Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Nou nou nou, wat een woordenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef D. het volgende:
Die OP mag wel een keer een update krijgen
Ligt er denk ik aan wat er op de andere zender isquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dus volgende week niet meteen de bekende namen?
Inderdaad, tot zover kan ik het volgen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld pakken en meteen eruit.
Geen geld pakken, krijgt de winnaar het.
Had je gezien dat RTL.nl naar een topic in TAL linktequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:14 schreef Karina het volgende:
De OP mag wel een beetje aangepast wordenIk ben morgen vrij, heb 's middags wel even tijd.
Ja tofquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je gezien dat RTL.nl naar een topic in TAL linkte?
http://rtl.nl/components/(...)ben-er-klaar-mee.xml
Dat begreep ik ook niet helemaal eigenlijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, tot zover kan ik het volgen.
Maar de vorige keer hadden beide 'no deal' en de mensen die het geld niet hadden gekregen waren boos dat het geld niet aan hun gegund werd. Het waren 2 groepen vrouwen.
Hoe zit dat dan?
Dan zijn de andere er zo zeker van dat ze doorgaan dat ze door willen met het geld(die je ook krijgt als je wint en er niet gedealt is)quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad, tot zover kan ik het volgen.
Maar de vorige keer hadden beide 'no deal' en de mensen die het geld niet hadden gekregen waren boos dat het geld niet aan hun gegund werd. Het waren 2 groepen vrouwen.
Hoe zit dat dan?
Ik zie het niet zo snel, waar ergens staat het?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had je gezien dat RTL.nl naar een topic in TAL linkte?
http://rtl.nl/components/(...)ben-er-klaar-mee.xml
"Soundmixshow"quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo snel, waar ergens staat het?
Maar dan hadden die andere toch het geld kunnen pakken en eruit stappen? Dat snapte ik dus niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zijn de andere er zo zeker van dat ze doorgaan dat ze door willen met het geld(die je ook krijgt als je wint en er niet gedealt is)
Nee, want de een gunde zichzelf het geld(omdat ze er zo zeker van waren). Beiden teams moeten het er over eens zijn dat een van hun er met het geld vandoor gaat..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan hadden die andere toch het geld kunnen pakken en eruit stappen? Dat snapte ik dus niet.
Hah, wat leukquote:
Ooooh dat laatste wist ik dus niet! Dat word volgens mij ook niet gezegd in de uitleg in het begin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, want de een gunde zichzelf het geld(omdat ze er zo zeker van waren). Beiden teams moeten het er over eens zijn dat een van hun er met het geld vandoor gaat..
Nee, dat miste ik idd ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dat laatste wist ik dus niet! Dat word volgens mij ook niet gezegd in de uitleg in het begin.
Ow..... hm.... dus als je dealt maar toch door wil, en je wint, dan krijg je het geld. Zoiets?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan zijn de andere er zo zeker van dat ze doorgaan dat ze door willen met het geld(die je ook krijgt als je wint en er niet gedealt is)
Nu dusquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ooooh dat laatste wist ik dus niet! Dat word volgens mij ook niet gezegd in de uitleg in het begin.
Ik zie het ook niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo snel, waar ergens staat het?
Doen ze niet in Hellevoetsluisquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:22 schreef Joooo-pi het volgende:
nee. Ze moet gewoon weer gaan hockeyen
quote:
Is dat duurder? Geen idee eigenlijk. Misschien met die grote jury wat lastiger? Ik vind het wel lekker dat het niet live is, ze hebben nu nog wat kunnen knippen qua familie en zo.quote:
Da's waar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat duurder? Geen idee eigenlijk. Misschien met die grote jury wat lastiger? Ik vind het wel lekker dat het niet live is, ze hebben nu nog wat kunnen knippen qua familie en zo.
Yupquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef loezzzje het volgende:
Zijn de badboyz al geweest? Anders doe ik ff terugspoelen
Tja, smaken verschillen schijnbaar.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's waar.
maar waarom is die ene nu door?
die zijn al naar huisquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef loezzzje het volgende:
Zijn de badboyz al geweest? Anders doe ik ff terugspoelen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Welke categorie is dit? Lelijke MANNEN?
Ik twijfel of de jeugd in de zaal wel van Minnie houdtquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's waar.
maar waarom is die ene nu door?
Scheelt weer terugkijkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:30 schreef loezzzje het volgende:
[..]
En bedankt. Ik had het nog niet gezien
Correctquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ze niks vind?
Wij waren de enige fansquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij ze niks vind?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Het is een combi tussen Barry Paf en Bassie
Hij kan nergens heen zonder bodyguardsquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Wie wil een T-shirt met zo een lelijk hoofd
Hij is vast bekend van de thaise karaokebarquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
En ze zijn zo leukquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wij waren de enige fansEn Benny een beetje.
Voor Halloweenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:31 schreef Karina het volgende:
Dat ja.quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog iets lekkers te knabbelen vandaag?
Ik zat vol van de andijviestamppotquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog iets lekkers te knabbelen vandaag?
Jij zelf? Je worst? Something else?quote:
Dat wil zijn tegenstander vast welquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
oproep aan de wereld om meer te helen
Die van gisterquote:
Sommige dingen moet je speciaal houden D.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar de mensen hier niet
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
Zit je op een meet, zie je Karina denken dat je een klein/groot hoofd hebt
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige dingen moet je speciaal houden D.
Ahquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]Nee hoor, dan denk ik, oh dat is die lieve Pisces
Bedankt voor de heads upquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is vandaag, ik zie alleen maar hoofden
Dat denken ze bij mij ook meteenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AhDan denk je "wat een GROTE vrouw"
Ja maar ik ben nog wel 10cm langerquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat denken ze bij mij ook meteenQua lengte. Ik steek overal bovenuit.
Tukse Silvie meisquote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog wel 10cm langer
Het meisje mij juistquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
De naam komt me wel bekend voor, het meisje niet.
Die is al te oud om Bennymaisjuh te zijnquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou die ander zeggen... Nadeche
Haha zie jequote:
Dankjewel rolfquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Okee wat een kudt programma. Ik wens jullie nog veel plezier ermee
Jeetje dat je dat nog weet! Ik heb al die shows gezien, maar dat soort dingen onthoud ik echt niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
In X-Factor 1 haalde ze de liveshows NET niet door die Christian die Henk-Jan toen meenam.
Bij Idols volgens mij in de theaterrondequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
In X-Factor 1 haalde ze de liveshows NET niet door die Christian die Henk-Jan toen meenam.
Zo'n neus vergeet je niet snel..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Ik wist niet dat ze aan meerdere talentenjachten had meegedaan. Ik zag haar ineens en dacht hey die ken ik
Dank je, morgen even kijkenquote:
Bijna iedereen doet mee aan meerdere talentenjachten, op zoek naar bevestigingquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Ik wist niet dat ze aan meerdere talentenjachten had meegedaan. Ik zag haar ineens en dacht hey die ken ik
Bij een 6-pack cola extra muppetpuntenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Pas 5 geloof ik, schiet echt niet op.
maar je moet heel veel kopen voor 1 muppet,toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Wel een goede aktie van AH, dit zal wel in de smaak vallen die muppet, bij jong en oud.
Ik drink nooit colaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Bij een 6-pack cola extra muppetpunten
1 zegel bij 15 euro, maar als je alleen bent dan schiet het echt niet op.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
maar je moet heel veel kopen voor 1 muppet,toch?
Ik heb 5 zegels, wil je ze hebben?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik drink nooit colaIk ga morgenochtend wel even kijken waar het allemaal bij zit, misschien is er iets dat ik wel drink/eet.
6 stickers x 15 euro x 8 poppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
maar je moet heel veel kopen voor 1 muppet,toch?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb 5 zegels, wil je ze hebben?
Jawel, maar ik wil ze graag gevenquote:
Wat lief van je, ik kan je wel betalen voor een postzegel anders? Of een gefrankeerde envelop sturen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik wil ze graag gevenIk krijg volgende week 2 of 3 poppen als het goed is.
Nee hoeft nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat lief van je, ik kan je wel betalen voor een postzegel anders? Of een gefrankeerde envelop sturen?
En als ze bij 5 verschillende zijn geweest met negatieve feedback, dan nog steeds denken dat ze de x factor hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bijna iedereen doet mee aan meerdere talentenjachten, op zoek naar bevestiging
Ik ook niet, wat betekent het ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist neit eens dat het bestond
Waarschijnlijk zangles+theoriequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat betekent het ?
Zal wel een studie aan het conservatorium zijn ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet, wat betekent het ?
Herman Brood Popacademy misschien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zal wel een studie aan het conservatorium zijn ofzo
Wie weet maken ze morgen meer kansquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef loezzzje het volgende:
Mijn vriend vond het een stom programma dus het staat alweer af hiermaargoed, ik neem het op en kijk morgen de badboyz terug
Dat moest ik googlenquote:
http://www.ahk.nl/conservatorium/opleidingen/bachelor/pop/quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Herman Brood Popacademy misschien?
Zeker.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Jeroen staat voor lul, omdat hij zijn lul volgde
Horen we hier een liefhebber?quote:
D.ewiquote:
quote:
Ja dat hoor ik nu ookquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Die deden het toch 10.000 keer beter.
Oh... op NL3 geloof ik.. Dino show.. zoiets staat me bijquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Over Adlicious gesproken, die komen binnenkort in een of ander programma, ik zag een voorstukje, maar ben alweer vergeten wat het was (ja lekker vaag).
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:00 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
understatement
wow, wat een rock
Oh ja met die niet grappige neger.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh... op NL3 geloof ik.. Dino show.. zoiets staat me bij
Ja, Tokio Hotel ofzoquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Kies dan ECHTE rock, wat is dit voor soft gedoe.
een elektrische hequote:Op donderdag 2 februari 2012 22:01 schreef Joooo-pi het volgende:
Tsjah, ze houden een gitaar vast. That's it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |