Hou er wel van om mijn squad levend te houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Assault is echt zo'n class voor mensen die anders niet genoeg punten kunnen scoren. Met een shitload aan goede wapens voor alle n00bs die ook nog eens een probleem hebben met richten.
wut?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Assault is echt zo'n class voor mensen die anders niet genoeg punten kunnen scoren. Met een shitload aan goede wapens voor alle n00bs die ook nog eens een probleem hebben met richten.
Wat een onzinquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoef niet te herladen. als ik het niet red met mijn 31 kogels en de ammo in mijn handgun ben ik toch dood.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beter gewoon Light Machine Gun met 200 kogels in het magazijn
Huh? Had ik serieus jouw dogtag gepakt? Haha dat wist ik niet eens. Ik wist wel dat ik een paar had geknived. Maargoed ik zei al eerder dat ik nooit kijk wie ik allemaal heb gekilledquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef Blijepeen het volgende:
Risakotta geef mijn dogtag eens terug!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M249 met extended mag!
Wat is nu eigenlijk het grote verschil tussen de Holographic sight, Reflex (RDS) en dan later weer de PKA-S (Holo) en de Cobra?
Burst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die machine guns kan ik echt niet mee omgaan. Kogels vliegen alle kanten op maar de goede.
Ja man, wat een kutnaam heb jij. JS2L-nog ietsquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef Quantic het volgende:
Ik wil trouwens heel graag mijn PS3 ID veranderenMaar ik heb begrepen dat dit onmogelijk is
JS2l-0172quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja man, wat een kutnaam heb jij. JS2L-nog ietsWat is dat voor geheime code taal!
Dat lijkt op die gouden robot knakker van Star Wars of Star Trek.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja man, wat een kutnaam heb jij. JS2L-nog ietsWat is dat voor geheime code taal!
0172 is vast de regiocodequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:31 schreef Quantic het volgende:
[..]
JS2l-0172Tsja, al had ik dit ooit geweten had ik heel wat anders gekozen. Ik heb hem toen ik mijn PS3 had gekocht vluchtig gemaakt niet in de veronderstelling dat het blijvend zou zijn ^^
Wat is deze haatquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Mijn PSN is gewoon mijn achternaam heel simpel en niet lang over nagedachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef Sant. het volgende:
[..]![]()
Je moet sowieso eens kijken hoe mensen zich allemaal noemen..
Echt ik zou me schamen als ik zat te gamen en iemand zag dan mijn spelersnaam.
Voorbeelden door jullie in te vullen.
Idem ditto. Ik had vroeger altijd de naam $niperHawkquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mijn PSN is gewoon mijn achternaam heel simpel en niet lang over nagedacht
Je achternaam is Risakotta?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Idem ditto. Ik had vroeger altijd de naam $niperHawkMaar dat was in de Medal of Honor AA periode.
Topnaam inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef Laat77 het volgende:
$niperHawkMaar dat was in de Medal of Honor AA periode.
Klopt, komt ook niet veel voor in NLquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef Quantic het volgende:
[..]
Je achternaam is Risakotta?Bijzonder! ( Nog nooit van die achternaam gehoord namelijk! )
PC topicquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:25 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik ben lekker vroeg klaar, wil ik eventjes lekker voor bf3 gaan zitten, heb ik een ping van 500
Gaaaaat niet! Of het moet om 00:30 uur zijn, maar dan ga ik meteen naar bedquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Quantic het volgende:
Laat77, geen excuses, vanavond kom je BF spelen!
WTF!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Cliffy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)6863523/2/187692004/
edit: en dan nog verliezen ook![]()
Ik snap niet dat jullie zoveel connectie problemen hebben, bij mij is er 1 x een game gecrashed, verder nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Is toch maar eens in de zoveel tijd. Bij jou een kans van 1 op 99 dat het net is wanneer je een goede game hebt!
Moet je eens voor de grap een LMG met extended mag zodat je 200 kogels hebt en die dan non stop afvuren op een peleton enemies. Als je dat een paar keer hebt gedaan dan kijk je niet meer naar die accuracy. So much funquote:Op donderdag 2 februari 2012 07:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Oh crap, accuracy gedropt naar een dramatische 9,5%!
Absoluut waar. Sowieso geef ik persoonlijk niet zo heel veel om K/D-ratios of accuracy.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:55 schreef ABundy het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap een LMG met extended mag zodat je 200 kogels hebt en die dan non stop afvuren op een peleton enemies. Als je dat een paar keer hebt gedaan dan kijk je niet meer naar die accuracy. So much fun
Ik denk dat het ook deels misschien te maken heeft met mijn nieuwe modem, en poorten die wel of niet geforward zijn. Als het goed is staat het op auto-forward (UPN-P of whatever) en als ik eenmaal verbinding heb dan heb je geen schokkerige beelden of medespelers enzo, dus dan is de verbinding prima, maar alsnog klapt het er regelmatig wel eens uit, of heb je in het begin moeite om een verbinding met EA te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:51 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie zoveel connectie problemen hebben, bij mij is er 1 x een game gecrashed, verder nog nooit problemen gehad.
Ik moet alleen bij het zoeken naar de 1e game een paar keer refreshen.. Verder niets..
+1 net zo min dat de W/L, SPM of andere stats me echt boeien, het is mooi meegenomen, dat wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso geef ik persoonlijk niet zo heel veel om K/D-ratios of accuracy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |