At een decÉptie was dat.. Tegen een enorme usas brigadequote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:21 schreef ABundy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)5833145/4/183572209/
Dit potje was echt vet. Kwam met 100 punten minder waarbij alle vlaggen gepakt waren door die fokkers. Ik had al zo'n hard hoofd dat het weer zo'n onmogelijk potje zou zijn zoals van de week maar niets minder was waar. Een slimmerik wist te ontsnappen en naar A te rennen. Onze basis was bij C. Vervogens via B weer C gepakt waarbij we uiteindelijk C en B hebben.
Echt door goed samen te spelen heeft mijn onbekende team , team fokkkers kapot weten te schieten en te winnen. Kreeg bijna tranen in mijn ogen , zo mooi!
De usas, M320 brigade inderdaad, ik was snoeihard aan het ragen deze gamequote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:34 schreef 67Impala het volgende:
[..]
At een decÉptie was dat.. Tegen een enorme usas brigade
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:12 schreef KoningStoma het volgende:
http://mp1st.com/2012/02/(...)ed-with-frag-rounds/
Duurt waarschijnlijk nog een maand voordat die patch er isquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Heb ik die kut-USAS eindelijk vrijgespeeld zodat ik er ook eens misbruik van kan maken. Wordt hij gepatched
Die USAS met de standaard rounds is ook gewoon superkrachtig. Je hebt die frag rounds niet eens nodig. Als alleen de range gepatched wordt is het nog steeds een beest van een wapen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:23 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Duurt waarschijnlijk nog een maand voordat die patch er is
Vraag me af hoeveel van die USAS lui verdergaan met het gebruiken van de DAO12 en die Jackhammer
Ik heb meer het gevoel dat er gewonnen was doordat het ene team veel beter de linie wist te houden. Soms snap ik het echt niet, als er een stuk of 3 mensen door een massa battle heen proberen te raggen, dan moet eigenlijk het hele team mee naar voren, behalve de medics. Maar als dan iedereen vervolgens blijft staan, dan kan ik mijn kop wel door de muur rammen en dat zeker bij rush, waar het je tickets kost.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 08:58 schreef Quantic het volgende:
[..]
De usas, M320 brigade inderdaad, ik was snoeihard aan het ragen deze game
Nice!!!!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Een maat van mijn moest die assignment nog waarbij je 5 squad DM moet winnen. Meestal kom je bij 2 kneuzen maar dit keer was dat anders.
http://battlelog.battlefi(...)6854644/2/184959034/
Het beste potje van de 7 achter elkaar gewonnen Squad DM potjes. Man wat ging dat lekker.
Haha. Ja. Ben er nog lang niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Heb ik die kut-USAS eindelijk vrijgespeeld zodat ik er ook eens misbruik van kan maken. Wordt hij gepatched
Nice! Heb er 300 ofzo, maar ik pak dat ding tegenwoordig alleen als ik raged ben. Of ze sniperen mijn kop eraf of ze flanken mij sneaky, dan moeten ze het maar bekopen met road kills. Dat ding is eigenlijk makkelijk neer te knallen, alleen probleem is dat weinig tot geen mensen dat doen. En dan krijg je al die MAV kills ja!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:06 schreef ecktebaas123 het volgende:
460+ kills met de MAV....en de hatemail die ik krijg is ook geweldig...
Makkelijk neer te knallenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:54 schreef ABundy het volgende:
[..]
Nice! Heb er 300 ofzo, maar ik pak dat ding tegenwoordig alleen als ik raged ben. Of ze sniperen mijn kop eraf of ze flanken mij sneaky, dan moeten ze het maar bekopen met road kills. Dat ding is eigenlijk makkelijk neer te knallen, alleen probleem is dat weinig tot geen mensen dat doen. En dan krijg je al die MAV kills ja!
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:56 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Makkelijk neer te knallen![]()
Je moet em 5 of 6 keer raken ofzo maar wanneer je een duwtje krijgt van dat apparaat val je meteen dood neer... tuurlijk
hoi schatje :$ :$quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/
Dan vlieg je 4 of 5 keer misquote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
niet bepaald hoor, ik merk juist dat wanneer ik ga MAVven, dat ik 5 tot 6 keer tegen iemand aan moet vliegen voor een kill, en dat ze mij met 2 schoten al neer hebben. :/
Leer vliegen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:38 schreef Morgen- het volgende:
[..]
wat? niet de pro uit gaan hangen jij, geef je alleen maar een paar links. sufkutquote:Op vrijdag 3 februari 2012 02:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo is het ook aan te duiden ja, zo noemen die mensen zichzelf dus vooruit.
[..]
Je bent de weg kwijt knul, je SC zit een paar verdiepingen verderop.
HOERIGE NEL!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat? niet de pro uit gaan hangen jij, geef je alleen maar een paar links. sufkut
Die unlocks houd je gewoon hoor?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:26 schreef Yi-Long het volgende:
Vanmiddag al weer 2x een disconnect, en ook beide in potjes waar ik dan net iets leuks unlocked heb.
Eerst voor mijn sniperrifle iets geunlocked, en tegen het einde van het potje klapt de verbinding eruit, en zojuist unlock ik heatseeking missiles voor de chopper, heb al 2 of 3 vlaggen gepakt, paar kills, en wederom vliegt de connectie eruit.
Schijtziek word je ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |