Haha, ik ben echt 6 keer neergestort door tegen die vlaggen aan te vliegen. Zelfs dan waren ze niet te cappen met een chopper.quote:
Zelfs als gunner kan je gewoon merken dat die Havoc echt stukken slechter vliegt dan die Viperquote:Op donderdag 2 februari 2012 14:41 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik ben echt 6 keer neergestort door tegen die vlaggen aan te vliegen. Zelfs dan waren ze niet te cappen met een chopper.
200 per accessoire, 2000 per service starquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:41 schreef Reintji het volgende:
Mhoa, eerste service star. M249, reflex scope. Krijg je ook meer punten voor de tweede?
Of wanneer je alles unlocked voor een wapen?
Misschien moeten ze wat meer service leveren door middel van patchesquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef KoningStoma het volgende:
Informatie over Battlefield 3-DLC komt volgende week
Die gunslinger achievement heb ik vandaag ook op een of andere manier unlockedquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:34 schreef KoningStoma het volgende:
Er komt ook nog een patch ergens begin deze maand.
Wanneer het extra mp maps zijn zou ik daar wel op rekenen. Vietnam voor BC2 was ook iets van 1.7GB dacht ik.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk niet weer zo'n patch/update van meer dan 1 gig...(!)
Dat was echt krankzinnig en schandalig.
Liever een patch van 2 gig dan geen patchquote:Op donderdag 2 februari 2012 16:37 schreef Yi-Long het volgende:
Hopelijk niet weer zo'n patch/update van meer dan 1 gig...(!)
Dat was echt krankzinnig en schandalig.
Geen probleem man! Sterkte met het beestje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:51 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Sorry dat ik weg ging boemdikkie, kreeg telefoon van de dierenarts dat ik Koda kan ophalen (heeft een bronchoscopie gehad). Kom misschien vanavond nog wel ff
Man wat een kutpotje was dat, ben gewoon eerder gaan eten erdoor.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:59 schreef Morgen- het volgende:
soms is balancing wel goed: als de tegenstander je het vorige potje heeft gespawnraped en iederen uit je team is weggegaan... zie dit
Ik heb hem bewust niet ge-preordered...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:14 schreef Laat77 het volgende:
Ik ben heel misschien tot half 8 online... alleen heb nu net FFXII-2 gehaald... Damn, dat wordt iets minder bf3 spelen denk ik. Ik zie het wel!
Ja man, niet te filmen. Gasten met 29 service stars op de Famas en 22 service stars op de M320quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:14 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Haat aan de lutsers van de tegenpartij, stelletje honden, usas hier, M320 daar
Famas is gewoonquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja man, niet te filmen. Gasten met 29 service stars op de Famas en 22 service stars op de M320![]()
Irritante lui
En een lol dat ze hebbenquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:11 schreef Cliffy het volgende:
Blijkbaar is er nu dus een manier uitgevonden om op Metro bij C onder de map te komen... mensen die zo hun spel moeten spelen
OH MAI GAWD, RUN! ITS GAWDZIRRA!quote:
Begin maart, lees je dit topic wel?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:36 schreef Ecto-Ecto het volgende:
Maar is dat nou net die de bedoeling bij snipen? De headshot? Ik snap wel dat het lasttiger is omdat het een single shot is en niet half automatisch.
Ik denk niet dat er voorlopig DLC komt, is daar al wat over bekend?
Afgelopen anderhalve week niet, dus ik denk dat ik het gemist heb! Ik zal is gaan zoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Begin maart, lees je dit topic wel?
Ja maar ik wil geen 'patch' van 1-2 GB downloaden als ik straks die hele DLC niet aanschaf...quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:46 schreef Reintji het volgende:
[..]
Wanneer het extra mp maps zijn zou ik daar wel op rekenen. Vietnam voor BC2 was ook iets van 1.7GB dacht ik.
http://twitter.com/MrsViolencequote:Op vrijdag 3 februari 2012 00:59 schreef Catkiller het volgende:
Net met een paar mensen in mijn vriendenlijst deze pro gamer mevrouw laten ragequitten na een game van TDM. En haar dogtags gepakt. Ik wist niks van haar af maar de personen waar ik mee speelde hadden er flink plezier in
Ze was dus ook aan het streamen terwijl ze speelde dus iemand anders zag haar ragen ook
Zo is het ook aan te duiden ja, zo noemen die mensen zichzelf dus vooruit.quote:
Je bent de weg kwijt knul, je SC zit een paar verdiepingen verderop.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 01:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://twitter.com/MrsViolence
stuur haar een bericht en koop een lolly
http://www.facebook.com/MrsViolence of vraag het hier of ze het erg vond
En ze is nog steeds bezig hoor :
http://nl.twitch.tv/xmrsviolencex
Kelly/MrsViolence Going hard on TDM - Haven't lost a game in 3 days!
At een decÉptie was dat.. Tegen een enorme usas brigadequote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:21 schreef ABundy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5833145/4/183572209/
Dit potje was echt vet. Kwam met 100 punten minder waarbij alle vlaggen gepakt waren door die fokkers. Ik had al zo'n hard hoofd dat het weer zo'n onmogelijk potje zou zijn zoals van de week maar niets minder was waar. Een slimmerik wist te ontsnappen en naar A te rennen. Onze basis was bij C. Vervogens via B weer C gepakt waarbij we uiteindelijk C en B hebben.
Echt door goed samen te spelen heeft mijn onbekende team , team fokkkers kapot weten te schieten en te winnen. Kreeg bijna tranen in mijn ogen , zo mooi!
De usas, M320 brigade inderdaad, ik was snoeihard aan het ragen deze gamequote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
At een decÉptie was dat.. Tegen een enorme usas brigade
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
http://mp1st.com/2012/02/(...)ed-with-frag-rounds/
Duurt waarschijnlijk nog een maand voordat die patch er isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Heb ik die kut-USAS eindelijk vrijgespeeld zodat ik er ook eens misbruik van kan maken. Wordt hij gepatched
Die USAS met de standaard rounds is ook gewoon superkrachtig. Je hebt die frag rounds niet eens nodig. Als alleen de range gepatched wordt is het nog steeds een beest van een wapen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Duurt waarschijnlijk nog een maand voordat die patch er is
Vraag me af hoeveel van die USAS lui verdergaan met het gebruiken van de DAO12 en die Jackhammer
Ik heb meer het gevoel dat er gewonnen was doordat het ene team veel beter de linie wist te houden. Soms snap ik het echt niet, als er een stuk of 3 mensen door een massa battle heen proberen te raggen, dan moet eigenlijk het hele team mee naar voren, behalve de medics. Maar als dan iedereen vervolgens blijft staan, dan kan ik mijn kop wel door de muur rammen en dat zeker bij rush, waar het je tickets kost.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:58 schreef Quantic het volgende:
[..]
De usas, M320 brigade inderdaad, ik was snoeihard aan het ragen deze game
Nice!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Een maat van mijn moest die assignment nog waarbij je 5 squad DM moet winnen. Meestal kom je bij 2 kneuzen maar dit keer was dat anders.
http://battlelog.battlefi(...)6854644/2/184959034/
Het beste potje van de 7 achter elkaar gewonnen Squad DM potjes. Man wat ging dat lekker.
Haha. Ja. Ben er nog lang niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Heb ik die kut-USAS eindelijk vrijgespeeld zodat ik er ook eens misbruik van kan maken. Wordt hij gepatched
Nice! Heb er 300 ofzo, maar ik pak dat ding tegenwoordig alleen als ik raged ben. Of ze sniperen mijn kop eraf of ze flanken mij sneaky, dan moeten ze het maar bekopen met road kills. Dat ding is eigenlijk makkelijk neer te knallen, alleen probleem is dat weinig tot geen mensen dat doen. En dan krijg je al die MAV kills ja!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef ecktebaas123 het volgende:
460+ kills met de MAV....en de hatemail die ik krijg is ook geweldig...
Makkelijk neer te knallenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:54 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nice! Heb er 300 ofzo, maar ik pak dat ding tegenwoordig alleen als ik raged ben. Of ze sniperen mijn kop eraf of ze flanken mij sneaky, dan moeten ze het maar bekopen met road kills. Dat ding is eigenlijk makkelijk neer te knallen, alleen probleem is dat weinig tot geen mensen dat doen. En dan krijg je al die MAV kills ja!
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Makkelijk neer te knallen![]()
Je moet em 5 of 6 keer raken ofzo maar wanneer je een duwtje krijgt van dat apparaat val je meteen dood neer... tuurlijk
hoi schatje :$ :$quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/
Dan vlieg je 4 of 5 keer misquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/
Leer vliegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat? niet de pro uit gaan hangen jij, geef je alleen maar een paar links. sufkutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo is het ook aan te duiden ja, zo noemen die mensen zichzelf dus vooruit.
[..]
Je bent de weg kwijt knul, je SC zit een paar verdiepingen verderop.
HOERIGE NEL!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat? niet de pro uit gaan hangen jij, geef je alleen maar een paar links. sufkut
Die unlocks houd je gewoon hoor?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag al weer 2x een disconnect, en ook beide in potjes waar ik dan net iets leuks unlocked heb.
Eerst voor mijn sniperrifle iets geunlocked, en tegen het einde van het potje klapt de verbinding eruit, en zojuist unlock ik heatseeking missiles voor de chopper, heb al 2 of 3 vlaggen gepakt, paar kills, en wederom vliegt de connectie eruit.
Schijtziek word je ervan.
...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:31 schreef Baalhaar het volgende:
Sowieso kunnen mappen als Capsian border makkelijk 64 man aan, dan nog voelt het helemaal niet druk aan, iemand die Battlefield op de PC heeft gespeeld? Ik wel en dat is perfect. Op de console kunnen ze het beter ''ghostfield'' noemen dan ''battlefield''
Niet bij Rush dan he. Maar dat is ook maar een verkapte poging om het gebrek aan spelers tegen te gaan.quote:
Wel eens bij nagedacht dat mapgrootte misschien niet de limiterende factor is qua spelersaantal?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:38 schreef Baalhaar het volgende:
[..]
Niet bij Rush dan he. Maar dat is ook maar een verkapte poging om het gebrek aan spelers tegen te gaan.
Misschien... Wil namelijk misschien nog naar de stad gaan straks en anders misschien I-robot kijkenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:58 schreef Quantic het volgende:
Zijn er nog fokkers op ps3 die straks gaan spelen? Of is iedereen ingesneeuwd
Misschien misschien misschien, daar hebben we natuurlijk niets aan! Je kan beter voor zekerheid gaan! Mij joinen op de battlefieldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:19 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Misschien... Wil namelijk misschien nog naar de stad gaan straks en anders misschien I-robot kijkenOftewel misschien....
Nee hoor, want als potje niet is afgemaakt dan saved ie het niet. Ik moet die heatseeking missiles nu nog steeds unlocken.quote:
Je moet het vanavond zonder mij doen chef!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:22 schreef Quantic het volgende:
[..]
Misschien misschien misschien, daar hebben we natuurlijk niets aan! Je kan beter voor zekerheid gaan! Mij joinen op de battlefield
Wat onderschat jij mij? Alsof ik geen ervaring heb met stalken en al deze dingen al niet wist.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat? niet de pro uit gaan hangen jij, geef je alleen maar een paar links. sufkut
Ik, maar ik heb je nog niet in m'n lijst staan :pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:52 schreef mar456 het volgende:
Nog ps3'ers online vanmiddag/vanavond? Want ik heb nu bijna die ace squad medaille :p.
Ik heb je al wel erin staan :p.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:55 schreef Ecto-Ecto het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb je nog niet in m'n lijst staan :p
En als je wel kan spelen maar toch leuk vind mensen met een mav te killen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:27 schreef Document1 het volgende:
Kanker toch op met je mav, kut noobs, leer spelen.
Wat is daar leuk aan?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:30 schreef Morgen- het volgende:
[..]
En als je wel kan spelen maar toch leuk vind mensen met een mav te killen?
Hatemail en mensen die ragenquote:
Heb je niks anders te doen? Best sneu dat je daar schijnbaar je dagelijkse dosis plezier uit moet halen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:42 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Hatemail en mensen die ragennet zoals wanneer je hardcore speelt en je plakt c4 op een jet.. Heb daar een filmpje over gezien, zo lachen he
Ja man, was enig! Complimenten voor je chopper skills :pquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Laat77 het volgende:
Leuke potjes Quantic, echt top! Msn4ever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |