, dat is in het begin wel gebleken. Sowieso is het maar zeer de vraag hoeveel mensen er echt gaan afhaken als er geen bekenden meer mee doen. Dat jij dat zou doen, tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |