Dankjewel rolfquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef wolfrolf het volgende:
Okee wat een kudt programma. Ik wens jullie nog veel plezier ermee
Jeetje dat je dat nog weet! Ik heb al die shows gezien, maar dat soort dingen onthoud ik echt niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
In X-Factor 1 haalde ze de liveshows NET niet door die Christian die Henk-Jan toen meenam.
Bij Idols volgens mij in de theaterrondequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:42 schreef NoNickOne het volgende:
In X-Factor 1 haalde ze de liveshows NET niet door die Christian die Henk-Jan toen meenam.
Zo'n neus vergeet je niet snel..quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Ik wist niet dat ze aan meerdere talentenjachten had meegedaan. Ik zag haar ineens en dacht hey die ken ik
Dank je, morgen even kijkenquote:
Bijna iedereen doet mee aan meerdere talentenjachten, op zoek naar bevestigingquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:44 schreef loezzzje het volgende:
Ik wist niet dat ze aan meerdere talentenjachten had meegedaan. Ik zag haar ineens en dacht hey die ken ik
Bij een 6-pack cola extra muppetpuntenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Pas 5 geloof ik, schiet echt niet op.
maar je moet heel veel kopen voor 1 muppet,toch?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:45 schreef ThunderBitch het volgende:
Wel een goede aktie van AH, dit zal wel in de smaak vallen die muppet, bij jong en oud.
Ik drink nooit colaquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:46 schreef D. het volgende:
[..]
Bij een 6-pack cola extra muppetpunten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |