SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
aah okequote:Op donderdag 2 februari 2012 15:49 schreef Rossdale het volgende:
Ik had het dus over Syndicate Bozzje![]()
Gister trouwens eerste aflevering van Alcatraz gekeken, hij is inderdaad tof Nickert
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Heb 4 afgelopen dinsdag gezien, en bevalt tot nu toe echt goedquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:56 schreef Rossdale het volgende:
Gister trouwens eerste aflevering van Alcatraz gekeken, hij is inderdaad tof Nickert
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja heb hem net ff gedaan, en ondanks dat MGS1 er niet bij zit, ga ik hem zeker halenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
Hopen dat vanavond mgshd al te koop ligt in arnhem, want vanaaf ben ik er toch!
Verwachte leverdatum: 02-02-2012 bij consoleshop, al hebben ze hem nog niet eens op voorraad!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja zoiets. Hurley speelt er ook in mee.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Moet dat niet een soort Lost zijn? Althans dat hoorde ik?
Vond het wel grappig dat er in de eerste aflevering door hem al naar Alcatraz gerefereerd werd als " The Island". Weet zeker dat dit expres gedaan is
Duh, aflevering 1 werd dan ook door JJ gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hurley speelt er ook in mee.
Vond het wel grappig dat er in de eerste aflevering door hem al naar Alcatraz gerefereerd werd als " The Island". Weet zeker dat dit expres gedaan is. Maar ik heb tot nu toe echt niet het Lost idee. Zit wel weer een rode draad gebeuren in, maar niet in elke aflevering komen ze er op terug
Gister FIFA bestelt zal wel morgen komen en dan dit weekend ff oefenen voordat ik tegen jullie ga spelen![]()
![]()
Beschikbaarheid: Op voorraad
Voor 16:00 besteld, morgen in huis
argh!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Bij LOST was dat ook om en om per aflevering hequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Duh, aflevering 1 werd dan ook door JJ gedaan. Maar ik heb tot nu toe echt niet het Lost idee. Zit wel weer een rode draad gebeuren in, maar niet in elke aflevering komen ze er op terug
Ja true, en in S6 amperquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij LOST was dat ook om en om per aflevering he
http://www.mygameshop.nl/product_info.php?artikelNr=1108
http://www.mycom.nl/Produ(...)_source=tradetracker
Iemand ervaring mee?
Mycom zegt wel dat ze morgen leveren, maar onderin staat heel mooi :
quote:Beschrijving: Metal Gear Solid HD Collection
Product ID: 538468
Model: 538468
Barcode: 4012927036471
Merk: Konami
Product groep: Games
Extra beschrijving: Xbox360 08-03-2012
Xbox360 08-03-2012!
Hurleyquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja zoiets. Hurley speelt er ook in mee.
Vond het wel grappig dat er in de eerste aflevering door hem al naar Alcatraz gerefereerd werd als " The Island". Weet zeker dat dit expres gedaan is![]()
Hehe, toch maar eens downloaden dan. En iemand bekend met de serie homeland? Is dat wat?All good things are wild and free.![]()
Nee, maar heb ze wel allemaal gedownload tot nu toe, schijnt wel goed te zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hurley![]()
Hehe, toch maar eens downloaden dan. En iemand bekend met de serie homeland? Is dat wat?
En een paar Golden Globes gewonnenTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Niels, wie is Jeroen? Ik word net door hem toegevoegd op facebook en jij hebt hem ook als vriend?All good things are wild and free.![]()
Homeland is tofquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hurley![]()
Hehe, toch maar eens downloaden dan. En iemand bekend met de serie homeland? Is dat wat?![]()
Alcatraz vond ik niet zo, maar ik keek ook niet naar Lost en CSI etc is ook niet aan mij besteed![]()
Haha die denkt, lekker wijf! toevoegen die handelquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef tliciouz het volgende:
Niels, wie is Jeroen? Ik word net door hem toegevoegd op facebook en jij hebt hem ook als vriend?![]()
![]()
Ja, goede seriequote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hurley![]()
Hehe, toch maar eens downloaden dan. En iemand bekend met de serie homeland? Is dat wat?
Welke Jeroen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:25 schreef tliciouz het volgende:
Niels, wie is Jeroen? Ik word net door hem toegevoegd op facebook en jij hebt hem ook als vriend?Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat is SocialDisorder van het forum hier. Post o.a. in de GAM SCPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Oke, ken er niets van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Dat is SocialDisorder van het forum hier. Post o.a. in de GAM SC
All good things are wild and free.![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:09 schreef Rossdale het volgende:
Dat is SocialDisorder van het forum hier. Post o.a. in de GAM SCquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha die denkt, lekker wijf! toevoegen die handelTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
zit te twijfelen of ik een macbookje voor school zou halen
fifa 12 toch al vandaag binnen! goed bezig postbode
[ Bericht 35% gewijzigd door Pixell op 02-02-2012 17:30:44 ]![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:25 schreef Pixell het volgende:
fifa 12 toch al vandaag binnen! goed bezig postbode
Behoorlijk sneu dan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha die denkt, lekker wijf! toevoegen die handel
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Van die lui met 800 "vrienden"quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Tja, je hebt van die mensen die voegen jan en alleman toe
Maar dat heeft ie niet, en hij heeft vriendin en een kind volgens mijquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:49 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Van die lui met 800 "vrienden"
Macbookjepro kopen?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:25 schreef Pixell het volgende:
fifa 12 toch al vandaag binnen! goed bezig postbode's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Is late 2009, ik wil iMac erbij, en prijs weet ik niet.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:02 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hoe oud is die, waarom wil je hem verkopen en prijs?
Is wel een 4gb ram model, en 2,53Ghz dus niet de laagste van destijds.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
quote:Informatie over Battlefield 3-DLC komt volgende week
PlayStation 3 • Windows • XBOX 360 • Geschreven door Tim (wc-eend) op 02-02-2012 @ 16:23
Electronic Arts heeft gisteren aangegeven dat ze hun games meer service willen geven door middel van DLC. Zo kunnen we volgende week meer informatie verwachten over DLC van Battlefield 3.
Wat voor DLC dit gaat worden is niet bekend maar geruchten gaan over een pakket met Amerikaanse steden waarin gevochten gaat worden. Het zou gaan om New York, Miami, San Francisco en New Jersey. Battlefield 3 heeft tot 31 december meer dan 10 miljoen stuks verkocht, aldus Electronic Arts.![]()
![]()
![]()
Trouwens ook Beyonce op ju dasboard jeweet.![]()
![]()
![]()
Woei, nieuwe maps I hope! got them points ready!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Trouwens ook Beyonce op ju dasboard jeweet.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Kun je weer punten gaan kopenquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:06 schreef SoldMayor het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Trouwens ook Beyonce op ju dasboard jeweet.![]()
13/15inch? zat zelf te denken om een 13inch te halen, want is toch alleen maar voor schoolquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is late 2009, ik wil iMac erbij, en prijs weet ik niet.
Is wel een 4gb ram model, en 2,53Ghz dus niet de laagste van destijds.![]()
Wat een kanker bagger allemaal.quote:Op welke februari-release wacht jij?
Neverdead
Metal Gear Solid: HD Collection
Soulcalibur V
Final Fantasy XIII-2
Kingdoms of Amalur: Reckoning
Catherine
Inversion
Crusader Kings II
The Darkness II
Alan Wake (pc)
Twisted Metal
UFC Undisputed 3
Binary Domain
Reality Fighters
Touch my Katamari
Wipeout 2048
Everybody's Golf
Lumines: Electronic Symphony
Uncharted: Golden Abyss
Ninja Gaiden Sigma Plus
ModNation Racers: Road Trip
Little Deviants
Asura's Wrath
Syndicate
Metal Gear Solid: Snake Eater
Jak and Daxter: The Trilogy
The last Story
Gotham City Imposters
Anders, namelijk.![]()
![]()
Sinds wanneer is dat erg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat heeft ie niet, en hij heeft vriendin en een kind volgens mij![]()
![]()
Die twisted metal beta valt ook zo hard tegen!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker bagger allemaal.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Metal Gear Solid: HD Collection alleen die komt er voorlopig, SSX sla ik over , aangezien het gewoon Tony Hawk op een snowboard isquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:18 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat een kanker bagger allemaal.
Ik heb nieuwste stoked nog wel als je een snowboard game wilt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Metal Gear Solid: HD Collection alleen die komt er voorlopig, SSX sla ik over , aangezien het gewoon Tony Hawk op een snowboard is's avonds een reus, 'smorgens een kneus
de eerste had ik op de N64quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:27 schreef SoldMayor het volgende:
Tony Hawk 1 en 2 vroegahhh!!!!!!!!!!!!![]()
Was je toch ook op die Highschool?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:30 schreef SoldMayor het volgende:
Toen je nog gewoon combo's, highscores, collectables had en S-K-A-T-E moest zoeken.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Niet!quote:Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Je moest toch video's vinden?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Expert heeft me aangeraden eerst de software van mijn tv te vernieuwen, dat zo eerst maar even doen....![]()
Wat moet ik met die troep?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nieuwste stoked nog wel als je een snowboard game wilt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Opeten, wat anders?quote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Mijn anti IW campagnequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:12 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.games.ign.com/articles/121/1217539p1.html
speciaal voor stef en zijn anti CoD campain![]()
![]()
Nog iemand clubben vanavond? Ben er zelfs pas rond half 10, vanwege WIDMTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik ga sowieso naar de club.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog iemand clubben vanavond? Ben er zelfs pas rond half 10, vanwege WIDM![]()
brons zeker?quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:28 schreef SoldMayor het volgende:
Net me eerste online FUT toernooi gewonnen.
niet stiekem adblock gebruiken hequote:Op donderdag 2 februari 2012 20:30 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb niet eens een brons team.
En waarom doet dat kanker kwooooooooooooooootdten het niet?
Als het goed is zit er ergens een randje, een rood stripje of een sneetje in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Pixell het volgende:
lol ik haat die plastic dingen om dvd hoesjes, krijg ze nooit los![]()
een mes werk ook en zijn messen zijn vlijmscherp!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als het goed is zit er ergens een randje, een rood stripje of een sneetje in.![]()
Ik leeft op zolder en de keuken is 2 verdiepingen lagerquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een mes werk ook en zijn messen zijn vlijmscherp!![]()
![]()
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
u is ultiem luiquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik leeft op zolder en de keuken is 2 verdiepingen lager![]()
![]()
Het maakt toch geen reet uit welk team je kiest om te supporten of wel ? Dat is alleen voor domme statistieken ?![]()
same thing hierquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:43 schreef Pixell het volgende:
lol ik haat die plastic dingen om dvd hoesjes, krijg ze nooit los
OMG ONLINE PASS CODE ALLES!!!!!!Ach ik ben een echt macgyver, vind er wel iets opquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik leeft op zolder en de keuken is 2 verdiepingen lager
Macgyver, maar je hebt moeite met plastic losmaken?quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
same thing hier
[..]
Ach ik ben een echt macgyver, vind er wel iets op
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Juist nietquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:32 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Macgyver, maar je hebt moeite met plastic losmaken?
Never mind sufkutquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dus je reageerde op die online pass shizzle?
Ja je wordt doodgegooid met game modi die allemaal op hetzelfde neerkomen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:41 schreef Pixell het volgende:
Jezus wat een onoverzichtelijk menu, dat was met fifa 98 wel anders's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Lekkere serveersters in utrecht die gewoon aanschuiven als je dat vraagt.![]()
Mooi granaatje vanavond of niet Ross
Beetje kut dat je me steeds af schoot wanneer ik met mijn c4 kwam aan sjokken
[ Bericht 18% gewijzigd door Sharpdressedman op 02-02-2012 22:01:52 ]Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
En ja hoor, kanker Xbox Live blijft me weer disconnecten terwijl ik BF3 speel.
GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!![]()
fifa12 competitie is up ! Stef join ook ffTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
MW2?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
mw2 competitie is up ! Stef join ook ffHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Nahquote:
editquote:
houdoe hequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:11 schreef SoldMayor het volgende:
Winnen dankzij een eigen goal van Nicklas.![]()
![]()
![]()
![]()
winnen dankzij een eigen goal van Natte doos![]()
Dat kan alleen in fifa 12
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
ik heb netjes de pot afgemaakt, maar dat scheelde al niet veelquote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
of handbal..quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:35 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom is er geen korfbal game? Dat zou pas leuk zijn.
pro gamers in bf3 topic
quote:
Al is handbal er ook wel, maar goed indie games , die krijgen wij nietTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Net pil gepakt ik slaap voorlopoig niet sheeeeeiiiiittttYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
![]()
!
WTF waarom speelt niemand dit? Check die sicke graphics ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Al is handbal er ook wel, maar goed indie games , die krijgen wij niet![]()
![]()
Die eigen goal tegen nick was echt gay![]()
En sold is nu nog iets te goed, maar daar komt wel verandering in!
Oh en virtual pro op amateur niveau is kk makkelijk, winnen alles met 10-0![]()
![]()
Hehe was nice ja, al die C4 fails van jequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mooi granaatje vanavond of niet Ross
Beetje kut dat je me steeds af schoot wanneer ik met mijn c4 kwam aan sjokken![]()
Dat granaatje was minder
Iedereen op mijn afdeling belt al of ze nu al naar huis mogenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:16 schreef Bozz187 het volgende:
Verdikkeme, de sneeuw in utrecht wordt steeds serieuzer
Ik zou ze voor straf vast houden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iedereen op mijn afdeling belt al of ze nu al naar huis mogen
Ik heb dat paar jaar terug gehad op een stage adres. Begon het keihard te sneeuwen zegt die kerel, ja de trein rijd heus nog wel straks.
Vervolgens om 5 uur dikke chaos in Nederland en alles plat heb ik verdomme 15km door de sneeuw moeten lopen om thuis te komen!!! Alles reed niet meer. Toen heb ik me maar 2 weken ziek gemeld omdat ik dat wel verdiend had
haha nice! Ja ik ga wss ook wel eerder weg maar dat is pas rond 2-3 uur zodat ik er niet 5 uur over doe om thuis te komenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Iedereen op mijn afdeling belt al of ze nu al naar huis mogen![]()
Ik zie het front inderdaad al aankomen op buienradar. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wacht maar! Eerst denk je "och valt wel mee" maar dan BAM!! Heel brabant kapodtt gesneeuwt.Achja als half nederland op tijd naar huis gaat kan ik om 5 uur gewoon rustig achter de files aan (hoop ik dan maar).
Anders ga ik gewoon lekker handrembochtjes maken op de binnenwegen met mijn zomerbandjes
naja, vorig jaar deed ik toen ruim 2 uur over 35km en daar wil k nu een beetje voor zitten, iig niet bij utrecht stilstaanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zie het front inderdaad al aankomen op buienradar. Ben benieuwdAchja als half nederland op tijd naar huis gaat kan ik om 5 uur gewoon rustig achter de files aan (hoop ik dan maar).
Anders ga ik gewoon lekker handrembochtjes maken op de binnenwegen met mijn zomerbandjes![]()
Mijn Vespa gaat die sneeuw slecht trekken ben ik bangHet arme beestje sputtert een beetje
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
meer choke!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:42 schreef PierreTT het volgende:
Mijn Vespa gaat die sneeuw slecht trekken ben ik bangHet arme beestje sputtert een beetje
![]()
Niet alleen bij het starten, maar ook daarna, wordt even opnieuw afstellen denk ik. Arme blokje van 15 jaar oudquote:
of gewoon beetje wd40 er in knallen, dat maakt alles soepel!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet alleen bij het starten, maar ook daarna, wordt even opnieuw afstellen denk ik. Arme blokje van 15 jaar oud![]()
tussen liggend station?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:42 schreef Pixell het volgende:
Kut trein staat alweer stil, kom nu sowieso dik te laat voor college![]()
Hier amper watquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Yeah buddy, lekkere pak sneeuw al.
hier ook!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Yeah buddy, lekkere pak sneeuw al.![]()
![]()
Mooie ronde wolk!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Weet niet wat je nu krijgt echter ben er nu qua werk mee bezig en vind het wel interessant. Misschien omdat het dan wat meer praktijk gericht is.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:31 schreef Pixell het volgende:
Overeenkomstenrecht, hoe fucking saai..Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Misschien ligt het aan het vrouwtje die nu voor de klas staat, wat een saaie graftak.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:44 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Weet niet wat je nu krijgt echter ben er nu qua werk mee bezig en vind het wel interessant. Misschien omdat het dan wat meer praktijk gericht is.
Oh en het gaat over aanbod, wanneer dat geldig is en of het wel/niet herroepelijk is en verschillen tussen mondeling/schriftelijk etc. etc.![]()
Ah dat is idd wel erg basis en saai ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:48 schreef Pixell het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het vrouwtje die nu voor de klas staat, wat een saaie graftak.
Oh en het gaat over aanbod, wanneer dat geldig is en of het wel/niet herroepelijk is en verschillen tussen mondeling/schriftelijk etc. etc.Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
Kom je dat nou elke middag hier verkondigen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Tot hoe laat zijn jullie doorgegaan met fifa? Volgens mij ligt Nick nog in comaPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom je dat nou elke middag hier verkondigen?![]()
![]()
hier ook nog niet veelquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Verkapte oprot post door de SC baas.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom je dat nou elke middag hier verkondigen?
Oh shit!![]()
![]()
ho! Waarom is rossi nou weer de baas? Ik dacht dat de host ook de baas is en dat is pietertjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:14 schreef Pixell het volgende:
[..]
Verkapte oprot post door de SC baas.
Oh shit!![]()
Pietertje is toch enkel de pooier?xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Kan iemand even op de ns site kijken? Er staat onderin iets over storingen maar kan het niet openen op mijn tellie
Niks aan de hand, alles werkt gewoon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand even op de ns site kijken? Er staat onderin iets over storingen maar kan het niet openen op mijn tellieYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Dit.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alles werkt gewoon.![]()
Hmm great, moet ik nu mijn lot in jou handen leggen?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:58 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Niks aan de hand, alles werkt gewoon.All good things are wild and free.![]()
Beetje sneeuw kunnen die treinen best tegen...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:55 schreef tliciouz het volgende:
Kan iemand even op de ns site kijken? Er staat onderin iets over storingen maar kan het niet openen op mijn tellie
8 storingen door "diverse" oorzaken![]()
Waar zit je/waar moet je heen?![]()
Ach, zolang die UGGS spoiler maar blijftquote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:40 schreef Bozz187 het volgende:
*kijkt naar OP*
We zijn allemaal bazen! Behalve pixel want die staat er niet in![]()
![]()
Ik sta daar niet eens in. Schande.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:06 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach, zolang die UGGS spoiler maar blijftYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
De muziek bedoel je? aangezien die trailer ook had gepost met de vraag wat de mensen er van vondenquote:
Sneeeeeeeeeeeeuw
valt wel mee hier
Ik net even m'n raam open gedaan, wat sneeuw van het dak gepakt, en toen een ijsbal door het trapgat naar beneden gekeild, waar m'n huisgenoot bezig was met kabels leggen. Ik heb 'm nog nooit zo hard zien schrikken.
Dat sowieso. En de gastheer des topics. Maar voor raad moet je bij de wijze oude tovenaar van Raketland zijn!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:38 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pierreTT is de brenger van gezelligheidHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Hahaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat sowieso. En de gastheer des topics. Maar voor raad moet je bij de wijze oude tovenaar van Raketland zijn!Die gaat in mijn sig
Die sneeuw, wat de fuckIedereen op straat in paniek, mensen vallen, complete chaos
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
What the hell, die files
http://www.flitsservice.nl/traphic/verkeersinformatie/kaart.php![]()
![]()
Het is echt heel treurig en grappig tegelijk om te zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:20 schreef PierreTT het volgende:
Die sneeuw, wat de fuckIedereen op straat in paniek, mensen vallen, complete chaos
Mensen in het westen en een beetje sneeuwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
What the hell, die files
http://www.flitsservice.nl/traphic/verkeersinformatie/kaart.php
Ik heb er nog 1 paar. Ik denk dat ik ze maar even allemaal ineens ga oproken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Michhas het volgende:
Ja... Ik moet mijn brakke hoofd de kou in, om sigaretten te halenHeb helemaal niks meer
Daarom haal ik een slofquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:36 schreef Michhas het volgende:
Ja... Ik moet mijn brakke hoofd de kou in, om sigaretten te halenHeb helemaal niks meer
Vooral doen, dan moet je straks ook de kou inquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:37 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 paar. Ik denk dat ik ze maar even allemaal ineens ga oproken.
[ afbeelding ]THE JOKE IS ON YOU MATHAFACKAAAAA
![]()
Thuiswerkdagquote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:31 schreef Rossdale het volgende:
What the hell, die files
http://www.flitsservice.nl/traphic/verkeersinformatie/kaart.php
Nou jongens, ik ben weer veilig thuis hoor. Jullie hoeven je geen zorgen te maken!
Gelijk maar even een schnitzel van 250 gram meegenomen![]()
![]()
meteen bij de aldi geweest?:Pquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:09 schreef Michhas het volgende:
Nou jongens, ik ben weer veilig thuis hoor. Jullie hoeven je geen zorgen te maken!
Gelijk maar even een schnitzel van 250 gram meegenomen
http://www.excalibur-publishing.com/policeforce.htm
wat een game!
Ja, daar heb ik sigaretten gehaald, is het dichtste bijquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
meteen bij de aldi geweest?:P
http://www.excalibur-publishing.com/policeforce.htm
wat een game!
En toen ik die schnitzel zag kon ik hem natuurlijk niet laten liggen
![]()
Ervaring mee? Is die shit een beetje te eten?![]()
![]()
Is toch zo'n xxl ding? Nja ik vind het wel te pruimen ja, verwacht geen wonder ofzo maar hij is weg te krijgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik sigaretten gehaald, is het dichtste bijEn toen ik die schnitzel zag kon ik hem natuurlijk niet laten liggen
![]()
Ervaring mee? Is die shit een beetje te eten?
Gast die game hierbovenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Is toch zo'n xxl ding? Nja ik vind het wel te pruimen ja, verwacht geen wonder ofzo maar hij is weg te krijgenSay what
![]()
![]()
Die game is echt zo'n zondag ochtend game, die dan ook geschikt lijkt voor de rest van de zondag. (mede omdat je te lam bent om dan de CD te switchen)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
waarschijnlijk is het 1dvdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
Die game is echt zo'n zondag ochtend game, die dan ook geschikt lijkt voor de rest van de zondag. (mede omdat je te lam bent om dan de CD te switchen)Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
http://www.gamedumper.nl/catalog/product/view/id/5371?ref=34
Iemand ervaring mee?
Voorraad status:
1-2 werkdagen levertijd!!!
Mjah.. is gewoon om zichzelf in te dekken, TNT garandeert namelijk niet dat het de volgende dag word bezorgdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand ervaring mee?
Voorraad status:
![]()
Klopt toch? Normaal de volgende werkdag, tenzij PostNL het verneukt, dan is het 2 dagen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Iemand ervaring mee?
Voorraad status:
Die uit de koeling? Die is in de frietpan echt heerlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:15 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik sigaretten gehaald, is het dichtste bijEn toen ik die schnitzel zag kon ik hem natuurlijk niet laten liggen
![]()
Ervaring mee? Is die shit een beetje te eten?
Ja die jaquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die uit de koeling? Die is in de frietpan echt heerlijk
Frietpan? What is this, I don't even...![]()
Op het moment heerst er totale anarchie in ons koude kikkerlandje. Ongeschoolde arbeiders lopen te driften in hun verpauperde golfjes. Middelbare huisloeders kunnen er niet mee omgaan en gaan in hun reasonably priced car met 50 de bocht door en vinden het gek dat ze op de slip raken. En een hoop kakstudenten hebben nu nog meer schijt aan rode lichten met als gevolg dat verscheidenen constant bijna overreden worden. Maar dan is er nog het OV. Het OV is een verhaal apart. Het OV heeft namelijk een formule voor de hoeveelheid wagons en frequentie van treinen die ingezet wordt. Deze formule is f = normaal/(centimeters sneeuw * 10). Voor de bussen geldt hetzelfde. Zelden is er een incapabeler systeem geweest dan de combinatie sneeuw en OV in Nederland. Toen een zeker persoon al behoorlijk chagrijnig vanwege de bovenstaand beschreven omstandigheden waarin richting het station gefietst diende te worden ook nog eens hoorde dat het zeevissen niet doorging en dat zijn trein al 3 uur niet reed, en dat waarschijnlijk de volgende 3 uur ook niet zou doen, besloot hij om te draaien en op zijn schreden richting huis te keren.
Moraal van dit verhaal: Sterf een pijnlijke langzame dood, NS en prorail.![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/o(...)_door_truc_NS__.htmlquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
Op het moment heerst er totale anarchie in ons koude kikkerlandje. Ongeschoolde arbeiders lopen te driften in hun verpauperde golfjes. Middelbare huisloeders kunnen er niet mee omgaan en gaan in hun reasonably priced car met 50 de bocht door en vinden het gek dat ze op de slip raken. En een hoop kakstudenten hebben nu nog meer schijt aan rode lichten met als gevolg dat verscheidenen constant bijna overreden worden. Maar dan is er nog het OV. Het OV is een verhaal apart. Het OV heeft namelijk een formule voor de hoeveelheid wagons en frequentie van treinen die ingezet wordt. Deze formule is f = normaal/(centimeters sneeuw * 10). Voor de bussen geldt hetzelfde. Zelden is er een incapabeler systeem geweest dan de combinatie sneeuw en OV in Nederland. Toen een zeker persoon al behoorlijk chagrijnig vanwege de bovenstaand beschreven omstandigheden waarin richting het station gefietst diende te worden ook nog eens hoorde dat het zeevissen niet doorging en dat zijn trein al 3 uur niet reed, en dat waarschijnlijk de volgende 3 uur ook niet zou doen, besloot hij om te draaien en op zijn schreden richting huis te keren.
![]()
![]()
Lijkt me niet echt handig, dan zouden er helemaal geen treinen meer rijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
![]()
Ga zelf lekker dood met je geklaag.![]()
Doodsverwensing. Ban.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:05 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, dan zouden er helemaal geen treinen meer rijden.
Ga zelf lekker dood met je geklaag.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja die ja
Frietpan? What is this, I don't even...na regen, ben ik er.
Hoezo? Schnitzels in de frituurpan is vrij normaal hoor, kan prima. Jullie hebben zeker nooit in een snackbar gewerkt
Frietpan.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:16 schreef PierreTT het volgende:
Hoezo? Schnitzels in de frituurpan is vrij normaal hoor, kan prima. Jullie hebben zeker nooit in een snackbar gewerkt
na regen, ben ik er.
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Het is immer ook een frituur, geen patatuur.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:25 schreef Kutstudent het volgende:
Patat____!!!!!!
Friet. [ afbeelding ]
[..]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik heb het beste van beide werelden. Ingeburgerd zijn maar je roots niet vergeten en weigeren een zachte g aan te nemenquote:
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.na regen, ben ik er.
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Nee jij.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.![]()
Da witte nie, kunde nie wete jonge!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Tja, het zuiden he. Daar heb je altijd rare namen voor dingen.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Tauch zegt altijd: 't Innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven!Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Raar is het verre van.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Zegt meneer die zelf de raarste naam heeft.
na regen, ben ik er.
Nou nee. Het is dat ik die af en toe nodig heb, maar anders mochten die kutkakkerlakken wat mij betreft mooi in Rotterdam blijven tot het einde der tijden.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
Tauch zegt altijd: 't Innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven!You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
En ik zal maar niet over Amsterdam beginnen.
Dank je Pierre, die lui snappen niets.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of jij dat ding nou frietpan, frituurpan, friteuse, patatunit, vetbak, of reuzelkom noemt, we bedoelen hetzelfde.All good things are wild and free.![]()
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opetenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dank je Pierre, die lui snappen niets.![]()
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Schnitzels frituren, en daarna met kaas en mayonaise tussen twee boterhammen opeten
Ah man, tegen die tijd laseren ze mijn cholesterol wel weg johquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:35 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hallo meneer Aderverkalking. Hoe is het ermee vandaag?
Sowieso trouwens vlees met kaas![]()
![]()
Chicken Parmesan
Philly Steak
Boh honger
![]()
Zo fucking smerig, en toch ga ik het vannacht wss wel weer eten.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:31 schreef PierreTT het volgende:
Tauch zegt altijd: 't Innigste goeie dah uit Rotterdam komt, is d'n trein naor Eindhoven!
Alles boven de rivieren is saai. Waarom zou je in fucksnaam in de randstad, in een dorp in de Achterhoek of in een vinexwijk in Flevoland willen gaan wonen. Misschien als je van troosteloze mensen houdt.![]()
Smerig? Fucking lekker juist!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Kutstudent het volgende:
[ afbeelding ]Zo fucking smerig, en toch ga ik het vannacht wss wel weer eten.
Die heb ik geprobeerd terug te stemmen! Ik ben weer verliefdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:42 schreef Michhas het volgende:
[ afbeelding ]
Dit fucking monster![]()
![]()
![]()
McFondue
![]()
![]()
![]()
![]()
Pure awesomeness.
Ik ookquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd terug te stemmen! Ik ben weer verliefd![]()
![]()
Al die mensen die daar wonen weten niet beter, en ik ben blij dat ze niet massaal in Brabant komen wonen, want dan is het snel afgelopen met alle pret als in elke stad van die jankende en zeikende yuppen komen te wonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren is saai. Waarom zou je in fucksnaam in de randstad, in een dorp in de Achterhoek of in een vinexwijk in Flevoland willen gaan wonen. Misschien als je van troosteloze mensen houdt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Er kwam serieus niks anders bij me op, dat ding was geniaal. Je had ooit toch ook nog de McOostenrijk ofzo, met 4 soorten kaas erop?quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Eerder omdat je dan in ieder geval geen mensen hoort zeiken over brabant.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alles boven de rivieren is saai. Waarom zou je in fucksnaam in de randstad, in een dorp in de Achterhoek of in een vinexwijk in Flevoland willen gaan wonen. Misschien als je van troosteloze mensen houdt.Maarja.. Nu, met het internet, maakt dat niet meer zo uit.
![]()
![]()
Ja klopt, die hoorde hierbij geloof ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Er kwam serieus niks anders bij me op, dat ding was geniaal. Je had ooit toch ook nog de McOostenrijk ofzo, met 4 soorten kaas erop?![]()
![]()
Jaaaa inderdaad! Die Raclette was ook zo verschrikkelijk goedquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja klopt, die hoorde hierbij geloof ik.
[ afbeelding ]
Ik de McRibquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd terug te stemmen! Ik ben weer verliefd
You've blocked me on facebook, now you're going to die!You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
*wob wob wob*quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Kutstudent het volgende:
You've blocked me on facebook, now you're going to die!
Maar nooit beter dan de Classic Triple With Cheese van Wendy's. Ik heb zitten huilen van geluk toen ik hem kreeg![]()
![]()
Goed ik ga koning winter ook maar eens trotseren. Kijken hoeveel gespinde auto's ik tegen ga komen
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #30 C4 Trollin'Michhas, komt 'r maar in!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/![]()
De McRib, je kan wel merken dat de jaren beginnen te tellen bij jouquote:De McRib, hoe kom je er uberhaupt bij
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:49 schreef Cliffy het volgende:
[PS3 & X360 - Battlefield 3] #30 C4 Trollin'
[..]
Michhas, komt 'r maar in!![]()
![]()
![]()
Beste McDonalds burger.. EVERquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De McRib, je kan wel merken dat de jaren beginnen te tellen bij jouDe McRib, hoe kom je er uberhaupt bij
Dat is echt fucking smerig op bijna alles.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:48 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is ook bazenvoedsel:
[ afbeelding ]
TonijnKan op en met alles.
Alleen gegrild is het moeilijk baas.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
U meneer, heeft een slechte smaak. De McFondue was en is zwaar superieur aan dat apparaat van jou. Argument 1: kaas. Argument 2: veel kaas. Verdere onderbouwing niet nodig.quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
I see your "kaas", and I raise you one "enorme hoeveelheid BBQ-saus"Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Deze man. De Veggie burger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou mijn vriendin bestellen. Gaat ze ook een Filet-O-Fish bestellen, ik ben maar alvast weggegaan. Een Filet-O-Fish, wat bezielt jequote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
Deze man. De Veggie burger!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
Deze man. De Veggie burger!
[ afbeelding ]Vergelijk deze 2 en zie hou jouw miezerige veggie verschalkt wordt door mijn intens grote, vlammende, heerlijke burger.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
I see your barbecuesaus niet, want er ligt teveel kaas voor. Van mijn McFondue, weet je. Ga nou maar snel een Veggie Burger of een Filet-O-Fish bestellen, met je McRibquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:54 schreef Rossdale het volgende:
I see your "kaas", and I raise you one "enorme hoeveelheid BBQ-saus"
Wat, we moeten de SC toch een beetje interessant houdenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:56 schreef Michhas het volgende:
Wat is deze Battle of the Burgers ineens
Fuck that, ik eet AL die shit.
Zie spoiler.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:55 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
[..]
Vergelijk deze 2 en zie hou jouw miezerige veggie verschalkt wordt door mijn intens grote, vlammende, heerlijke burger.![]()
Pierre.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
I see your barbecuesaus niet, want er ligt teveel kaas voor. Van mijn McFondue, weet je. Ga nou maar snel een Veggie Burger of een Filet-O-Fish bestellen, met je McRib
Jij begon trouwens met de McFondue, ik had het nog over Chicken Parmesan etcquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:56 schreef Michhas het volgende:
Wat is deze Battle of the Burgers ineens
Fuck that, ik eet AL die shit.
Ja maar het is geen wedstrijdje, zoals hierbovenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij begon trouwens met de McFondue, ik had het nog over Chicken Parmesan etc![]()
![]()
Oh. Sorry. Ik voel altijd een immense drang om de McFondue te verdedigen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar het is geen wedstrijdje, zoals hierboven
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: