Multiplayer:quote:Battlefield 3 beschikt over een volledig op zichzelf staand verhaal krijgt, waarbij jij speelt als een U.S. Marine Corps soldaat. Dit is voor het eerst in de Battlefield reeks; op Bad Company na had geen enkele Battlefield game een singleplayer.
DICE probeert te balans in Battlefield 3 goed en spannend te houden, met rustige momenten waarop je kan bijkomen en heftige momenten waarbij je niet meer weet waar links en rechts zijn. Volgens DICE zal je niet alleen maar rond lopen in het Midden Oosten.
De singleplayer neemt je mee naar Parijs, Teheran, Irak en New York. Je wordt dus mee getrokken door kleine, claustrofobische straatjes, metropolen en zanderige omgevingen. Ook is de singleplayer te spelen door middel van een CO OP. Wat inhoudt dat jij samen met een andere speler door de singleplayer kan lopen.
Als de co op campaign ook het zelfde verhaald verteld als de normale campaign is niet bekend, over de co op invulling is verder nog niks verteld.
De missie in Irak speelt zich af in 2014, als het hele spel zich afspeelt in 2014 of later is nog niet bekend.
Klassen:quote:In Battlefield 3 ben je nergens op het slagveld veilig, door de Frostbite 2.0 engine zal alles, maar dan ook, alles kapot kunnen in Battlefield 3. Dekking zoeken zal niet meer zijn zoals het was. Bereid je maar vast voor op totale verwoestbaarheid.
Er is een groot verschil tussen de console en pc versie; de console versie is met 24 man tegelijk speelbaar. De pc versie is met 64 man tegelijk speelbaar. Volgens DICE ligt dit aan de kracht van de consoles op dit moment. De pc is dan ook het lead platform waar BF3 voor ontwikkeld wordt.
Close combat, voertuigen en team play zullen centraal staan in de multiplayer van Battlefield 3. Schiet, knal en raas door prachtige landschappen, nauwe steegjes en laat niks heel van de gebouwen waar mogelijk jouw vijand zich schuilt houdt In Battlefield 3 heb je de beschikking over een groot aantal voertuigen, waaronder tanks, helikopters, jeeps, zee voertuigen en terug van weggeweest: vliegtuigen!
Waar Battlefield 3, al in de gehele franchise om draait is natuurlijk team en squad play. Net zoals in Battlefield 2 is het alleen maar mogelijk om op je squadleader te spawnen.
Wapens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voertuigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN & XBLA members:
PSN:
Roces18: O_Roces
kwaliteit.: Het_Biertje
67Impala: Munn1k
vinnus: vinnus
Duuc-nl: Duuc-nl
JediSimons: SorayaNL
Laat77: Risakotta
So_Surreal_Baby: Larsiee
delano.888: Dx11
Apenkoning1: apenkoning
DrNick: ikbenaron
Vinno - Vinno0615
Rob.Dude - TheRobChief
Lastpost - Lastpost_NL
legacythe2nd - Tauranator
BORRREETJEEE - hertogjandrinker
Yuri_Boyka - Mimaaa
DjangoReinhardt - Riepe_B
Ecto-Ecto - R3ns1nk
CremeSoep - Mistermcmuffin
Quantic - Js2L-0172
NatteBever - PeevdTee
ikookhier - Arijanonline
Tjaapo - Tjaapo
Blijepeen - Blijepeen
KeFFuR1208 - KeFFeR1208
Terrestra - Terrestra
Stoeltafel - Robdegekste
Nicojonge - ROYYE055
Unox_worst - bakpao-boer
Scarify - Scarify
boem-dikkie - EmeryFramboise
computerprobleem - worldwar2boy
Wretic91 - Wretic91
David1979 - fonsmeister
ShevaJB - Sheva_JB
JediSimons - SorayaNL
mar456 - mrpluym
Glennz - glennz_
Mauskoekwaus - Mauzizz
Pindakaaspot - Stoeptegel96
xminator - XT1907
Pijve.Stiemel: T-024
ABundy - Eric__88
elvis2010 - shakin_70
Deadrex - The_General28
Dagkaart - Ni333Jo
Zerokil - psvunited
XBLA:
pugehenis - henk de vries
MarkoAlmelo: MarkoAlmelo
Reintji: Baas NL
VerbodsBord: Malle Henkie
SoldMayor: SoldMayor
Rossdale: Rossdale
Rauw: Vladzje
SpankmasterC: SpankmasterC
dreamzk: pot4toe
Bunta-Fujiwara: SternAE86Takumi
RudyCarell: ChielMontagne
Koopsie - R Tootall
BraveDribbel - DribbelNL
TheMagnificient - Anatolian26
Mister_T - Anormius
Michhas - Michhas
Frishe - Frishe
Phaelanx_NL - SirJudge
fyah - Zanger Bob
BobLeSponge - BertjuhNL
Flashbang - RobonNL
Catkiller - Hbc Helios
Morgen- - Ankyou
Sickert - Sickertnl
FJD - DeStudent
MetBas - Spartan Armada
ikookhier - Arijanonline
NextTVH - TVH1994
Document1 - I GrimLock I
Rensjebree - Rensjebree
kneusteun - kneusteun
Dycto - OG II Take
Dven - Dventola
torn_Machina - tornMachina
Cliffy - Zjozz
Beastie_boys18 - pieteralberts
Hetesaus - ChickenJ03
LinQ - LinQ NL
Tim93M - Timnation
Basssie024 - Bassie0024
JDerksen - Eckte Baas
Baalhaar - BudgetGam3r
Kan iedereen zijn psn-id/xboxlive-id posten? Dan komen ze in de OP.
FOK! Platoon:
X360
PS3
Daarom hebben ze ook meer vlaggen, meer jets en de mobile AAquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
64 man is dus PC only... Balen.
Is veel te druk, dan wordt het bijna net zo chaotisch als CoDquote:
Ja maar 12 tegen 12 is bij grote maps wel weinig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is veel te druk, dan wordt het bijna net zo chaotisch als CoD
Bij rush zijn de mapgedeeltes klein genoeg en bij Conquest gaat iedereen ook de zelfde punten/vlaggen af en dus voelt het helemaal niet leeg naar mijn gevoelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar 12 tegen 12 is bij grote maps wel weinig.
was in de rebound hoor. Met dank aan Pheno.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef Morgen- het volgende:
Veel beter die [Ps3 & X360 - Battlefield 3]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
32 spelers lijkt me leuker.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Aan de ene kant lijkt 64 man mij wel tof, aan de andere kant zie ik het niet zitten om bij een vlag te zijn waar 30 personen rond lopen
Jamie (Mythbusters); "When all things fail, C4".quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:10 schreef Catkiller het volgende:
Aan de ene kant lijkt 64 man mij wel tof, aan de andere kant zie ik het niet zitten om bij een vlag te zijn waar 30 personen rond lopen
Denk ik ook, al kan het wel helemaal anders zijn met meer vlaggen en dat het dan wel mee valt. Nog een weekje of 2 en dan kan ik hem ook op de PC spelen hopelijk dus ik zie het dan wel. Metro met 64 personen lijkt me niet erg, lekker snel ranken.quote:
Jezus man, ik heb mijn flares nog een eens unlocktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Nog 367 xp met de jet en dan heb ik 10 service stars
Wat ik wel heb is dat ik alleen DICE servers kan joinen. Bij de rest krijg ik een connectie fout. Overigens wie is er zodadelijk online PS3?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:03 schreef Yi-Long het volgende:
Godver, net een vastloper (freeze), en nu kan ik niet meer connecten met een server...
Ligt die meuk nou aan EA en hun servers, of aan mijn verbinding die wellicht niet goed is ingesteld?
Hebben meerdere mensen af en toe problemen met een connection vinden op de PS3, en een gebrek aan voldoende servers met goede ping!?
En zo nee, hoe kan ik dan mijn instellingen goed krijgen zodat ik dit probleem kan aanpakken?
Ik zijt zo online over minuut of 10.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:25 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Wat ik wel heb is dat ik alleen DICE servers kan joinen. Bij de rest krijg ik een connectie fout. Overigens wie is er zodadelijk online PS3?
Haha hier nog 1. Ik ben Colonel 10 en ik heb zeker 40 jet puntenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jezus man, ik heb mijn flares nog een eens unlockt
Voor mij is die combi echt 9 van de 10 keer een hit. Alleen ze gaan zo langzaam. Soms heb ik die raket al geschoten en dan nog pak ik hem eerder met de machine gun omdat die raket zo langzaam is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Guide missile met laser painter op een chopper is ook gewoon kut. Die missiles vliegen gewoon vrolijk naast een chopper langs.
Zo inderdaad! 6 of 7 FOK!kers tegelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:16 schreef Laat77 het volgende:
Vandaag toch met heel wat fokkers gespeeld in een team. Ging wel lekker!
Ja, net 1000 punten onder jequote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:32 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Zo inderdaad! 6 of 7 FOK!kers tegelijkWaren hele leuke potjes, alleen de eerste keer crossing met 12 k punten was het beste
http://battlelog.battlefi(...)5419827/4/174654859/
Ik heb er een keer 4 moeten schieten gewoon. Het is ook totaal niet te weten wanneer hij wel en niet raak gaat. Als 'ie mis gaat, dan draait 'ie er altijd een paar rondjes om.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Guide missile met laser painter op een chopper is ook gewoon kut. Die missiles vliegen gewoon vrolijk naast een chopper langs.
Toen ik in metro binnenkwam waren we al helemaal teruggeduwd met nog 50 tickets te gaan ja. En daarna in Teheran Highway, ik was half aan het bellen en half aan het spelen, was ook hopeloos. Had jou ook paar keer kunnen killen, alleen dan schoot je squatmaatje Laat77 me dood. Ik ben nog steeds die accesoires aan het unlocken wat deels leuk en deels frustrerend is. Door julllie moest ik mijn raggun weer pakken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:10 schreef 67Impala het volgende:
Mede FOK! matties is er vanavond weer zo'n heerlijke knal sessie met zijn allen?
Overigens kon je wel merken gister dat Abundy onze speelstijl wel een beetje kent. Toen hij als enige FOK!ker nog bij de tegenpartij zat was hij de enige die een beetje weerstand kon bieden. Daarna met 7 FOK!kers in een team was het pure vernedering voor de tegenpartij. Nog nooit zo'n snel potje metro gehad
![]()
Sorry manquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Toen ik in metro binnenkwam waren we al helemaal teruggeduwd met nog 50 tickets te gaan ja. En daarna in Teheran Highway, ik was half aan het bellen en half aan het spelen, was ook hopeloos. Had jou ook paar keer kunnen killen, alleen dan schoot je squatmaatje Laat77 me dood. Ik ben nog steeds die accesoires aan het unlocken wat deels leuk en deels frustrerend is. Door julllie moest ik mijn raggun weer pakken!![]()
Trouwens, ik heb het holo vizier voor de SV98 unlocked, wat is dat lachen zeg. Had zowaar een snipe rippon ermee in rush
Haha ik hou het eigenlijk alleen in de gaten als ik tegen FOK!kers speel. Ik weet niet wat er dan gebeurd, maar dan komt er ineens een drang om dogtags te verzamelen. Verder let ik er niet zoveel op. Maar dat potje metro was wel dik! Op een gegeven moment de M98 tevoorschijn getoverd, want ze kwamen toch de metro niet meer uitquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik let meestal niet op de namen van wie ik heb gekilled, want daar ben ik veelste druk voor en loop meteen om me heen te kijken of er nog meer vers bloed rondloopt
Als er maar staat "Enemy killed, 100 points ofzoiets"
Ik was vrolijk met mijn KH2002 aan het pompen. Alle Assault rifles masterenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:41 schreef ABundy het volgende:
[..]
Toen ik in metro binnenkwam waren we al helemaal teruggeduwd met nog 50 tickets te gaan ja. En daarna in Teheran Highway, ik was half aan het bellen en half aan het spelen, was ook hopeloos. Had jou ook paar keer kunnen killen, alleen dan schoot je squatmaatje Laat77 me dood. Ik ben nog steeds die accesoires aan het unlocken wat deels leuk en deels frustrerend is. Door julllie moest ik mijn raggun weer pakken!![]()
Trouwens, ik heb het holo vizier voor de SV98 unlocked, wat is dat lachen zeg. Had zowaar een snipe rippon ermee in rush
Als je eenmaal holographic hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:52 schreef Schunckelstar het volgende:
die ironsights van de famas![]()
![]()
effe door de zure appel heen dan maar
Is persoonlijk maar ik vind van wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
is ie dan fijner dan de f2000? ()
FAMASquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:52 schreef Schunckelstar het volgende:
die ironsights van de famas![]()
![]()
effe door de zure appel heen dan maar
Hou er wel van om mijn squad levend te houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Assault is echt zo'n class voor mensen die anders niet genoeg punten kunnen scoren. Met een shitload aan goede wapens voor alle n00bs die ook nog eens een probleem hebben met richten.
wut?quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Assault is echt zo'n class voor mensen die anders niet genoeg punten kunnen scoren. Met een shitload aan goede wapens voor alle n00bs die ook nog eens een probleem hebben met richten.
Wat een onzinquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Ik hoef niet te herladen. als ik het niet red met mijn 31 kogels en de ammo in mijn handgun ben ik toch dood.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:51 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Beter gewoon Light Machine Gun met 200 kogels in het magazijn
Huh? Had ik serieus jouw dogtag gepakt? Haha dat wist ik niet eens. Ik wist wel dat ik een paar had geknived. Maargoed ik zei al eerder dat ik nooit kijk wie ik allemaal heb gekilledquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:09 schreef Blijepeen het volgende:
Risakotta geef mijn dogtag eens terug!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Reintji het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M249 met extended mag!
Wat is nu eigenlijk het grote verschil tussen de Holographic sight, Reflex (RDS) en dan later weer de PKA-S (Holo) en de Cobra?
Burst.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die machine guns kan ik echt niet mee omgaan. Kogels vliegen alle kanten op maar de goede.
Ja man, wat een kutnaam heb jij. JS2L-nog ietsquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:12 schreef Quantic het volgende:
Ik wil trouwens heel graag mijn PS3 ID veranderenMaar ik heb begrepen dat dit onmogelijk is
JS2l-0172quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja man, wat een kutnaam heb jij. JS2L-nog ietsWat is dat voor geheime code taal!
Dat lijkt op die gouden robot knakker van Star Wars of Star Trek.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:17 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Ja man, wat een kutnaam heb jij. JS2L-nog ietsWat is dat voor geheime code taal!
0172 is vast de regiocodequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:31 schreef Quantic het volgende:
[..]
JS2l-0172Tsja, al had ik dit ooit geweten had ik heel wat anders gekozen. Ik heb hem toen ik mijn PS3 had gekocht vluchtig gemaakt niet in de veronderstelling dat het blijvend zou zijn ^^
Wat is deze haatquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:35 schreef Catkiller het volgende:
Mijn PSN is gewoon mijn achternaam heel simpel en niet lang over nagedachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:16 schreef Sant. het volgende:
[..]![]()
Je moet sowieso eens kijken hoe mensen zich allemaal noemen..
Echt ik zou me schamen als ik zat te gamen en iemand zag dan mijn spelersnaam.
Voorbeelden door jullie in te vullen.
Idem ditto. Ik had vroeger altijd de naam $niperHawkquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:18 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Mijn PSN is gewoon mijn achternaam heel simpel en niet lang over nagedacht
Je achternaam is Risakotta?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Idem ditto. Ik had vroeger altijd de naam $niperHawkMaar dat was in de Medal of Honor AA periode.
Topnaam inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef Laat77 het volgende:
$niperHawkMaar dat was in de Medal of Honor AA periode.
Klopt, komt ook niet veel voor in NLquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef Quantic het volgende:
[..]
Je achternaam is Risakotta?Bijzonder! ( Nog nooit van die achternaam gehoord namelijk! )
PC topicquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:25 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik ben lekker vroeg klaar, wil ik eventjes lekker voor bf3 gaan zitten, heb ik een ping van 500
Gaaaaat niet! Of het moet om 00:30 uur zijn, maar dan ga ik meteen naar bedquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Quantic het volgende:
Laat77, geen excuses, vanavond kom je BF spelen!
WTF!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Cliffy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)6863523/2/187692004/
edit: en dan nog verliezen ook![]()
Ik snap niet dat jullie zoveel connectie problemen hebben, bij mij is er 1 x een game gecrashed, verder nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Is toch maar eens in de zoveel tijd. Bij jou een kans van 1 op 99 dat het net is wanneer je een goede game hebt!
Moet je eens voor de grap een LMG met extended mag zodat je 200 kogels hebt en die dan non stop afvuren op een peleton enemies. Als je dat een paar keer hebt gedaan dan kijk je niet meer naar die accuracy. So much funquote:Op donderdag 2 februari 2012 07:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Oh crap, accuracy gedropt naar een dramatische 9,5%!
Absoluut waar. Sowieso geef ik persoonlijk niet zo heel veel om K/D-ratios of accuracy.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:55 schreef ABundy het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap een LMG met extended mag zodat je 200 kogels hebt en die dan non stop afvuren op een peleton enemies. Als je dat een paar keer hebt gedaan dan kijk je niet meer naar die accuracy. So much fun
Ik denk dat het ook deels misschien te maken heeft met mijn nieuwe modem, en poorten die wel of niet geforward zijn. Als het goed is staat het op auto-forward (UPN-P of whatever) en als ik eenmaal verbinding heb dan heb je geen schokkerige beelden of medespelers enzo, dus dan is de verbinding prima, maar alsnog klapt het er regelmatig wel eens uit, of heb je in het begin moeite om een verbinding met EA te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:51 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie zoveel connectie problemen hebben, bij mij is er 1 x een game gecrashed, verder nog nooit problemen gehad.
Ik moet alleen bij het zoeken naar de 1e game een paar keer refreshen.. Verder niets..
+1 net zo min dat de W/L, SPM of andere stats me echt boeien, het is mooi meegenomen, dat wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso geef ik persoonlijk niet zo heel veel om K/D-ratios of accuracy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |