abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107537396
quote:
99s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
Als de mol bij de onderhandelingen zat lijkt me van wel.
pi_107537469
quote:
99s.gif Op donderdag 2 februari 2012 22:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar heeft de mol bijvoorbeeld wel de informatie gekregen door bijvoorbeeld te zien wat de 1e 4 hebben gestemd?
Ik denk dat dat wel mogelijk is ja.. De mol krijgt toch altijd de nodige info
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:18:44 #183
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_107537619
Ik denk, ik ga eens Google-en op "Mol" en op "Van voor naar achteren" :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Ireth zoekt maar even verder....
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_107537638
Naar links, naar rechts!
Neil LOVES Carrots!
pi_107537660
Het eten van voren naar achter. Ahja.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:26:19 #186
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107538050
Waarom nam William nu ineens alleen maar jokers? In afl. 2 nam hij ze niet eens.
pi_107538062
Was het trouwens in de eerste afleveringen ook niet terug te leiden op Hadewych? Met "In de min" samen met de pot die in de min stond plus nu weer het kruisen.. In de gaten houden. Ze was goed bezig met verwarrig creeëren :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:36:42 #188
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107539117
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders
5. Van voor naar achteren > Liesbeth Staats (anagram)

Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
Of je moet er een andere betekenis aan geven;
1. De eerste twee uur > 1vandaag (voorheen 2 vandaag), duurt beide ongeveer een uur (?)
2. In de min > (Staats)schuld
3. Geen Toneel > Geen actrice
4. Iemand Anders > Wederom 1 vandaag >>>
quote:
Liesbeth Staats vertrekt per direct bij de actualiteitenrubriek EénVandaag. De verslaggeefster en vaste vervangster van presentator Pieter Jan Hagens begint met haar eigen bedrijf.
  ESF Reporter donderdag 2 februari 2012 @ 22:49:08 #190
87554 Cee
Welluk?
pi_107539276
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef Jor_Dii het volgende:
1. De eerste twee uur
2. In de min > Hadewych
3. Geen Toneel > Maarten
4. Iemand Anders

Slaan de namen van de afleveringen op kandidaten die NIET de Mol zijn?
Ik zit ook m'n brein echt te breken over die vage aflevering-omschrijvingen. Vooral die van vandaag sloeg niet bepaald op de aflevering van deze week. De titels kunnen inderdaad slaan op kandidaten die NIET de mol zijn, maar dan zou ik voor 'Geen Toneel' Frits zetten en dan nog bedenken wie bij omschrijving 1 en 4 passen, van de overgebleven kandidaten, inclusief Marit. Zo zou het dus een aanwijzing kunnen zijn dat de volgorde van de aflevering-titels ook de volgorde van de afvallers weergeeft, maar dan eindigend bij 1. Dus 'De eerste twee...' slaat op de personen die 'eerste' worden (de winnaar en de mol, die het volhouden tot het eind).

En omdat mijn mol er sinds vandaag uit ligt richt ik al m'n pijlen op Liesbeth en wil ik graag gedachtenkronkels leggen om de titels op haar te laten slaan.
1. "Eerste twee" (eerste letter van het alfabet, twee keer, AA [stAAts]
2. "In de min" (iedere aflevering zegt ze een zin met 'min' erin).
3. "Geen toneel" (Liesbeth is een van de kandidaten die geen acteur/toneelspeler is)
4. "Iemand anders" (deze is nóg verder gezocht, maar soit... Het klinkt het zelfde: IEmand Anders, lIEsbeth staAts).
5. "Van voor naar achteren" (palindroom)

Natuurlijk kan al het bovenstaande ook larie zijn en de titels bedacht door een zieke geest die er op gemunt is om me op donderdagavond hoofdpijn te doen bezorgen. :')
pi_107539351
Voor mij zijn er twee mollen namelijk Liesbeth en Tim. Ik vind dat alle hints de richting van Liesbeth op wijzen, maar ik zou haar toch geen goede mol vinden of misschien heb ik liever een andere mol? Tim heeft ook wel een paar verdachte acties gehad en komt erg koelbloedig over.
  donderdag 2 februari 2012 @ 22:58:19 #192
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_107539711
Jeetje, ik kreeg het helemaal warm van Hadewych. Wat een lekker (en) prettig gestoord meiske. Heb helemaal niets met westerns, maar dat outfit zat haar echt als gegoten.

Uhhmm.....oh ja, Wie is de Mol waren we mee bezig. Voorspelbare afvaller (om meerdere redenen), vooral voor mij omdat ze al twee afleveringen geen scherm had gezien (dan weet je dus helemaal niet hoe goed je zit, zeker met een opgebouwde tunnelvisie).

Volgende week is de vrijstelling terug (zolang het rode trio hem maar niet krijgt, twee hebben hem al gehad en nummer drie is de mol) en gaat Hadewych een verbond aan met de mol (een hint dat ze gaat afvallen??).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Moderator donderdag 2 februari 2012 @ 23:02:57 #193
42184 crew  DaMart
pi_107539950
Trouwens, het geld volgen levert ook wel een interessant beeld op. Er zijn twee kandidaten die nog meedoen, die individueel niks hebben bijgedragen aan de pot: Hadewych en Liesbeth: [WIDM] De pot.
  donderdag 2 februari 2012 @ 23:41:17 #194
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_107541631
Ik blijf bij Frits, al haalde hij veel geld op, toch weet de Mol (Frits) dat er weer een moment komt als vorige week, dat alles weer uit de pot kan verdwijnen.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 00:32:48 #195
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107543438
Ik kan me niet voorstellen dat er nog een keer een geld uit de pot opdracht komt. Het zou het spel element iig bederven.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_107544589
quote:
3s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, ik kan daar niet zo goed tegen :'). je zit verdomme in wie is de mol! Doe je best of blijf thuis :').
Sta je er ook wel bij stil dat een mol juist zo min mogelijk doet?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 01:30:59 #197
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_107544643
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:

[..]

Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_107544751
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 01:30 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Oké, maar een mol moet niet al te passief zijn. Ook actie nemen en vóóral controle nemen.
Ja, maar je moet jezelf niet teveel in de kijkers zetten. Soms is mollen vanuit de achtergrond een beter idee, helemaal als de opdracht toch al niet lijkt te lukken.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 01:45:22 #199
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_107544849
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 01:27 schreef N00dles het volgende:

[..]

Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_107544888
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 01:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Naar mijn mening is een mol juist wel fanatiek, maar laat ie daarin juist dingen mislukken. Een mol die een beetje lui op een fiets gaat hangen en opdrachten niet lijkt te begrijpen vind ik geen leuke mol.
Nee, ben ik met je eens, maar Tim is dan een voorbeeld van een saaie mol.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 02:10:03 #201
3542 Gia
User under construction
pi_107545063
Met Marit eruit, blijft voor mij alleen Tim over als mogelijke mol.
Als ik de titels aan hem wil koppelen, kom ik op:

1. "Eerste twee" - Tim heeft een twee-lingbroer
2. "In de min" - Monica da Silva trio is nu duo?
3. "Geen toneel" - Nee, cabaret
4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd
5. "Van voor naar achteren" - Geen idee

Maar goed, als hij echt de mol is, is het wel een slechte. Valt nogal op.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 02:24:23 #202
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_107545131
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 02:10 schreef Gia het volgende:

4. "Iemand anders" - In de omgekeerde talkshow worden de broertjes Kamps steeds door 'iemand anders' geïnterviewd

Tim valt op, door niet op te vallen. Snappen we hem?
pi_107546356
quote:

Die is aardig gevonden vind ik wel, als dat allemaal wel zo is want ik ken die vent niet. Nummer 5 zou dus te maken hebben met dat stukje dat hij zei dat hij als derde zichzelf als mol heeft staan en dus als eerste (ja, die slaat dus he-le-maal nergens op eigenlijk, dus daar moeten we nog wat anders voor verzinnen).
pi_107546896
quote:

Punt 5: Tim zei toch: 'ik verdenk **, ** en mijzelf'...als je dat van achter naar voor doet: 'Ik verdenk mezelf, **, **'.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:26:13 #205
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_107547103
Ja precies, dat dacht ik ook toen ik achter de tv zat. Is overigens de eerste echte hint die ik makkelijk vind te plaatsen en waar je wat mee kan.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 09:35:04 #206
123170 alors
zlata1234
pi_107547256
wel goede verklaringen, maar Tim als mol zou ik echt jammer vinden.
know'm sayin?
word? word.
pi_107547799
Liesbeth als Mol? Qua hints; ok. Maar qua gedrag?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:10:14 #208
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_107547924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef alors het volgende:
wel goede verklaringen, maar Tim als mol zou ik echt jammer vinden.
Ja, maar hij is wel gewoon heel knurftig bezig bij alle opdrachten, dus hij zou het zo kunnen zijn. Het is geen mol die je je dan nog jaren gaat lopen herinneren, daar is het spel wat hij speelt veel te simpel en doorzichtig voor.
pi_107548080
Heb al sinds aflevering 1 Anne-Marie als mol, volgens mij zowat als enige, des te stoerder als het klopt ;) gisteren weer 2 redenen erbij
Al mijn redenen:
- ze kwam met nog precies een uur aan bij het vliegtuig (zoals gemonteerd in elk geval), als eerste en in theorie dus na 2 uur, maar eigenlijk na 1 uur => de 1e 2 uur... vanaf toen gokte ik op haar en stap er niet vanaf, sindsdien:
- bril van 0.5 kan grote fout geven bij trap niet makkelijk te controleren en gister zei ze dat ze geen scherpe ogen had
- gister heel fanatiek geld pakken maar niet William wegdrukken, hierdoor lijkt ze fanatiek maar verliest ze toch het geld omdat ze wordt afgeschoten
- met de bootopdracht zag ze 1 bord niet, terwijl William in mijn ogen zichtbaar stond, 2 wel vinden om niet teveel op te vallen, waarvan 1 op terugweg met weinig tijd over
- knipperende A en J in Ijsland
- verder is ze wel erg fanatiek, maar haalt ze niet erg veel geld binnen in mijn ogen
Science is like sex: sometimes something useful comes out, but that is not the reason we are doing it. —Richard Feynman
pi_107548451
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Amen.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:36:35 #211
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107548574
Ik vind Hadewych en Marit wel leuk. Soms is William wel grappig. Maar nadat de pot geleegd is, beginnen ze nu elkaar eindelijk te wantrouwen. "Er zijn mensen die liegen. :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:39:34 #212
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_107548663
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:31 schreef Jivis het volgende:
Zijn meer mensen het met mij eens dat de groep niet zo boeiend is dit jaar? Tim is wel geinig, Frits een chagrijnige homo, voor de rest zijn ze een beetje anoniem allemaal. En die William is vooral heel irritant met z'n wijze gelul.
Helemaal mee eens. Ze zijn echt flauw allemaal. Helemaal gechoqueerd dat er mensen liegen, dat het geen theekransje is, en niemand die zich in lijkt te zetten voor het spel zelf. De laatste aflevering was voor het eerst weer vergelijkbaar met andere series, maar tot nu toe is het echt een lauwe groep.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:17:46 #213
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_107549822
quote:
Frits was gisteren in de afl: maar een brompot vreselijk zeg..
  vrijdag 3 februari 2012 @ 11:22:53 #214
330914 Sherlock_Holmes
pi_107549981
quote:
Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.

En trouwens, vorig jaar hadden we een halve finale met Art, Patrick, Karin en Soundos dus het is niet alsof vorig jaar zo geweldig was.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:07:34 #215
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107556366
Het is niet zoveel slechter dan vorig jaar. Al is het dit jaar wel zo dat veel van de leuke kandidaten er uit gaan, of iig kandidaten die wat leven in de brouwerij brengen.

Nu heb je nog Hadewych en Ann-Marie die het wel leuk doen. Verder is William nogal irritant, maar is soms ook wel weer wel interessant bezig. Frits is een beetje een brompot, maar kan ook wel leuk uit de hoek komen.

Het probleem is echter dat Liesbeth ontzettend irritant is. Ze komt volkomen onnatuurlijk over, wat een nepmol truc is of ze is de mol. Bij dat tweede heb je dus te maken met een mol die en niet leuk is en niet zo heel veel boeiends doet. Dan heb je nog Tim, die overal maar een beetje bijhangt. Wat hem of een kandidaat maakt die het niets boeit of gewoon een luie mol.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:09:50 #216
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107556468
Wel valt het steeds meer op, dat het geld ze geen moer kan schelen. Daarom denk ik ook dat de onderhandeling volledig doorgestoken kaart zijn. Dus niet een kwestie van sturen, maar de mol die alle kaarten ziet.

Dat zou je bij mensen die echt willen winnen, en zoveel mogelijk willen winnen, niet kunnen maken. Dan belazer je de deelnemers. Maar bij zo'n groepje die alleen maar voor de lol, de eer of het in beeld zijn meedoet, maakt dat niet zo veel uit.
pi_107556866
quote:
Inderdaad, weinig boeiende karakters en vooral geen spel dat gespeeld wordt. Bij Expeditie Robinson zie je hetzelfde gebeuren maar zijn de karakters vaak nog iets meer uitgesproken waar de Mol toch iets braver lijkt.

Oorzaak is met name dat ze het geld geen zak interesseert en dan hoeft de Mol al niets te doen in wezen. Dat zag je sowieso wel de laatste jaren eigenlijk. De pot moet richting een ton kunnen gaan waardoor de niet BN-ers of de C-sterren toch nog getriggered worden om echt het spel te spelen.
pi_107557537
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:38:49 #219
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107557653
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Inderdaad! Daarom moet het spel weer bestaan uit onbekende Nederlanders, vooral nu in deze tijden van crisis had dat vermakelijke televisie opgeleverd! Gemiste kans, erg jammer...
Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de mol :P
pi_107557664
Jij snapt het ;)
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:44:21 #221
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107557877
Of zoals wel vaker gezegd, wel bn'ers, maar dan voor een goed doel strijden.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:44:24 #222
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_107557880
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:38 schreef Redefine het volgende:

[..]

Negen bijstandmoeders die het geld voor hun neus in rook zien opgaan, door de mol :P
Dat zou echt hilarische goede tv opleveren _O-
pi_107557938
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:00:51 #224
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107558537
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik mis ook een beetje de echte die-hard/durfal opdrachten, zoals abseilen, bungee-jumpen, echt gevaarlijke opdrachten. Deze opdrachten zijn zo..ja, standaard! Volgende aflevering is er alweer een opdracht met het laserschieten, maar dan in het donker.. dat is al de 3e x dit seizoen!
Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.
pi_107558701
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:45 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:00 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik mis vooral een opdracht die heel ingenieus in elkaar zit, en/of waar de groepen op hele andere plaatsen zijn. Dat het slagen van de opdracht echt van iedereen afhangt. Nu kunnen er altijd minimaal twee, vaak drie een beetje achter aanhobbelen en dat wordt de opdracht gehaald of niet, omdat het toch al fout gaat.
Ben het met jullie allebei eens. De opdrachten vallen tegen, geen echt spectaculaire dingen vooralsnog.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:05:52 #226
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107558710
Wanneer is die roodshow?
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:08:26 #227
330914 Sherlock_Holmes
pi_107558816
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Smeich het volgende:
Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:09:22 #228
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107558855
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:08 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik stoppen met kijken wanneer ze dat gaan doen. Heel leuk allemaal voor de echte molloten maar voor de gemiddelde kijker zal dat gewoon een reden zijn om af te haken.
En waarom dan?
pi_107559045
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:05 schreef tochweerhenk het volgende:
Wanneer is die roodshow?
Het gedeelte met WIDM is meestal rond half 4
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:17:14 #230
330914 Sherlock_Holmes
pi_107559128
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef tochweerhenk het volgende:

[..]

En waarom dan?
Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).

Maar goed, dit soort discussies ligt nogal gevoelig dus ik ga er liever niet verder op in.
pi_107559229
Ik denk dat OBN-ers tegenwoordig ook geen toegevoegde waarde meer hebben tov BN-ers.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:24:26 #232
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107559362
Maar de meeste kandidaten van WIDM is ook bijna ON. Ik had hiervoor nog nooit gehoord van Tim bijvoorbeeld. Die had ook in de onbekende Nederlander serie kunnen zitten. :P
Maar als ze nou onbekende Nederlanders aankondigen alsof het BN'ers waren, zou ik al geen verschil meer zien.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:24:38 #233
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_107559368
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Omdat ik dan gewoon interesse zou verliezen. Er is ook een reden natuurlijk dat ik pas begonnen ben met kijken tijdens seizoen 5 (zal het daarvoor vast weleens langs hebben zie komen op tv).

Maar goed, dit soort discussies ligt nogal gevoelig dus ik ga er liever niet verder op in.
Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.

Het programma werkt ook zonder bn'ers, dat is in het begin wel gebleken. Sowieso is het maar zeer de vraag hoeveel mensen er echt gaan afhaken als er geen bekenden meer mee doen. Dat jij dat zou doen, tsja.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:27:54 #234
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107559474
Hadewych gaf het antwoord Torres op een vraag toch? Torres betekent Toren of slot, en die hebben we allebei al voorbij zien komen deze serie.
Erg vergezocht maar toch. :P
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:31:07 #235
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_107559574
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych gaf het antwoord Torres op een vraag toch? Torres betekent Toren of slot, en die hebben we allebei al voorbij zien komen deze serie.
Erg vergezocht maar toch. :P
Nee, die passagier zei Torres.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:32:03 #236
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107559607
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:31 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Nee, die passagier zei Torres.
Afgesproken werk.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:33:46 #237
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_107559670
Ja of die passagier is de mol.
pi_107564823
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Ben ik het niet echt mee eens, Hadewych is geweldig en Frits en William zijn echt hilarische gasten (William is inderdaad een beetje irritant, maar hij speelt het spel wel slim). Het probleem is dat de mol (Tim of Liesbeth) niet echt interessant is en we waarschijnlijk beide mogelijke mollen in de finale zullen hebben.

En trouwens, vorig jaar hadden we een halve finale met Art, Patrick, Karin en Soundos dus het is niet alsof vorig jaar zo geweldig was.
Ik vond Art, Patrick en Soundos juist wel uitgesproken persoonlijkheden.
Amen.
pi_107565689
Ik merk bij mezelf dat het me helemaal niet boeit wie de mol is dit jaar.
Amen.
pi_107567262
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:24 schreef Redefine het volgende:

[..]

Volgens mij waren de kijkcijfers van de eerste seizoenen niet zo heel veel lager dan tegenwoordig. Waarbij tegenwoordig ook nog het voordeel van commuties is die anderen nieuwsgieriger maken.

Het programma werkt ook zonder bn'ers, dat is in het begin wel gebleken. Sowieso is het maar zeer de vraag hoeveel mensen er echt gaan afhaken als er geen bekenden meer mee doen. Dat jij dat zou doen, tsja.
Je moet je wel afvragen in hoeverre je de huidige kijkcijfers kunt vergelijken met die van 12 jaar geleden. Er is zo onwijs veel gebeurt in omroepland...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')