PC topicquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:25 schreef Dientje12 het volgende:
Dus ik ben lekker vroeg klaar, wil ik eventjes lekker voor bf3 gaan zitten, heb ik een ping van 500
Gaaaaat niet! Of het moet om 00:30 uur zijn, maar dan ga ik meteen naar bedquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:16 schreef Quantic het volgende:
Laat77, geen excuses, vanavond kom je BF spelen!
WTF!quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:31 schreef Cliffy het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)6863523/2/187692004/
edit: en dan nog verliezen ook![]()
Ik snap niet dat jullie zoveel connectie problemen hebben, bij mij is er 1 x een game gecrashed, verder nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Catkiller het volgende:
Is toch maar eens in de zoveel tijd. Bij jou een kans van 1 op 99 dat het net is wanneer je een goede game hebt!
Moet je eens voor de grap een LMG met extended mag zodat je 200 kogels hebt en die dan non stop afvuren op een peleton enemies. Als je dat een paar keer hebt gedaan dan kijk je niet meer naar die accuracy. So much funquote:Op donderdag 2 februari 2012 07:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
Oh crap, accuracy gedropt naar een dramatische 9,5%!
Absoluut waar. Sowieso geef ik persoonlijk niet zo heel veel om K/D-ratios of accuracy.quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:55 schreef ABundy het volgende:
[..]
Moet je eens voor de grap een LMG met extended mag zodat je 200 kogels hebt en die dan non stop afvuren op een peleton enemies. Als je dat een paar keer hebt gedaan dan kijk je niet meer naar die accuracy. So much fun
Ik denk dat het ook deels misschien te maken heeft met mijn nieuwe modem, en poorten die wel of niet geforward zijn. Als het goed is staat het op auto-forward (UPN-P of whatever) en als ik eenmaal verbinding heb dan heb je geen schokkerige beelden of medespelers enzo, dus dan is de verbinding prima, maar alsnog klapt het er regelmatig wel eens uit, of heb je in het begin moeite om een verbinding met EA te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 08:51 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie zoveel connectie problemen hebben, bij mij is er 1 x een game gecrashed, verder nog nooit problemen gehad.
Ik moet alleen bij het zoeken naar de 1e game een paar keer refreshen.. Verder niets..
+1 net zo min dat de W/L, SPM of andere stats me echt boeien, het is mooi meegenomen, dat wel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso geef ik persoonlijk niet zo heel veel om K/D-ratios of accuracy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |