1 zegel bij 15 euro, maar als je alleen bent dan schiet het echt niet op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
maar je moet heel veel kopen voor 1 muppet,toch?
Ik heb 5 zegels, wil je ze hebben?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink nooit colaIk ga morgenochtend wel even kijken waar het allemaal bij zit, misschien is er iets dat ik wel drink/eet.
6 stickers x 15 euro x 8 poppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
maar je moet heel veel kopen voor 1 muppet,toch?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 5 zegels, wil je ze hebben?
Jawel, maar ik wil ze graag gevenquote:
Wat lief van je, ik kan je wel betalen voor een postzegel anders? Of een gefrankeerde envelop sturen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil ze graag gevenIk krijg volgende week 2 of 3 poppen als het goed is.
Nee hoeft nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat lief van je, ik kan je wel betalen voor een postzegel anders? Of een gefrankeerde envelop sturen?
En als ze bij 5 verschillende zijn geweest met negatieve feedback, dan nog steeds denken dat ze de x factor hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet mee aan meerdere talentenjachten, op zoek naar bevestiging
Ik ook niet, wat betekent het ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat het bestond
Waarschijnlijk zangles+theoriequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat betekent het ?
Zal wel een studie aan het conservatorium zijn ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat betekent het ?
Herman Brood Popacademy misschien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal wel een studie aan het conservatorium zijn ofzo
Wie weet maken ze morgen meer kansquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
Mijn vriend vond het een stom programma dus het staat alweer af hiermaargoed, ik neem het op en kijk morgen de badboyz terug
Dat moest ik googlenquote:
http://www.ahk.nl/conservatorium/opleidingen/bachelor/pop/quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Herman Brood Popacademy misschien?
Zeker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Jeroen staat voor lul, omdat hij zijn lul volgde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |